צליל של USB - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צליל של USB

airforce

שלום רב, מהבוקר אני שומע צליל של כניסת USB למרות שאיני מנסה להוציא או להכניס כל התקן USB

בדקתי בDevice Manager הכל תקין, בצעתי סריקה באנטי וירוס/רגלות נקי.

עשיתי שחזור מערכת שום דבר לא עוזר.

הסרתי את כל החיבורים והחזרתי לא עזר גם שלא היה שום חיבור היה עדיין צליל של כניסת USB.

הטפרטורות בסדר (המעבד מחובר לתקן קירור מים).

ברשותי מחשב נייח מסוג:

Intel i7 I7 3930K

Gigabyte G1 Assassin 2

16GB

Nvidia GTX 660 Ti 2GB

יש לי אותו כמעט שלוש הכל מעודכן מעדכוני מערכת ההפעלה ועד הדרייברים.

אנא סייעו לי לפתור את זה כי זה לא מספיק!

כל טוב ותודה

ברשותי 7

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כל מיני הנה כמה

The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device WpdBusEnumRoot\UMB\2&37c186b&2&STORAGE#VOLUME#_??_USBSTOR#DISK&VEN_HP&PROD_OFFICEJET_PRO_86&REV_1.00#8&2CBAA84&0&CN22TBT7JC05KC&0#.

A timeout was reached (30000 milliseconds) while waiting for the MBAMService service to connect.

The MBAMService service failed to start due to the following error:

The service did not respond to the start or control request in a timely fashion.

The server service was unable to recreate the share My Apps because the directory C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\Library\My Apps no longer exists. Please run "net share My Apps /delete" to delete the share, or recreate the directory C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\Library\My Apps.

The IP address lease 10.0.0.4 for the Network Card with network address 0x001903060F4D has been denied by the DHCP server 10.0.0.138 (The DHCP Server sent a DHCPNACK message).

The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device WpdBusEnumRoot\UMB\2&37c186b&2&STORAGE#VOLUME#_??_USBSTOR#DISK&VEN_HP&PROD_OFFICEJET_PRO_86&REV_1.00#8&2CBAA84&0&CN22TBT7JC05KC&0#.

מה הבעיה בדיוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שאמרתי לעיל הסרתי את הכל וזה המשיך להשמיע קול של כניסת .

עשיתי גם את זה וזה לא עזר.

בנוסף מופיע לי גם

Session "Microsoft--Setup" stopped due to the following error: 0xC000000D

InitializePrintProvider failed for provider inetpp.dll. This can occur because of system instability or a lack of system resources.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלה האירועים שהחלו הבוקר:

Name resolution for the name dns.msftncsi.com timed out after none of the configured DNS servers responded.

The IP address lease 10.0.0.4 for the Network Card with network address 0x001903060F4D has been denied by the DHCP server 10.0.0.138 (The DHCP Server sent a DHCPNACK message).

The server service was unable to recreate the share My Apps because the directory C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\Library\My Apps no longer exists. Please run "net share My Apps /delete" to delete the share, or recreate the directory C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\Library\My Apps.

The DHCP Client service depends on the Ancillary Function Driver for Winsock service which failed to start because of the following error:

A device attached to the system is not functioning.

The SMB 2.0 MiniRedirector service depends on the SMB MiniRedirector Wrapper and Engine service which failed to start because of the following error:

The dependency service or group failed to start.

The following boot-start or system-start driver(s) failed to load:

AFD

aswRdr

aswRvrt

aswSnx

aswSP

aswVmm

CSC

DfsC

discache

NetBIOS

NetBT

nsiproxy

Psched

rdbss

SCDEmu

spldr

tdx

Wanarpv6

WfpLwf

ws2ifsl

DCOM got error "1084" attempting to start the service EventSystem with arguments "" in order to run the server:

{1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF}

The maximum file size for session "ReadyBoot" has been reached. As a result, events might be lost (not logged) to file "C:\Windows\Prefetch\ReadyBoot\ReadyBoot.etl". The maximum files size is currently set to 20971520 bytes.

The MBAMService service failed to start due to the following error:

The service did not respond to the start or control request in a timely fashion.

סליחה אם זה הרבה פשוט אין לי מושג איזה מהם.

בכל אופן אני כנראה הולך להתקין 8.1 בלב בררה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...