מקרן FHD לקולנוע ביתי - BenQ W1070 * תוספת: "תמונות מהשטח" - עמוד 2 - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקרן FHD לקולנוע ביתי - BenQ W1070 * תוספת: "תמונות מהשטח"


nissim tr

Recommended Posts

לב, הכל בסדר גבר אנחנו לא מכריחים אותך להחליף את הפנסוניק שלך. טוב לך איתה - אחלה!

דרך אגב, אתה כזה נחרץ - כמה מקרני קולנוע ביתי מהדור האחרון ראית?

לא טענתי בשום מקום שאיכות התמונה היא הטובה בעולם, ולא טענתי שהיא מתעלה על דגם ספציפי כלשהו של . בסך הכל אמרתי שהיתרון הוא בגודל התמונה ואיכות התמונה היא לטעמי מעולה.

אני מניח שאפשר למצוא טלוויזיות של 80 אינץ' אבל אני בספק רב אם תמצא כזו במחיר של עד 6 אלף ש"ח.

וחוץ מזה כמו שאמרתי אצלי המסך הוא כרגע בגודל 100 ובדירה שאני נכנס אליה כנראה יהיה בגודל של בסביבות ה120 אינץ'. יחי ההבדל הקטן.

זו בסך הכל ביקורת סובייקטיבית על מוצר, ולא המקום לוויכוחים בסגנון "למי יש יותר גדול" (או במקרה שלך, להפך...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

ביקורת מעולה. תודה על השיתוף!

הזמנתי BenQ W1080ST+‎ ואשמח לשמוע את דעתך לגבי כמה הנקודות:

- התקנה. האם הגובה שבו מיקמת את המקרן יוצר תמונה ישרה לחלוטין, או שהיית צריך להשתמש ב-keystone או shift כדי לבצע תיקונים?

- מסך. באיזה מסך אתה משתמש? האם אתה רואה בו גלים או חוסר אחידות אחר במהלך צפיה? אשמח אם תוכל לפרט עוד על ה-hack עם הגומיות.

- האם החלפת נורה, ואם כן, כמה שילמת?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

היי,

הרבה זמן לא הייתי כאן ועכשיו עברתי במקרה וראיתי את השאלה שלך.

אז ככה:

1. אתה ממקם את המקרן כאשר הוא ישר ומפולס לחלוטין, לא נוטה כלפי מטה או מעלה - ואז מקבל תמונה ישרה לחלוטין. כל עוד לא תשחק עם הזווית התמונה תהיה ישרה.

אמצעים להזזה אנכית של התמונה הם או הזזה אנכית של המקרן או שימוש בlens shift (ציינת שהדגם שלך הוא w1080st+ ידוע לי שלדגם ללא ה+ אין את המנגנון הזה)

keystone הוא מנגנון נחות משמעותית מבחינת ההשפעה על איכות התמונה ולכן רצי מאוד להמנע משימוש בו! אלא אם חייבים עקב אילוצים...

2. קניתי מסך פשוט שאיננו נגלל חשמלית אם אני זוכר נכון במחיר של כ600 ש"ח. לא הכי ממליץ עליו האמת. אם יש לך קיר לבן חלק (מה שלי אין בדירה הנוכחית) לדעתי זה יכול לעבוד יופי.

אכן, יכולים להווצר גלים במסך נגלל כלשהו כיוון שהוא מקובע רק בחלק העליון אז כל משב רוח שמגיע מהמזגן למשל יזיז את המסך ויגרום להפרעה קטנה בתמונה (כמה זה מפריע זה כבר אינדיווידואלי)

הגומיות - פשוט מתחתי גומיות מהיותר ארוכות בשני צידי המקל שישנו בתחתית המסך לחפץ כבד על הרצפה על מנת לקבע את המסך בתחתיתו - שלא "ירקוד" - והגומיות גם מותחות אותו שזה פלוס.

באופן עקרוני אם הקיר לא מתאים או לא מספיק טוב הדבר הבא שהכי טוב זה מסך קבוע המורכב ממסגרת עץ ועליה בד מתוח. אתה יכול גם להזמין מסגרת בדיוק בגודל הרצוי מנגר, לקנות את סוג הבד הרצוי ולמתוח בעצמך, יכול להיות שייצא יותר זול.

3. לא, לא החלפתי - יש לי עוד המון שעות ב"יתרת זכות".. בעקרון ראיתי שניתן להזמין בחו"ל נורה מקורית ב200-250$ כולל משלוח. כאשר יישצא לי להחליף אדווח איך הייתה החוויה - בעקרון אני עובד במקום שמתעסק הרבה באופטיקה ומכניקה עדינה ויש כאן כאן אנשים עם ידיים מאוד טובות שיוכלו לעזור לי במידת הצורך כך שאינני דואג בנושא.

נ.ב. הצץ כאן בנושא הlens shift

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...