לקוח קיים לא יכול להתחבר לטריפל של ה 200 MB? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לקוח קיים לא יכול להתחבר לטריפל של ה 200 MB?


yigael_o

Recommended Posts

היי,

ניסיתי אתמול לשדרג את האינטרנט שלי ל 200MB. אני כבר מנוי בטריפל של ה 100MB. ורציתי לעבור לטריפל של ה 200, נציגת השירות אמרה לי שזה רק ללקוחות חדשים.

אחרי שהתחלתי להתרגל לשירות טוב מגולן טלקום (אני יודע שיש מאוכזבים, אני מרוצה) ששם לא היתה בעיה פשוט להכנס לאתר ולהצטרף לכל תוכנית שבא לך, בפעם הראשונה לרדת לתשלום של 59 ש"ח במקום 99 ש"ח ובפעם השניה לשנות את מגבלת הגלישה ל 6GB במקום 3GB פתאום קיבלתי את התזכורת שאני בארץ.

מישהו יכול להסביר לי את ההגיון שלהם? למה לעצבן לקוחות כשסוף סוף יש תחרות באופק?

בתחום הסלולר פלאפון התייחסו אלי ככה ולכן עברתי לרמי לוי (רק אחרי זה לגולן) אחרי שבשיחה עם נציגת השירות הסברתי לה שיש תחרות אמיתית עכשיו ושלא יכריחו אותי לעבור (העלו לי באופן צדדי את החיוב ב 3 קווים ב 20 ש"ח לקו) ועכשיו, אני כמו כולם פה אני מניח, מקבל טלפון לפחות פעם בחודש עם הצעות לחזור אליהם.

לצערי התחרות באינטרנט עדין רחוקה אבל היא אמורה להתחיל אז למה להרגיז את הלקוחות? למישהו יש תשובה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתשתית האינטרנט, בנגוד לסלולר, אין היום תחרות. יש 2.5 חברות בנושא - , ו-UNLIMITED שלא ברור מתי תתחיל לפעול בפועל. במצב הזה אין לך הרבה אפשרויות. אתה כמובן יכול להצטרף ל-200M רק שלא תקבל מחירי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפעמים צריך לעבור את הדרך הקשה.

אם יש לך סבלנות וטון של עצבים - תתנתק, ותתחבר.

אני כ"כ שונא את זה, ועברתי את זה לא מזמן שספק התשתית שלי הודיע (לא ביקש, הודיע), שהוא החליט להעלות לי את המחיר.

כמובן, שלא חשבתי יותר מידי וביקשתי ניתוק. התשובה לה ייחלתי לא אחרה לבוא.

חבל לי מאוד שהדברים בארץ עובדים בצורה שכזו. במקום לצ'פר ולנסות לשמר את הלקוחות הקיימים והוותיקים (במשך שנים!), הם עוד עושים לנו טובה שהם מספקים לנו שירות. לקוח חדש? את העולם ואחותו תקבל, רק תתחבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יהיה מה לעדכן. אני לא הולך להמשיך בזה. מהירות של 100 גם טובה לי. חשבתי לשדרג ל 200 אבל אני לא הולך לבזבז על זה זמן. אני מקווה שהפעם הבאה שאני אשנה זה יהיה בהצטרפות ל UNLIMITED.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה פה : http://www.hot.net.il/heb/ChannelsAndPrices/triple/existingcustomer/

מצאתי את הלינק הזה באתר שלהם אבל היה קשה למצוא אותו (פחות קשה מאשר למצוא מספר 1-800 שלהם שעובד )

וואלה תודה, הלכתי לסניף של ואמרו לי שרק דרך המוקד ובטלפון לא הצלחתי להגיע אל הנציג שאמור לדבר איתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...