מחשב נייד או טאבלט ציור לאדריכלות וגרפיקה. רכישה בארץ או ארה"ב - עד $1,800 - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד או טאבלט ציור לאדריכלות וגרפיקה. רכישה בארץ או ארה"ב - עד $1,800


jupiterian

Recommended Posts

אוף, מיקרוסופט.... דחו את היציאה של הsurface pro 3 i3 שהתכוונתי לקנות מחר לסוף אוגוסט, מה שהופך אותו לבלתי רלוונטי מבחינתי...

ושוב אני בדילמה, אם להזמין את הדגם ב$1000 של הi5 128GB SSD/ 4GB , או ב$1300 i5 256GB SSD/ 8GB .... האם נראה לכם ש$300 כלומר~1000 ש"ח שווים את ההבדל בנתונים? נפח איכסון בצד, אבל האם ההבדל בין 4GB ל8GB יורגש בתוכנות כמו פוטושופ? האם אפשר יהיה להגדיל את גודל הזיכרון שמוקצה לכרטיס המסך המובנה אם יש יותר RAM?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה.. נשאר רק להחליט לגבי המקלדת, $130 למקלדת זה ממש מוגזם, במיוחד שלא ידוע לי עד כמה אצטרך אותה... מצד אחד, אני משתמשת המון בקיצורים, ומצד שני עוד לא עבדתי על מסך מגע ולא ברור לי עד כמה צריך אותם. ישנן איזשהן דרכים זריזות לבצע פקודות בסיסיות כמו copy/paste/deselect וכנ"ל בעבודת על מסך מגע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתחיל מהניסיון האישי שלי: אני משתמש ב- vaio duo 13 כבר כמעט שנה. המפרט הבסיסי, עם סטיילוס של N-trig.

באופן כללי הטכנולוגיה של N-trig עשתה קפיצת מדרגה משמעותית בדור האחרון שלה ובכל מה שנוגע לפונקציונלית עם תוכנות גרפיות וכדו' כבר אין הרבה תלונות (מעבר לתחושת העליונות וכו' וכו'). רק מה? העט משתמש בסוללה. בניגוד לעטים של ואקום שלא צריכים (אגב, מדובר בסוללה AAAA - לא קל למצוא בכל מקום).

אני משתמש בסטיילוס בשביל לרשום בשיעורים (הנדסה) וזה מאוד נוח!

בגדול, כמעט ואין דגמים של מחשבים הכוללים גם active digitizer (שזה בעצם אומר wacom או N-trig בגדול, למרות שיש עוד חברות אבל זניחות) שכוללים גם כרטיס מסך ייעודי.

הדגמים שאני מכיר הם sony vaio flip 15 (הפסיקו למכור באופן סדיר לפי מה שהבנתי) ודגמים מסויימים של R7-572.

לגבי סוני, אין אחריות מסודרת בישראל (את המחשב שלי קניתי בארה"ב עם הנחה סטודנט בחנות של מיקרוסופט ככה שיצא מאוד משתלם), מבחינת אין לי יותר מדי מידע.

המלצה שלי (והחלום הרטוב אם הייתה האפשרות להחליף כרגע) היא על ה- yoga (לשים לב שיש גם ideapad yoga ועוד כל מיני דגמים, אז צריך לוודא שזה הדגם עם הסטיילוס!) שראיתי הרבה ביקורות מאוד חיוביות עליו, הוא מגיע עם wacom והחומרה לא רעה בכלל, בנוסף לזה שזו סידרת שלא נראה לי שבאמת צריך לפרט.

איפשהו בדיון הזה הפנו אותך לפורום שמתקיים בו דיון מסודר מאוד על העניין של מחשבים הכוללים סטיילוס

http://forum.tabletpcreview.com/hardware/52592-list-windows-8-rt-tablets-convertibles-stylus.html

אם יש עוד שאלות אשמח לעזור :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

שלום לכולם,

הSP3 עלה ארצה היום ואחרי הייעוץ המקיף שקיבלתי פה חשבתי שראוי לעדכן :)

כשהגעתי לביצוע את ההזמנה גיליתי שיש מס רכישה של 9% בקליפורניה (זה מופיע בהפתעה רק לקראת שלב אישור התשלום). זה ביחד עם המקלדת כבר יצא יקר מידי לטעמי אז בסופו של דבר החלטתי להזמין את הסרפס פרו 3 עם i5, 128GB SSD, 4GB שעלה $1000 במקום הגרסה ב$1300, ללא מקלדת.

נאלצתי לשלם דרך פייפל כי האתר של לא הסכים לקבל את כרטיס האשראי הבינלאומי שלי בגלל הכתובת הישראלית של בעלת הכרטיס, למרות שהמשלוח עצמו היה כמובן מיועד לארה"ב...

כדאי לדעת למי שמתכוון להביא מוצרי אלקטרוניקה ארוזים מארה"ב, בטחון שדות תעופה האמריקאי התחילו לבדוק אותם ביתר חומרה ולא פסחו גם על הSP3 שלי.

http://edition.cnn.com/2014/07/06/us/tsa-security-measures/index.html?hpt=hp_c1

הם "פרצו" את המזוודה שהייתה נעולה ופתחו את האריזה המנויילנת שלו, כפי הנראה הוציאו אותו ואת יתר החלקים והחזירו אותם בחזרה ללא הקפדה (כך למשל - הבטריה - במקום להיות בחריץ מיוחד שיועד בשבילה, הושארה בצורה לא נכונה והייתה עלולה לגרום לשריטת המכשיר). מסקנה: להביא מוצרים כאלו בתיק העלייה למטוס ולדאוג שהם כבר יהיו מותקנים וטעונים בשלב הזה כדי שאפשר יהיה פשוט להדליק ולהוכיח שזה אכן ולא פצצה...

התרשמות ראשונית מהSP3 עצמו:

הליך ההתקנה היה מהיר וחלק, הוא הגיע עם Win 8.1 Pro ותמיכה מובנית בעברית.

העיצוב של הטאבלט מאוד אלגנטי ומחושב, ציפוי האלומיניום והמסך המבריק נותנים לו תחושת איכות יוצאת דופן. אהבתי את כבל החשמל שמתחבר מגנטית למכשיר כדי שאם מישהו ימשוך אותו בטעות הוא יתנתק מהמכשיר במקום למשוך ולהפיל אותו על הרצפה. גם העט יכול להיצמד אליו מגנטית, אבל לא הייתי הולכת איתו ככה כי החיבור מאוד חלש וכל תזוזה עלולה להעיף אותו.

העט בכללי לא מרשים, אפילו די עלוב לצד המכשיר. הוא אינו ארגונומי כמו העטים של וואקום ומרגיש לא מיוצב ביד, כנראה בגלל שבטריית הAAAA שממקומת למעלה גורמת לו להיות יותר כבד בחלק העליון שלו במקום בחלק שמחזיקים. באופן כללי ציור על המכשיר הוא אפשרי אבל לא מרגיש טבעי. צריך ללחוץ חזק מידי עם העט כדי שהוא יתחיל פעולת "קליק" ובינתיים לא מצאתי הגדרה בcontrol panel שיכולה לשנות את זה. בלוח Intuos של ואקום, בהשוואה, גם לחיצה מאוד עדינה נקלטת. אני מקווה שזה משהו שיעדכנו בהמשך כי זה מרגיש כמו בעייה בהגדרות ולא בחומרה (העט מספיק רגיש כדי להזיז את הסמן אפילו בריחוף של כסנטימטר מעל המסך).

גם הפוטושופ לא זורם, בגלל הרזולוציה הגבוהה- האייקונים קטנים מידי ולמעשה בלתי אפשרי ללחוץ עליהם עם אצבע, אי אפשר להקטין ולהגדיל את הגיליון עם תנועת אצבעות כמו בטלפון, מידי פעם פרק כף היד זז על הסקרולרים וכל הגיליון עף הצידה, לא ברור איך לעשות פעולות בסיסיות כמו CTRL וSHIFT (זה לא עובד מהמקלדת הוירטואלית לצורך בחירת שכבות מרובות), ועוד כל מיני תלונות קטנות בסגנון שאני מקווה שיטופלו בגרסה העתידית שמיועדת לסרפס.

בעיה נוספת שהפונטים בחלק מהתוכנות, למשל בגוגל , לא נראים חדים מספיק. בתוכנות של הם דווקא בסדר. ישנה גם בעיית התחממות, וכך למשל כשהרצתי את Asphalt 8, הוא התחיל לרתוח אחרי כמה דקות. גם חיי הסוללה, כמו שנכתב בדיון, אינם ארוכים, וביום אחד כבר הספקתי להטעין אותו פעמיים...

בכל אופן זאת לא התלוננות, בסה"כ בינתיים אני מרוצה וקשה לי לדמיין עכשיו שימוש בסינטיק קומפניון של וואקום שאמור להיות כבד פי שתיים, כי הSP3 מרגיש לי ממש על הגבול העליון של המשקל שמותר לטאבלט להיות לפני שכבר לא יהיה נוח להחזיק אותו ביד.

גם לא ממש הספקתי לבדוק את הביצועים מבחינת מעבד וזיכרון בתוכנות האדריכלות, כך שאם זה מעניין מישהו אני יכולה לעדכן שוב בהמשך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...