גלקסי 3 איטי וזולל סוללה... יותר מ 700 בRAM - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גלקסי 3 איטי וזולל סוללה... יותר מ 700 בRAM


LimaC

Recommended Posts

שלום לכולם,

הגלקסי 3 שלי עובד די איטי - פתיחת וסגירת אפליקציות, מעבר בין דברים ובכללי הרגשה איטית.

מותקן לו כרטיס זיכרון של 32GB, מתוכו 11GB פנויים. מתוך הזיכרון הפנימי של הטלפון (16GB) פנויים 3.76GB.

ה RAM לא יורד אל מתחת ל 700MB שימוש גם אחרי "ניקוי" שלו.

בנוסף, הסוללה החדשה מתרוקנת במהירות מטורפת... קצב של לפעמים מעל 20% לשעה.

לא מותקנים משחקים, ה WIFI, ו כבויים כמעט תמיד (חוץ מה WIFI בבית) ועיקר השימוש הוא מיילים ושיחות.

מה ניתן לעשות?

תודה רבה לכל העונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת? זו התשובה ה"מקצועית"?

אני זוכר שכשרכשתי את המכשיר (לפני כשנתיים) ה היה באיזור ה 500 ועם הזמן הלך וטיפס לאיזור ה 700 של היום...

האם יש פתרון אחר שלא כולל איפוס להגדרות יצרן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפוס זה לא ממש פיתרון זה יותר לעקוף את הבעיה זמנית ואז להגיע לאותה הנקודה מאחר והוא יוריד את אותן האפליקציות שוב וגם זה דיי מזכיר לי את הדיון הבא למרות שהבעיה שונה.

לגבי עניין הRAM נסה להעזר בClean Master Phone Boost אתה יכול גם ליצור רשימת התעלמות וכמובן יש את עניין ניקוי קבצי הזבל(רגיל), ולגבי הסוללה תעזר בGreenify דרכה תוסיף לרשימה הרבה אפליקציות מיותרות שסביר להניח סתם פועלות ברקע(לי אישית יש המון כאלו) ותוסיף אותם לרשימה, בנוסף יש לך גם תכונות נסיוניות שאולי תיהיה מעוניין בהן אז תבדוק ולא חייב Root אבל כמה דקות אחרי שהמסך נכבה היא מדליקה את המסך ומאלצת את האפליקציות שהוספת לרשימה ופועלות כרגע לעצור ואז המסך נכבה אבל זה לא ככה אם יש Root, רק בהגדרות כנס לנגישות ותפעיל את השירות של הGreenify בנוסף תוסיף אותה לרשימת ההתעלמות בClean Master .

בZOPO ZP820 של אמא שלי הסוללה הייתה נגמרת ממש מהר בלי שהיא ממש השתמשה במכשיר מאז שהשתמשתי בGreenify והוספתי כמעט את כל האפליקציות המיותרות שרוצים ככה לפעמים להשתמש בהן(אין קשר ממש למשחקים כי זה גם וגם למרות שאין בכלל משחקים במכשיר שלה) בכל מקרה כשהWiFi וה3G היו כבויים קצת לפני כניסת יום כיפור המכשיר היה טעון 100% וכרגע הוא רק על 80% ונעשו בו איזה שיחה או 2 אבל לפני גם בלי ממש לגעת במכשיר כמעט אין סיכוי שהוא היה מחזיק יום בלי טעינה אפילו כשהWiFi וה3G היו כבויים ובקושי נוגעים במכשיר.

בכל מקרה אם Greenify לא מספיק אז יש לך את המדריך הבא שיכול לעזור אפילו יותר בעניין הסוללה

[מדריך] מה בדיוק אוכל לי את הסוללה? - iAndroid

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפוס דווקא הוא הפיתרון לזה למרבית המשתמשים.

עצם העבודה שהוא שואל את השאלות הללו, מעיד על כך שאין לו הבנה רבה בנושא ולך תדע כמה זבל הוא התקין במשך השנים במכשיר. וכן, אז הוא יצטרך לעשות זאת שוב בעוד שנה. אפשר לחשוב.

לימה, אין תשובה מקצועית אחת. אתה צריך להסיר זבל שהתקנת, לחקור מה גורם עומס במכשיר, מה גורם ל wakelocks (מה שכנראה מחסל לך את הסוללה)... בקיצר, תעשה מחקר רציני או שתעשה איפוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הClean Master יעזור להסיר דברים שהוא לא משתמש למרות שיש אפליקציות שאני משתמש פעם בהמון זמן ופשוט לא מעוניין להסיר והGeenifiy ירדים אותן ובכלל למה לעשות איפוס לפני שהוא ניסה פתרון אחר שאולי כן יעזור, וגם אם אין לו הבנה רבה עצם זה שהוא שאל פה בפורום זה כדי להבין בנוסף יש גם את הפורום הבא

iAndroid - Galaxy S3

ויש להם שם מדריכים וROMים לSGS3 .

כמו שאמרתי קודם איפוס לא יעזור לדעתי בכלל בסופו של דבר מורידים את האפליקציות שהיו קודם ומגיעים בערך לאותה הנקודה אז מה עשינו בזה, בכל מקרה Greenify עושה את העבודה מצוין לדעתי.

הרי מישהו שיש לו בעיה מסוימת במחשב לא יגידו לו לבצע התקנה מחדש של מערכת ההפעלה אלא אם זה מקרה אבוד שכבר היו רוגלות שדיי דפקו את המערכת ואין ברירה(וברור לי שזאת לא הדוגמה הכי טובה אבל בערך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

, ניסיתי את Greenify, אך היא לא תורמת הרבה. במיוחד כשהבנתי שמגרסה מסוימת ומעלה הטלפון עושה את העבודה של Greenify בעצמו.

לכבות תעבורת נתונים אכן עוזר (המכשיר החזיק שבת שלמה על 14% בלבד במצב המתנה עם אינטרנט כבוי) אבל לא ממש פרקטי ליום יום.

Roger That, אכפת לך לפרט יותר על ה WakeLocks?

חבר התקין לי את ה Ccleaner ו Clean Master ואכן תרם במקצת. אני צריך לעבור על תיקיית ה ותמונות, מקווה שיתרום גם לזריזות המכשיר.

מתנצל על התגובה המאוחרת (בניגוד לתגובות המהירות ומקצועיות שלכם) ומודה מאוד לכל העונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיאגנוסטיקה:

אם אתם מעוניינים שחברי הפורום יוכלו לסייע לכם בניתוח הנתונים שלכם - התקינו את GSam ואת BetterBatteryStats והטעינו את המכשיר ל100%.

כשהוא בערך ב10% - כנסו לתוכנות הללו ובצעו תצלומי מסך.

מועד איסוף הנתונים יכול להעיד על פעילות שונה. במידה ובוחנים את הנתונים של "יום עבודה סטנדרטי", ניתן לראות מה בפעולות המשתמש אוכל סוללה - אם כלשהי רצה ולא נסגרת, משהו ממשיך לפעול אחרי שנסגר וכולי.

מצד שני, אם מסתכלים על נתונים אחרי לילה לדוגמא (פרק זמן ארוך בו המכשיר לא היה בשימוש), ניתן להסיק מסקנות לגבי גורמים ש'מעירים' את המכשיר ממצב של שינה (deep sleep) - שימושי להסקת מסקנות בנושאים של בקרת ריצה של תוכניות ופעולות סמויות.

תצלומי המסך של GSam יוכלו להצביע על זוללות , וBetterBatteryStats יציג מה בתוך המערכת שותה את הסוללה שלכם.

שימו לב - בתוכנה BetterBatteryStats המידע השימושי נמצא תחת Partial Wakelocks ו-Kernel Wakelocks, תחת סינון של Since unplugged.

בGSam המידע הרלוונטי הוא המסך הראשי ועמוד האפליקציות.

מומלץ לציין מה בדיוק בודקים ומתי בוצעה הבדיקה (אחרי יום עבודה סטנדרטי או אחרי כמה שעות של "שינה").

הערה:

באחת הגרסאות האחרונות, GSam למדה להציג מידע על Kernel Wakelocks דרך App usage ואז לחיצה על הכותרת. כפי שהמלצתי כאן - עבור כל פריט מופיע לחצן Me שמציג עמוד חיפוש בגוגל עבור הWakelock הספציפי.

לעת עתה מדובר במידע יחסית דומה למה שמוצג בKernel Wakelocks של BBS. לעת עתה לא מדובר בתחליף ראוי לBBS ברמה שמייתרת את התקנת BBS עקב היעדר Partial Wakelocks. במידה וזה ישתנה בעתיד - אשנה את המדריך.

פרסמו תצלומי מסך ואולי נוכל לסייע. שימו לב שמרבית הסיוע הוא למעשה חיפוש המונחים בגוגל, אז רצוי להתחיל מעזרה עצמית icon_e_smile.gif

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...