מחשב נייד של חברת ALIENWARE M14X - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד של חברת ALIENWARE M14X


sharonarchi

Recommended Posts

אז ככה לפני כשנתיים קניתי מחשב נייד של דגם M14X קניתי אותו בחו"ל בכדי שהקניה תהיה משתלמת (בארץ הם יקרים להחריד)

המפרט של המחשב הוא:

מעבד I7 2860QM. כ.מסך NIVIDIA GT555 3G. כ.קשיח SSD 256G. זיכרון 8G 1600MHZ

המחשב נראה מדהים וגם עובד מהר מאוד יש לו רמקולים מדהימים כך כשאתה משחק איתו (בהנחה שהוא לא מחובר למערכת) זה נשמע מדהים, יש לו ציפוי גומי עדין שמאוד נח ויפה ונוסיף לזה את תאורת הלדים המתחלפים לכלל המחשב (אני אישית פחות השתמשתי בפיצ'ר הזה). בגדול לרוב שיחקתי בWOW באיכות מאוד גבוהה על מסך חיצוני המחשב הריץ את זה חלק גם משחקים נוספים כמו וכו'. הייתי סטודנט לאדריכלות כך שגם השתמשתי בתוכנות אחרות חלקם כבדות וחלקם פחות (הדמיות שרטוט ופוטושופ) גם איתן המחשב התמודד בצורה טובה מאוד. הסוללה מחזיקה זמן טוב יחסית משהו כמו שעתיים כלא מאמצים אותו אבל אם אתה רוצה לשחק איתו או לעבוד עליו רצוי שתיקח איתך את המטען אחרת לא תספיק לעבור שלב אחד (מחזיק בין חצי שעה חארבעים דקות). המחשב עבד ועדיין עובד מעולה גם אחרי שנתיים של שימוש ובסך הכל היה קניה מאוד משתלמת. לגבי הנידות שלו המחשב די כבד ביחס לדגמים אחרים באותו הגודל משהו כמו ארבע קילו לפחות, אבל עם תיק גב טוב זה לא כלכך מפריע בהנחה שאין לך בעיות גב. לגבי תקלות לא היו לי איתו תקלות כך שאני לא הייתי זקוק לתמיכה אז בעניין הזה אין לי חוות דעת, לגבי עדכונים הממשק של החברה מעולה גם אם אתה לא זוכר את היוזר שלך הוא מאתר את החומרה שלך ומציג לך עדכונים להורדה.אני רק אציין שלדעתי כל מחשב גם הוא הוא מפלצת בהתגלמותה צריך תחזוקה טובה החל מניקוי אבק ועד לתוכנות מעצבנות ואנטי וירוס טוב

לסיכום

יתרונות: המחשב עובד מעולה הרכבה וחומרים איכותיים נראה ממש מגניב ומרשים עובד בצורה מהירה ונותן חווית משחק ועבודה איכותיים גם כשאתה לא בבית (לא לשכוח לקחת מטען)

חסרונות: זה עדיין לפטופ על כל המשתמע מכך המחשב כבד ויש צורך לקחת מטען לכל מקום בהנחה שאתה רוצה לעבוד או לשחק, המחיר בארץ מוגזם מאוד (גם בחו"ל אבל עדיף)

למי שאין בעיה להוציא כסף וכל היום מדרכים או בקיצור לגיימר הנייד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...