Asus Transformer Book TX300CA - i5 3317U, מומלץ או שלא? - עמוד 4 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Asus Transformer Book TX300CA - i5 3317U, מומלץ או שלא?


Noam Ben Baruch

Recommended Posts

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
מרבית החברות, אפילו מחשב MSI שנרכש בחו"ל זכאי לאחריות דרך אייבורי (היבואן) - לדוגמא

יש סטיקי (אמנם לא הכי מעודכן אבל מפורט) שמפרט את זה וגם מדריך חדש שמספק במעט מידע כללי.

במחשבים ניידים זה לא כמו סלולרי כפי שנרשם בתגובה הקודמת.

מחשבי לנובו/דל/HP וכו'...

איך אתה חושב שאנשי עסקים ואנשים פרטיים מתנהלים בעולם?

זה שוק אחר לגמרי שכן מכבדת אחריות בינ"ל על המוצרים שלה.

לגמרי DUH !

מה הקשר בין שאר העולם לישראל? כן, נציגות בארה"ב נניח אכן תטפל במחשבים שלה מכל העולם, גם כאלה שנקנו בישראל. הפוך, לא.

בישראל היבואן לא יתקן מחשב שלא נרכש דרכו. זו בדיוק הסיבה שיש חנויות זולות יותר שמוכרות יבוא אפור עם אחריות "של החנות" ויש יקרות יותר עם "אחריות יבואן רישמי".

אתה מוזמן להוכיח לי אחרת.

עריכה:

שלחת אותי לסטיקי אז הלכתי....

זה מה שכתוב בו:

אחריות בינלאומית:

נושא האחריות הבינלאומית הינו ללא ספק החלק המסובך והבעייתי ביותר בתהליך יבוא לארץ. המדיניות בנושא משתנה מחברה לחברה ואלו מציבות תנאים שונים לכל דגם ולעתים לכל קונפיגורציה של מחשב. השורה התחתונה היא כי חלק נכבד מהמחשבים שנקנים בארה"ב לא זכאים לאחריות בארץ.

(ההדגשה אגב היא במקור)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, כי במידה וזה דגם צרכני ולא עסקי שלא נמכר בארץ יתכן ולא תקבל אחריות.

על מחשבי יש אחריות יצרן בינ"ל לשנה שכן מכובדת בארץ (במידה והדגם נמכר בארץ, כדי שיהיו לו חלקים זמינים), כל המחשבים עסקיים מכובדים באופן מלא לפי מיטב ידיעתי.

אתה מוזמן לעשות מחר סבב טלפונים ולשאול את מעבדות השירות הגדולות ואייבורי (MSI) ולתעורר שכן יכבדו את האחריות.

האחריות של ה"יבואן הרשמי של DELL" זו מחווה בארץ שנותנים אחריות מורחבת ל-3 שנים בארץ, בעוד בכל העולם זה שנה אחת. השנה הראשונה היא אחריות בינ"ל והשאר זה בארץ בלבד (בדגמים צרכניים רגילים Consumer) בדגמים עסקיים זה 3 שנים מלאות בינ"ל.

מחשב של לדוגמא שנמכר בארץ זכאי לשנתיים אחריות (1 בינ"ל אחריות יצרן, שנה נוספת בארץ בלבד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה פתאום מתחילים התירוצים.... "מחווה", "רק דגמים עסקיים" (מה זה בכלל אומר?)... איזה עוד שפנים אתה תשלוף אם אני אמשיך להתעקש, ולמה לא ציינת אותם מההתחלה?

קניתי בעבר ניידים של DELL וניידים של , בכל המקרים קיבלתי 3 שנות אחריות באתר הלקוח (במקרה של DELL מגיע טכנאי במקום, במקרה של מגיע שליח שלוקח ומחזיר).

יצא לי אפילו להשתמש בזה, ונהניתי מאוד מהשירות המהיר והיעיל. גם ב-DELL וגם ב-.

אם הייתי קונה את המחשבים האלה בחו"ל הייתי מקבל שירות דומה? הייתי מקבל קדחת.

אני מניח שיש הבדלים דומים גם בחברות נוספות.

קניה של בחו"ל = התפשרות על האחריות בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל דיון זה ויכוח איתך.

תעשה שיעורי בית אם אתה לא יודע משהו.

גוגל עושה את זה מצויין.

שום תירוצים, מחווה? כן, רק בארץ הרבה יבואנים חוייבו באחריות ל-3 שנים או לפחות יותר משנה לעומת ארה"ב שם נפוץ מאד לקבל מחשב עם אחריות לשנה וכדי לקבל 3 שנים צריך לשלם תוספת יפה.

דגמים עסקיים - יש סדרות במחשבים של HP שמקבלות אוטומטית אחריות 3 שנים בינ"ל ונמכרות כך ללקוח.

קנייה של בחו"ל = צריך לעשות בחוכמה, תלוי בדגם ובסדרה ואתה יכול לקבל בדיוק את אותו השירות אם קנית בארץ או לא עם אחריות ל-3 שנים עד הבית כולל טיפול בתקלות בבית הלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל דיון זה ויכוח איתך.

תעשה שיעורי בית אם אתה לא יודע משהו.

גוגל עושה את זה מצויין.

מנסה להסיט את הדיון מהנושא עצמו?

שום תירוצים, מחווה? כן

תקרא לזה איך שבא לך, עובדתית קניה של בחו"ל = התפשרות על האחריות בארץ. תירוץ לא תירוץ, מחווה לא מחווה, זאת המציאות. אתה מוזמן להוכיח לי אחרת, אני אשמח לגלות שאני טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא לזה איך שבא לך, עובדתית קניה של נייד בחו"ל = התפשרות על האחריות בארץ. תירוץ לא תירוץ, מחווה לא מחווה, זאת המציאות. אתה מוזמן להוכיח לי אחרת, אני אשמח לגלות שאני טועה.

זה תלוי איזה נייד.

כמו שאתה מבין, לא יצא לי לקנות כל מותג ולבדוק מה קורה בפועל, אבל יש כאלה שאני יודע עובדתית שאחריות בינ"ל מכובדת עבורם ללא שום הסתייגות ותנאים. למשל Thinkpad, שהיה לי אישית מחשב כזה שנקנה בארצות-הברית וטיפלתי בו כמה פעמים במעבדה כאן בישראל.

זכורים לי כמה דיונים בפורום (שלא אחפש אותם כעת) של אנשים שסיפרו שיצא להם לממש בישראל אחריות בינ"ל למחשבים של יצרנים אחרים (נדמה לי שHP, ואולי גם ASUS).

באופן כללי יבואן לא חייב לתת שירות למוצר שלא נרכש דרכו. נציגות - כן. בישראל פעמים רבות יבואן הוא גם נציגות, מתוקף הסכם שיש לו עם היצרן, אבל לא בכל מקרה, וזה מה שמבלבל את הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...