help desk או טכנאי pc - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

help desk או טכנאי pc


avraum

Recommended Posts

שלום חברים יקרים, מה שלומכם?

אני חדש בפורום הזה, עקב נסיונכם הרב בתחומי המחשבים אשמח להעזר בחוות דעתכם המקצועית.

אני מגיע מתחום התמיכה הטכנית, עבדתי שנתיים ושבעה חודשים ב (מתוכם 3 חודשים עבדתי במרשת "טכנאי pc")בתפקיד "תמיכה טכנית טלפונית", השאיפה שלי היא להתקדם לתפקידים עם ידע גדול יותר כמו "מנהל רשת", "איש סיסטם", "איש it", ובכלל, כל תחום שדורש ידע גדול בנושאים האלו.

השאלה שלי,מה הדרך הכי מהירה להגיע לתפקידים כאלו, האם להתחיל ב help desk ומשם להתפתח? ( כי ב help desk נוגעים הרבה בנושאים של רשת, השאלה האם אפשרי להתפתח מ help desk לתפקידים כאלו?), או שאפשרי להתקדם למשרה כזאת גם בתור "טכנאי במעבדה", או שיש עוד עבודות שאפשר להתקבל אליהם עם נסיון של תמיכה טכנית ולהתקדם לתפקידים הנ"ל ? האם יש צורך ממשי בהסמכות למיניהם?

תודה רבה לכל העוזרים, אני מעריך מאוד את האנשים שנותנים מעצמם ועוזרים בפורומים השונים כאן, המשך ערב מקסים.

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טכנאי במעבדה בדרך כלל לא מתעסק עם נושאי שHELPDESK בגדול מתעסקים (תלוי מה הדרישות תפקיד)

באם נופלת לחיכך אופציה תלך להלפדסק תהיה לך גישה ליותר מערכות שקשורות לדברים שאתה רוצה.

אתה מוזמן גם להסתכל בדיון על הLINUX שיש שם כמה דברים שיעזרו לך לעצב תפיסה בתחום הזה :)

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה לך על תגובתך המהירה, גם אני חשבתי לכיוון של help desk, אני ימשיך ויבדוק בדיון על "linux",

האם אתה מכיר אנשים שעובדים במשרות "אנשי "it, "מנהלי רשת" שיכולים לעזור לי בחוות הדעת שלהם?

המשך יום טוב.

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה "דרך מהירה"

בכל תפקיד שתעבור תלמד דברים חדשים וכל דבר שתלמד יעזור לך בתפקיד הבא (לרוב לפחות).

אם תעשה קפיצה גדולה מדיי בין תפקידים, יכול להיות שיהיה חסר לך ניסיון עם דברים מסויימים (לא שאי אפשר להתמודד, פשוט ייקח יותר זמן).

אם כבר עבדת כטכנאי , מה תלמד באותו תפקיד במקום אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב יבגני, אני בן 24,הרקע המקצועי שלי הוא תמיכה טכנית בסביבת לא כולל סביבת שרתים, השאיפה שלי היא להתקדם לתפקידים עם ידע גדול יותר כמו "מנהל רשת", "איש סיסטם", "איש it", ובכלל, כל תחום שדורש ידע גדול בנושאי רשתות. אני אוהב את נושא הרשתות / קונפיגורציות / טיפול בתקלות וכד', השאלה שלי היא מה הדרך הכי מהירה למקומות אלו..

יבגני,תודה רבה על העזרה.

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיל 24 זה גיל לא רע להתחיל לתפוס תנופה. רק תזכור שהדרך היא לא קלה ותהיה מהירה בהתאם להצלחה האישית שלך.

תפרט בבקשה מה זה "תמיכה טכנית בסביבת windows" ומה הכוונה ל"לא כולל סביבת שרתים".

מה ההבדל בין שלושת הדברים שרשמת בסוגריים? יצא לך לדבר עם אותו "איש סיסטם" בחברה שאתה עובד בה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צהריים טובים יבגני, הרקע המקצועי שלי הוא תמיכה טכנית בסביבת xp/7/8 בסביבת משתמש רגיל (מהדורות רגילות למשל ultimate או pro) ולא בסביבת שרתים (server 2003-2008) או .

לגבי ההבדל בין המקצועות שרשמתי, יש הבדל ברמה עצמה של העבודה, הרמה הגבוהה מביניהם היא "מנהל רשת", לא דיברתי עם מישהו שהוא מנהל או איש סיסטם לגבי העניין הזה, אשמח לקבל ממכם חוות דעת..

תודה רבה וחג שמח!!

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...