משהו מוזר עם VMWARE WORKSTATION שעליו מותקנת מכונה וירטואלית של WIN7 32BIT - עמוד 2 - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משהו מוזר עם VMWARE WORKSTATION שעליו מותקנת מכונה וירטואלית של WIN7 32BIT


moshebit

Recommended Posts

תראה, הפורום הוא לא תחליף לגוגל או . אי אפשר להתחיל לפרוס פה את כל ה"מדע" מאוחרי הטכנולוגיה הזאת פשוט ככה. תקרא מה זה hypervisor לפני הכל ואיך וירטואליזציה בכלל עובדת. אחרי זה תבין איך פתרון הוירטואליזציה שאתה משתמש עובד.

ישר תבין למה אלו התוצאות שאתה רואה.

כבר הסברתי לך את כל הדברים העיקריים ואני לא מבין על איזה "נוזקות" אתה מדבר. נראה שחסר לך הבנה בסיסית ביותר מדי דברים ואולי חבל שהדיון נפתח פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה אני יקרא עוד על הנושא ,

פשוט רציתי לדעת אם זה ככה אז זה לא משנה אם אני מתקין את VMWARE + WIN7 VM על כונן של או על הארד דיסק חיצוני, זה אותו משאבים נלקחים ממערכת הפעלה ?

הכוונה ל"נוזקות" - נגיד זה משנה עם VMWARE WORKSTATION + WIN 7 VM נמצא על כונן חיצוני או על כונן של אם נגיד אני מנסה תוכנה ב VM ויש בה וירוס ? נגיד לנסות להוריד תוכנה שאני לא בטוח אם נגועה או לא , אז זה משנה אם זה רץ על VM שנמצא בארד דיסק חיצוני או בכונן של ? או אין משמעות לזה ?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה קראתי,

רק אשמח לדעת אם יש אפשרות להפריד לחלוטין את VM על ארד דיסק חיצוני ללא שום תלות בארד דיסק הפנימי של המחשב ? או זה בלתי אפשרי כי הוא חייב להשתמש בחומרה של HOST ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא עדיין רץ "במסגרת" מערכת ההפעלה שלך. זה לא bare metal.

תודה ,

יש לי שני שאלות :

1) יש אפשרות לעשות BARE METAL שיעבוד ישירות לחומרה של SD CARD או של כונן חיצוני ?

2) במידה ואין , אז אין שום משמשעות אם מותקנת בארד דיסק פנימי של מחשב עם או בארד דיסק חיצוני מלבד מקום האיחסון , אני צודק ?

תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...