XiaoMi Mi3 WCDMA 64GB - סקירה - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

XiaoMi Mi3 WCDMA 64GB - סקירה


stingeR-

Recommended Posts

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעובדה שמעט לפני ההשקות המסוקרות והמצופות של היצרניות הגדולות כמו וLG תמיד תהיה כתבה באתרי הגאדג׳ט הישראלים על הטלפון החדש של חברת שלוקח את כולם בסיבוב - לפני כולם.

אז כן.. זה תמיד נחמד וזה תמיד כיף להסתכל על התכונות ועל כמה שעל הנייר המכשירים האלה טובים אבל מה שקורה בפועל - החברה לא מוכרת בארצינו הקטנטונת, אף אחד לא שמע עליה כמעט ולכן גם לא תראו ישראלי ממוצע רוכש . הסיכוי שתמצאו ישראלי שמכיר את המותג, גם היא לא גבוהה, כל זה מתווסף למידע יחסית מועט שקיים היום באינטרנט על המכשירים ולצערי העובדות הללו עושות לו אוול.

הפעם החלטתי לא ללכת עם העדר.. ולא להיכנע לפחד הקטן שאומר שאין אחריות ואין חלקים בארץ ואני לא מכיר את המותג.

אז דבר ראשון מכרתי את האייפון 4 של אח שלי וקניתי במקומו Mi2S 32GB, לאחר שזה הוכיח את עצמו ובעצם הלהיב אותי על המותג עוד יותר(שלא נדבר על ממשק הMIUI שיש לו חלק גדול מאוד באהבה שלי למותג) החלטתי לרכוש את הטלפון הכי חזק שניתן לקנות בכסף Up-To-Date הלא הוא הXiaomi Mi3 WCDMA בגרסאת ה64GB.

ועליו אספר לכם...

71se9j.jpg

vipekk.jpg

2rvzjaw.jpg

313rtsh.jpg

חומרה ועיצוב :

נתחיל מהמפרט הטכני -

מעבד : Qualcomm 800 MSM8274AB 2.26ghz - גרסא בעלת תדרים גבוהים יותר מהשבב שנמצא בLG G2/Nexus 5. (שבב גרפי על 550mhz לעומת 450mhz וזיכרון על 933mhz במקום 800mhz)

מערכת הפעלה :

JellyBean 4.3 MIUI V5 Interface

מעבד גרפי :

Adreno 330

זיכרון :

2GB RAM

נפח :

16gb/64gb

מצלמה אחורית :

13 מגה פיקסלים, אוטו פוקוס, לד פלאש כפול תוצרת , צילום ווידאו ב-Full HD ב-30 פריימים לשנייה בעלת חיישן Exmor RS IMX135

מצלמה קדמית : 2 מגה פיקסלים, צילום ווידאו ב-Full HD ב-30 פריימים לשנייה, טכנולוגיות Face Detection.

מסך : מסך: True HD-IPS+ LCD בגודל של 5 אינץ', צפיפות 441 PPI

קישוריות : GPRS, HSDPA,WiFi 802.11 b/g/n/ac dual-band, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Hotspot, v4.0 A2DP, NFC

לווין : , GLONASS

סוללה : 3,050 mAh

משקל : 145 גרם

עיצוב, איכות חומרים פרקטיקה ושימוש :

נתחיל בעובדה שעל טעם ועל ריח לא מתווכחים, אבל אני חייב לציין שהעיצוב מדהים, מדובר על עיצוב שמאוד מאוד מושך לעין הייתי אומר שמדובר על שילוב של נוקיה עם אקספיריה Z..

במבט ראשון המכשיר נראה כמוצר פרימיום לכל דבר, איכות הבניה ברמה מאוד גבוהה, לא משהו שיבייש את או .

המכשיר בנוי מגב אלומיניום ומתהדר בעובי של 8.1 מילימטר, דק מאוד לכל הדעות, לטעמי? אפילו דק מידי, החזקת המכשיר ביד נוחה לתפעול, אך מכיוון שהמכשיר כה דק וגדול הוא מרגיש מעט שביר ומאוד מאוד מפחיד להחזיק אותו ביד ללא מגן ראוי.

לי לפחות המסך נגיש בדיוק כמו בNexus 4 הישן והטוב, ולא מרגיש בכלל גדול למרות הגודל העצום שלו

אם כבר יצא לנו לדבר על נתונים פיזיים, בואו נניח את הקלפים על השולחן - ציפיתי למכשיר מעט קטן יותר, אבל איך נכניס של 3050mah בתוך עובי של 8ממ? נאריך את המכשיר!!

אז כן, המכשיר באותה רוחב של הS4 אך גבוה ממנו בכחצי סנטימטר, נכון - לא נורא, אבל עקב הצורה המרובעת שלו המכשיר נראה ומרגיש מאוד גדול.

למרות שהמכשיר נראה גדול, כמו שכבר נכתב קודם, הוא נגיש מאוד ונוחות השימוש בו לא יורדת מהS4 שרובנו אוהבים.

כפתור ההדלקה וכפתורי הווליום נמצאים בצידו הימני של המכשיר, כמו כולנו גם אני התרגלתי לווליום בצד שמאל אבל אני מניח שזה פשוט עניין שדורש התרגלות מסויימת.

הכפתורים מרגישים מאוד איכותיים ועובדים נפלא, גם עם מגן גדול הם בולטים החוצה והלחיצה עליהם מרגישה איכותית למדי מכיוון שגם הם בנויים מאלומיניום ולא מפלסטיק

אין מה להרחיב על הכפתורים הקפסטיביים בתחתית המכשיר, מאוד דומה לכפתורים של , מגיב יפה ועובד נפלא.

מיקום האפרכסת, המצלמה הקדמית וחיישני האור גם הוא סטנדרטי ועונה על הדרישות.

האפרכסת חזקה מאוד וברורה מאוד שלא כמו בהרבה טלפונים אחרים בהם יש להניח את האוזן בצורה מאוד מסויימת על מנת לשמוע את הצד השני ברור(ראה ערך 4/htc one x וכ׳ו)

בשלב מסויים מצאתי את עצמי מחליש את המכשיר ל70% מכיוון שהשמע היה חזק מידי.

הרמקול ממוקם בתחתית המכשיר כמו הרבה טלפונים שאנחנו רואים בזמן האחרון, בהשוואה לרמקול של הGalaxy S4 אפשר להגיד שהוא מעט חזק יותר אך פחות איכותי, למרות זאת, בהתחשב בעובי המכשיר החבר׳ה עשו עבודה נפלאה.

מעבד הsnapdragon 800 המומהר בשילוב עם רכיב פלאש(אחסון) תוצרת במהירות 120MB/s(מהיר ממרבית הטלפונים הקיימים בשוק) גורמים לחוויית שימוש שטרם נתקלתי בה, הטלפון לא מגמגם, אף לא לרגע - הכל חלק ומהיר ומרגיש כאילו זה הדבר הכי טוב שהחזקתם ביד EVER.

אחד הדברים הכי משמעותיים במכשיר הזה הוא המסך, קודם כל בממשק הMIUI יש אפשרות לשנות את גוון הצבע של המסך ועוד כמה אפשרויות כיול אלו ואחרות, אם שמים לרגע את העובדה הזו בצד, אפשר לראות בבירור כי בהשוואה לכמעט כל מסך שקיים בשוק המסך של הXiaomi מכוייל בצורה מושלמת, תוכלו להסתכל על ביקורות בyoutube על מנת להתרשם מההשוואות אבל אין כמו הדבר האמיתי, המסך פשוט מ-ד-ה-י-ם. הכיול מאוד דומה לכיול שקיים בLG G2 ובNexus 5 עם צבעים מעט חמים יותר(לא מוגזמים כמו בסאמסונג, הכל במידה.)

סוללה :

כבר התרגלנו למצב שבו באיזור הערב אנחנו מוכרחים להכניס את המכשיר לטעינה בשימוש סביר+ וכ׳ו.

המכשיר שעשה מהפך בתחום הזה היה הLG G2 עם הסוללה הפנומנאלית שלו.

החבר׳ה בXiaoMi חשבו שזה רעיון לא רע ושילבו במכשיר עצומה בנפח של 3050mah.

יש לקחת בחשבון כי חיי הסוללה משתפרים בכ20% במהלך תקופת השימוש הראשונה(חודש) ולכן התוצאות עדיין אינן משקפות את המציאות אבל מה שיש לי להגיד עד כה זה WOW.

אז בשימוש יומיומי רגיל אני מסיים יום(9 בבוקר עד 10 בערב) עם 40% כאשר זמן המסך הממוצע עד ל40% הוא 3 וחצי שעות.

אתמול יצא לי לטייל מעט בירושלים עם המכשיר ולהשתמש קצת באפליקציית הmaps של ובניווט רגלי, ניווט שארך חצי שעה הוריד למכשיר כ7 אחוז בלבד(!) בחישוב מהיר זה אומר שאם הייתי משתמש בGPS עם המסך על בהירות מקסימאלית הסוללה היתה נגמרת במעט יותר מ7 שעות, לא נתקלתי עדיין בדבר כזה.

לא קל לאתגר את הסוללה של המכשיר. בתוכנה קיימות 3 אפשרויות לצריכת חשמל - Battery Saving/Balanced/High Perfomance..

לא השתמשתי עדיין בBattery Saving אך ברירת המחדל היא הBalanced והיא עושה עבודה נהדרת.

מצלמה :

כמו שמרמז המפרט שנכתב למעלה המכשיר מצויד במצלמת 13 מגה פיקסל בעלת חיישן Exmor RS IMX135 תוצרת .

אותו החיישן הקיים בLG G2 ובXperia Z1.

לא ציפיתי מהמצלמה להרבה מכיוון שבביקורות המוקדמות של המכשיר המצלמה לא עשתה רושם טוב.

בהתחלה באמת התמונות היו באיכות סבירה ותו לא, בטח שלא משהו שאפילו מתקרב לתמונות שאני מצליח להוציא מהאייפון 5 הזקן שלי, אפליקציית המצלמה נראתה מאוד פשוטה וחסרת תוכן ואפילו מעט משעממת.

לאחר התעסקות נוספת היתרון היחיד שמצאתי היה העובדה שהמצלמה מתפקסת ממש מהר ומצלמת במהירות שיא.

זה היה ביומיים הראשונים עם המכשיר שלא באמת היה לי זמן להתעסק איתו יותר מידי, לאחר התעסקות חוזרת עם המצלמה מצאתי בתפריט הAdvanced אופציה קטנה וחמודה שהיתה מסומנת בEnable ולאופציה קוראים ״Simple Mode" ברגע שהורדתי את הסימון מהSimple Mode נפתחתי לעולם חדש.

אפשרויות בלתי נגמרות ובמרכזן האפשרות לשנות את גודל התמונה ל13MP במקום 10MP בברירת מחדל ולשנות את איכות התמונה לHigh ולא לStandard כמו בברירת המחדל.

חוץ מהעובדה שגודל הקבצים השתנה מ2 מגה לכמעט 6(או אפילו יותר תלוי בתמונה כמובן) כמות הרעש בתמונה ירדה דראסטית והאיכות עלתה פלאים, המצלמה מוציאה באיכות מאוד גבוהה באור יום ובפירוט שלא יבייש מצלמת סטילס רגילה.

במצלמה המון אפשרויות כולל שליטה ידנית מלאה על מהירות הסגר והרגישות(ISO).

במצב האוטומאטי המצלמה לעיתים מודדת ערכי אור לא נכונים ומצלמת בISO גבוה מידי ולכן בתנאי אור לא קלים מתקבלות עם מעט רעש, אבל עדיין באיכות מספקת ובטח טובה בשביל העלאה לפייסבוק.

אופציה נוספת מיוחדת הקיימת במצלמה היא האפשרות לשמירת הקובץ בפורמט RAW, פחות או יותר מקביל לשמיעת קבצי אודיו בפורמט FLAC לעומת .. פורמט RAW שומש עד עכשיו אך ורק במצלמות DSLR כמו הCanon 5D Mark III וכ׳ו.

מכיוון שלמכשיר אין ייצוב תמונה אופטי יש לפעמים בעיה לקחת במהירות והתמונות יוצאות מעט מרוחות, יש לייצב את היד טוב לפני צילום תמונה עם המכשיר.

האכזבה מגיעה מהכיוון של צילום הוידאו, בעוד בכמעט כל המכשירים האחרים באותה רמת ביצועים יש אפשרות לבצע צילום 1080P ב60FPS ואף ב90FPS המצלמה הנוכחית עדיין תקועה על ה30FPS הנחמדים שאליהם התרגלנו כבר.

היה מאוד נחמד אילו בXiaomi היו מוסיפים את האופציה לצלם בקצב פריימים יותר גבוהה ואפשרות לצילום Slow-Mo כמו בשאר הטלפונים החדשים.

הוידאו יוצא איכותי מאוד, אך כמו מקודם גם כאן מורגש החוסר בייצוב התמונה האופטי, היד חייבת להיות יציבה על מנת להוציא ברמה גבוהה.

מצלמה קדמית :

אז כן, עוד מצלמת 2MP סטנדרטית ונחמדה, אבל לא.

התמונות שתוציאו מהמצלמה הקדמית איכותיות מאוד ולא מה שהיינו רגילים עד היום, כמו כן הוסיפה לה פיצ'ר חמוד שמזהה תווי פנים וע"פ זה גם מעריך את מין וגיל המצולם.

מעבר לזה יש אפשרות לצלם במצב "Enhance Skin Tones" במצב זה הטלפון בעצם יעשה עריכה במקום וישים לכם סוג של מייקאפ(אז כן.. החצ'קון של הבוקר כבר לא יהיה שם)

מאוד מגניב ומקורי, ואמנם מדובר על משהו פשוט, אבל זה עובד בצורה מצויינת ועל זה יש לתת כמה נקודות לחבר'ה מסין.

2zs4sbr.jpg

14so4ll.jpg

2jbw3mt.jpg

מערכת ההפעלה והממשק :

מדובר בעצם בפנינה האמיתית של הטלפון הזה, חלקינו מכירים את ממשק הMIUI ואני יכול להגיד שחלק גדול מההחלטה שלי לרכוש את המכשיר היא הסיבה שהמכשיר מגיע מהמפעל עם MIUI ובעצם מותאם באופן מלא לעבודה איתו ישירות מהחברה.

מדובר על ממשק מאוד שונה ממה שיצא לרובנו להכיר במכשירים אחרים מבוססי .

הרום של גרסאת הWCDMA מבוסס על בגרסא 4.3, אמנם זה עדיין לא קיטקט.. אבל את מי זה מעניין? זה MIUI!.

ממשק הMIUI חלק מאוד ואינטואטיבי עד לאין שיעור, כולל כמות פיצ'רים ותכונות שסביר להניח לא אצליח למצוא את כולם אף פעם(למרות שהדף הבא : http://en.miui.com/thread-4409-1-1.html מלמד אותנו הרבה עליו)

עיצוב הממשק הוא ייחודי ומעט מזכיר את העיצוב של אפל שלא כולנו אוהבים.. אבל ברגע שמתרגלים מדובר באמת על משהו מאוד מאוד מיוחד.. כמו להיות עם ולהרגיש בלי, הכל חלק, הטאצ' והגלילה חלקים יותר מכל מכשיר מבוסס שיצא לי להתקל בו יש.

ככה או ככה מדובר בממשק שונה, מבושל ובעצם העובדה שהממשק הזה קיים לכמעט כל מכשיר בשוק(בדומה לcyanogenmod) רק מבהירה כמה אנשים אוהבים אותו.

הממשק היחיד שאני יכול להשוות אותו אליו מבחינת בשלות ויציבות הוא הSENSE של .

הכל כאן עובד, שום דבר לא נמצא כאן סתם.

פיצ'ר נחמד שיש למכשיר היא היכולת לעבוד איתו גם במידה והמסך רטוב מעט/שומני.. שלא כמו מכשירים אחרים כאן המכשיר יזהה את הנגיעות כמו שצריך ולא יזייף.. עוד דבר היא מצב "כפפות" יש אפשרות להשתמש במכשיר גם עם כפפות.. יש להפעיל מצב מיוחד בהגדרות ולאחר מכן תוכלו ללכת לסקי בחרמון עם הכפפות ועם המכשיר בכיס :).

לסיכום :

ציונים יבשים :

ביצועים : 10 מתוך 10 - אין מהיר ממנו כרגע.

מסך : 9 מתוך 10 - אז נכון שמדובר במסך איכותי ביותר אם לא הכי איכותי שראיתי, אבל בהתחשב בגודל המכשיר החבר'ה יכלו להכניס עוד 0.2 אינץ'.

סוללה : 10 מתוך 10 - כמו שכתבתי, קטן.. הסוללה פשוט לא נגמרת, תענוג צרוף.

ממשק משתמש ותוכנה : 9 מתוך 10 - הממשק עצמו מיוחד ומעוצב בטוב טעם, אפשרות להתקנת עברית מלאה על ידי החבר'ה של HEBMIUI. מהיר,חלק ושונה. בשילוב עם עדכונים שבועיים מהחברה מדובר על מתחרה חזק מאוד לכל מה שקיים היום. אין כאן 10 רק מכיוון שיש עדיין מעט באגים.

מצלמה : 7 מתוך 10 - אז נכון, היא מצלמת מהר והתמונות באיכות לא רעה, אם נתאמץ גם נוציא תמונות איכותיות יותר מכל מה שראינו בשוק, אבל זה דורש מאמץ, החוסר בייצוב תמונה אופטי מורגש מאוד, חבל מאוד שהסינים לא הכניסו את הרכיב הזה למכשיר וחבל מאוד שאין אפשרות לצלם ביותר מ30FPS, נתנחם בעובדה שהיא כוללת אפשרויות רבות כמו שליטה ידנית על מהירות סגר וISO, שמירת בפורמט RAW וטכנולוגיות הFace Detection וEnhance Skin Tone במצלמה הקדמית.

איכות שיחה : 10 מתוך 10 - האפרכסת מאוד חזקה, לעיתים אפילו חזקה מידי, השיחה לא מתנתקת והצד השני נשמע חזק וברור, כטלפון - הוא עושה את העבודה.

אביזרים ותמיכה בארץ : 6 מתוך 10 - לטלפון כרגע קיים מבחר די קטן של מגנים איכותיים, אין לו תמיכה רשמית בארץ או יבואן כלשהוא ונכון, הוא גם לא תומך בדור רביעי, אבל תוכלו למצוא מגנים נחמדים מאוד בEBAY כולל מגני מסך מזכוכית וכ'ו אישית אני משתמש במגן של Nillkin שנראה מדהים על המכשיר וגם שומר עליו מצויין.

ככה או ככה - הוא מרגיש שביר.. שמרו עליו!

הXiaoMi Mi3 הוא לא עוד סיני חסר שם שקונים ב150$ כדי שיהיה לאח הקטן או לילדה שמאבדת את הטלפון כל יומיים.

מדובר על טלפון פרימיום בכל קנה מידה שנותן תחרות הולמת לכל מה שיעמוד בדרכו, אין ספק שכרגע מדובר על הטלפון החזק בעולם.

גרסאת ה16GB לדעתי לא תתאים לכולם מכיוון שמדובר על טלפון שכל תמונה בו יכולה להגיע גם לסביבות ה6MB ועם מקום כה מועט ה16GB האלה יעלמו כלא היו בתוך כמה חודשים, מה גם שיש היום משחקים שמגיעים לבד ל2גיגה.. ואם כבר קנינו את המכשיר החזק בשוק.. לא נשחק עליו משחקים ?

ובכל זאת, אתה מתחרט על הקניה ? HELL NO, חד משמעית מדובר על טלפון מהיר מכל מה שהחזקתי ביד עד היום ובשילוב עם הממשק הלא פחות ממדהים שלו שמקבל עדכונים שבועיים ישירות מהחברה.. אין קניה טובה מזו, במיוחד בהתחשב במחיר(500 דולר לגרסאת ה64GB ו400 דולר~ לגרסאת ה16GB).

אז כן, יש לנו את הSGS 5 מעבר לפינה עם נתונים מעט יותר מרשימים(חשוב לציין.. מדובר על אותה ערכת שבבים עם תוספת של 28mhz לכרטיס הגרפי ו200mhz למעבד. לא משהו מי יודע כמה משמעותי)

לידו גם יש את הHTC ONE 2014 ועוד רבים וטובים שמאיימים לקחת את הכתר.. העניין הוא שהטלפונים יוצעו לרכישה בטווח של חודשיים מינימום.. בעוד הXiaoMi זמין כבר החל מינואר.

לסיכום, הXiaoMi Mi3 לא מאכזב, בהתחשב במחיר אין כאן בכלל איפה להתלבט.

מקווה שנהניתם.

מוזמנים לשתף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומר שיש הרבה חברות סיניות שלא בטוח שכדאי לקנות מכשירים שלהם, לי למשל יש מכשיר של NEWMAN ולמרות שהחומרה טובה התצואה דיי גרועה ובעייתית והתמיכה פשוט לא קיימת.

http://en.wikipedia.org/wiki/Xiaomi

הייתי אומר שהעתיד שלהם נראה כרגע דיי ורוד, יש להם גם תוכנית להרחיב את הפעילות שלהם מחוץ לסין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה מתכוונים כשאתם אומרים תמיכה. עדכוני תוכנה?

אם כן, חברה גדולה ורצינית. יש גם חברות "מוכרות" שאיתם גם כן עדכוני תוכנה לא כ"כ מגיעים.

אם יש קהילה גדולה, יהיה . אם לא, פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק עדכוני תוכנה, זה גם מימוש אחריות ותיקונים, הזמן שעובר עד שהחברה מודיעה על EOL ודברים נוספים. כמו כן במקרה של המכשיר שלי כל העדכוני שחברה הוציאה היו גרועים, רק אחרי שקוד המקור דלף אנשים התחילו להוציא גירסאות לא רישמיות שעובדות כמו שצריך.

שוב במקרה של החברה הזו זה לא בעיה, חברה דיי גדוה, MIUI בין הרומים היותר נפוצים ומפותח במשך כמה שנים למספר דיי גדול של מכשירים (וגם זוכה לעדכונים שבועיים דיי טובים וכולל כמה אפשרויות שלא מגיעות מובנות בשום ROM אחר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההשוואה לפלאפון "סיני" באיכות ירודה כמו NEWMAN או דברים אחרים שאף אחד לא שמע עליהם כמעט היא לא נכונה ואפילו מוטעית.

מדובר על חברה בעלת מחזור מזומנים רק טיפה יותר קטן מHTC.

חברה שבין מחזיקי המניות הכי גדולים שלה עומדת מה שלא מפתיע בהתחשב בעובדה שהיא קיבלה את שבב הAB לפני כולם.

לגבי הדאגה מבחינת חלקים וכ'ו.. סה"כ אני מבין, אבל מחיר התיקונים בארץ כל כך לא משתלם היום לטלפונים בני פחות משנה שזה פשוט לא כזה משנה.. אז מזמינים מסך ו/או חלק אחר ו/או מקבלים מאחריות(כבר שמעתי על כמה וכמה מקרים שאנשים דיברו ישירות עם וקיבלו את הרכיב התקול ישירות לבית שלהם) והולכים למעבדה שתרכיב(או במקרה שלי.. יוטיוב + הידיים שלי)

לגבי התוכנה, קצת קשה לי להשוות MIUI לכל דבר אחר, מצטער.

לכל השאר - מוזמנים לקרוא בויקיפדיה על ...

דא - מצורף גרף מהיום בבוקר.. כן - זה אמיתי וזה בשימוש סטנדרטי לחלוטין על בהירות אוטומאטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שברגע שאנשים שומעים סיני הם חושבים על חברות כמו NEWMAN (שדרך אגב קיימת הרבה מאוד שנים כיצרנית נגני וידאו), חברות שמספקות שירות ירוד.

השם הרע שיצא לחברות הסיניות לא כל כך נכון לחברות הגדולות יותר שקיימות שם כמו ZTE, Xiaomi ו שמספקות מכשירים טובים ולרות במחירים עדיפים. היא הקטנה מבין השלושה אבל היא גם זו שגדלה בקצב המהיר ביותר. כמו כן בסין היא זוכה לליחס שמאוד מזכיר את בארה"ב, לרוב הסטוקים הראשונים שלהם נמכרים במספר שניות וקשה למצוא אותם במלאי במשך מספר חודשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא להעלב. אף אחד לא אמר סיני.

אבל אמיניות ואיכות בכל דבר נמצאות ברצף אחד מהחברות האמינות ביותר ועד הפחות אמינות. זה לא מחולק לטוב ורע אבל אתם לא תיקנו מחשב מכל פירמה שמחזור הכספים שלה קרוב ל נכון? או לפחות אם יציעו לכם שני מחשבים באותם מחירים ואותם נתונים תהיה לכם העדפה במה לבחור נכון?

מניסוח התשובות אני מבין שאם הסמארטפון הזה היה של גם לא ההיתם פוזלים אפילו אל החברה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...