איזה הפצת לינוקס אתם הכי אוהבים ? - עמוד 4 - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה הפצת לינוקס אתם הכי אוהבים ?


Yehudaa

Recommended Posts

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אמנם בארץ' יש הכל, וגם ממשק גרפי לכל דבר, והכי חשוב תיעוד מדהים של המערכת וכל התוכנות, הבעיה היא שצריך לתחזק אותה באופן קבוע, הייתה לי מערכת ארץ' שלא נגעתי בה תקופה מסוימת, לאחר מכן כשניסיתי לעדכן אותה או אפילו להתקין תוכנה כל המערכת נשברה, היו התנגשויות של חבילות על ימין ועל שמאל עד שלא הייתה לי ברירה אלא להסיר אותה לגמרי. אבל אם מעדכנים אותה על בסיס שבועי ואפילו חודשי אני לא חושב שעלולה להווצר בעיה כזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעבודה משתמש ב-MINT עם CINNAMON

היא די אחלה, למעט כמה GLITCHES קטנים (הן מבחינת תאימות חומרה / יציבות - והן מבחינת UI)

הדבר שהכי מפריע לי בלינוקס זה שהוא מרגיש תמיד הרבה יותר FLIMSY מווינדוס

(והבחור שהגיב מעלי נתן דוגמא מעולה --- לא עדכנת את המערכת כמה חודשים? צריך להתקין מחדש את כל מערכת ההפעלה...), כאילו כל נגיעה קטנה והוא עשוי להישבר כולו

כדי להיות מסוגל להשתמש בלינוקס בצורה רצינית בתור מערכת ראשית - צריך להשיג רמת מומחיות שווינדוס לא דורש (לדוגמא, לדעת לשחק עם חבילות, להתקין, להסיר, לשנות קונפיגורציות, לדעת מה מוגדר איפה, וכו').

לדוגמא: ה-MINT שלי מותקן על W530 של לנובו, עם תחנת עגינה. בהתחלה כשקיבלתי את המחשב, הייתה בעיה שהוא עבד רק בתחנת העגינה, וכל פעם שהייתי פותח את המחשב כשהוא מנותק מהעגינה, היה נכנס למעין לופ מוזר שבו הוא קופץ ממסך הלוגין חזרה ל-TERMINAL וחוזר חלילה, עד שמקבלים הודעת שגיאה...

הפתרון לזה היה להחליף את ה-COMPONENT שמבצע את ה-LOGIN מזה הדיפולטיבי לאחד פשוט יותר מבחינה גרפית...

וזו רק דוגמא אחת לכמות ההתעסקות שצריך רק בשביל שדברים "יעבדו",

בעוד שבווינדוס 99% מהדברים פשוט "יעבדו מהקופסא".

כדי להיות מסוגל להתמודד עם תקלות / בעיות של ממש בהתקנת הלינוקס (או בתוכנות מרכזיות בה), צריך רמת מומחיות מטורפת שיש כנראה רק למעטי מעט (לדוגמא -- בזמנו, ניסיתי לשדרג מ-MINT 13 ל-MINT 15 באמצעות מנגנון השדרוג ה-"אוטומטי", וזה דפק את ההתקנה כולה. כדי לתקן את זה בלי להתקין מחדש, צריך ידע פסיכי בקרביים של מערכת ההפעלה).

לכן אני בבית משתמש בווינדוס,

ובעבודה בלינוקס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...