לאן הגענו? תלמידים מפגינים נגד פיטורי מורה שטען בפני תלמידיו ש"ישראל שייכת לפלסטינים" - עמוד 14 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאן הגענו? תלמידים מפגינים נגד פיטורי מורה שטען בפני תלמידיו ש"ישראל שייכת לפלסטינים"


vic07

Recommended Posts

תיקון קטן - כל דעה היא "לגיטימית", לא משנה כמה היא מפגרת. הדבר היחיד שיכול להיות לא לגיטימי הוא הפעולות שעושים בחסות אותה דעה, כמו הפצת שקרים או קריאה לפגוע במישהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 205
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
שישראל מגבילה את המים לפלסטינים?

לא ראיתי את הנאום, אבל עכשיו עברתי בזריזות על הטרנסקריפט של הנאום ולא ראיתי אזכור לזה, אתה יכול בבקשה להראות לי איפה הוא אמר את זה?

ומצוין שכך. לכן היה חובה להגיב בחריפות, ולדעתי היה צריך הרבה יותר בחריפות.

הסיבה שזה בכלל קרה מלכתחילה, זה כיון שיש בישראל יותר מדי אנשים כמוך (אשר הם עדיין מיעוט שבמיעוט) שחושבים שמותר לדרוך על הכללים הדיפלומטיים כאשר מדובר בישראל, וזאת בפרלמנט שלה ! אבל כשמדינאי ישראלי אומר לעיתונאי ביקורת על מדיניות של ידידה, (וגם זה אמור היה לא לציטוט) אוי, זה אסור.

אפשר לתת את כל הקרדיט לעיתון הארץ באנגלית, שמטעה את העולם לחשוב שדעותיו הם לא של מיעוט זעיר וקיצוני אלא דעות לגיטימיות בישראל.

זכותם לבקר את , לא חייבת להזמין אותם או לתת להם להכנס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מתייחס לטענות בצורה עניינית. אני ינסה פעם נוספת ואחרונה.

כאשר באים לנאום בפרלמנט אחר, יש לכבד את הכללים הדיפלומטיים ואת הפרלמנט המארח, ולא לתקוף את מדיניותה של המדינה שבה אתה מתארח, גם אם אתה אומר רק אמת לשיטתך. (עקב זה שקראת שטויות בעתון כביכול ישראלי, ולא עשית תחקיר מקיף אם זה אמת / דעה מקובלת בישראל)

אם אתה לא מכבד את זה, אל תופתע כאשר תקבל תגובות חריפות וכאשר יגרם משבר דיפלומטי עקב זה - כי זו אשמתך הבלעדית.

כל מדינה אחרת היתה נוהגת הרבה יותר חמור מאשר . (שכלל לא נהגה כך, אלא רק כמה חברי כנסת עם חוט שדרה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושוב, איך בדיוק הוא לא כיבד את ישראל? איפה הוא תקף את מדינת ישראל? האם אתה מחשיב שזה שהוא ציין, שחלק מדעותיו שונות מהמדיניות הנוכחית של הממשלה.

אני באמת מתקשה למצוא איפה הוא תקף ולא כיבד את מדינת או שיקר במהלך נאומו.

ובקשר לשורה האחרונה, אין לי מושג על מה אתה מבסס את זה בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרשנויות של צהובונים ישראלים ממש לא מעניינות אותי (וממתי בכלל יש קשר בין התקשורת הישראלית למציאות?), באתר הפרלמנט האירופאי יש את התעתיק של הנאום המקורי ותרגום לצרפתית ואנגלית.

Two days ago I spoke with young people in Ramallah. Like young people everywhere in the world, their dream is to train, study and travel, to find work and to start a family. But they have another dream as well, one which concerns something most young people take for granted: they want to be able to live freely in their own country, with no threat of violence, with no restrictions on their freedom of movement. The Palestinian people, like the Israeli people, have the right to fulfil their dream of creating their own viable democratic state. The Palestinians, just like the Israelis, have the right to self-determination and justice.One of the questions these young people asked me which I found most moving – although I could not check the exact figures – was this: how can it be that an Israeli is allowed to use 70 litres of water per day, but a Palestinian only 17?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טמבל או שאתה משחק אותה טמבל ?

"לא בדקתי את הפרטים המדויקים, אבל סיפרו לי שנוש הוא פדופיל" - ואת את זה אני יגיד בחדשות ערוץ 2. נו באמת.

חלאס, הפסקתי להתדיין איתך, אין שום טעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...