שירות עבור מסך Dell - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות עבור מסך Dell


ytoledano

Recommended Posts

שלום, חייב לספר על חוויית שירות:

מסך U3011 שנקנה לפני שנה התחיל לרצד לפני כמה ימים. ביום רביעי יצרתי קשר עם שירות ותיארתי את התקלה. בהתחלה קצת שיגעו אותי, רצו מספר הזמנה - משהו שיש רק לחנות שקניתי ממנה (KSP). בסופו של דבר קיבלו את המספר ואמרו שייצרו קשר למחרת. בחמישי התקשר טכנאי של יעל תוכנה שנותנת תמיכה עבור מסכי בארץ. הגיע בצהריים, לא ביקש לראות את התקלה, השאיר מסך חדש (לא מחודש) U3014.

הU3011 הוא כנראה מסך מאוד לא נפוץ וכנראה שאין במלאי לצרכי החלפה, אפילו לא מחודשים. אני לא מצפה שזה יקרה עבור דגמים אחרים (גם לא עבור 27").

כאן צריך להגיד שU3014 עבר שיפורים משמעותיים לעומת הU3011. תאורת לד גורמת לכך שהוא צורך פחות מחצי מהחשמל. חוץ מהחיסכון בחשמל זה אומר שאפשר לשבת מולו בקיץ בלי להזיע. חוץ מזה, יש לו מסגרת דקה משמעותית והוא הרבה פחות עבה. התוצאה היא שהוא נראה שונה לחלוטין מהU3011. אישית אהבתי את הלוק הברוטליסטי של ה3011 ואת הציפייה שהוא יציג תמונה בירוק-שחור כמו המסכים של שנות ה80. הU3011 הוא מסך עם נוכחות אבל אי אפשר להתלונן על הU3014.

עוד הבדל מורגש הוא בעבודה על טקסט שנראה הרבה יותר טוב ופחות מעייף לאורך זמן. אולי בגלל שחורים יותר כהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה עלה לך מסך U3011 ואם ידוע לך מחיר של U3014? אני כשביקרתי אצל יעל פתרונות, ראיתי בן אדם ממורמר שטען שקנה מסך ב-3000 ש''ח שהתקלקל ולא היו חלקי חילוף בארץ. לפני עזיבה אמר לא לקנות מדל.

כנראה היה לו דגם של מסכים נדירים אבל יתכן שדל לא דואגים לייצר מספיק חלקי חילוף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...