שדרגתי לטופ-100 בבזק+בזק בינ"ל - עמוד 4 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרגתי לטופ-100 בבזק+בזק בינ"ל


spitzi

Recommended Posts

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
מה הסיבה שאתה נותן להם לאי רצונך לעשות טריפל?

מה משנה הסיבה? בפעם הראשונה שמבקשים לא להתקשר יותר, זה סופי. בטח גם בפעם השניה, השלישית וכו' עד השמינית, והיד עוד נטויה.

אתה רומז שיש נוסחא סודית להגיד להם, כך שילחצו על המקש שבאמת מוריד אותה מרשימת התפוצה, כי יבינו שאין מה לדבר איתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה יכול להיות רלוונטי אם הם עובדים על פי פרוטוקולים מסוימים בהם לכל לקוח/לקוח-פוטנציאלי יש סטטוס.

אם הסטטוס שלך זה "אני כרגע בלווין" או "אני לא מעוניין" אז הם מבחינתם הסטטוס פתוח לנסיון לעניין או לשכנע אותך ומועבר לכל מי שעובד אצלם/איתם ורוצה לנסות להגדיל את העמלות שלו או לעמוד ביעדים.

אם הסטטוס שלך זה "אני לא רואה בכלל בכלל בכלל בכלל אף פעם לעולם לא" אז אולי הסטטוס שלך הוא "לא לקוח פוטנציאלי לטלוויזיה".

כמובן שכל זה רק השערות, אני לא יודע איך באמת הם עובדים, את זה יכולים לומר לך אולי מי שעבדו/עובדים שם.

אבל עובדה שהשיחות אלי נגמרו מהר מאוד, והתחדשו רק בעקבות הניתוק הפיזי בביקורו של הטכנאי אחרי כמה חודשים, ושוב נגמרו מהר מאוד ומאז לא חזרו.

קח גם בחשבון שאם היית ממש מגעיל אל אותם נציגים(שהם בני אדם כמו כולם ולכן מסוגלים להיפגע ולפגוע) הם עלולים בכוונה להשאיר את הסטטוס שלך פתוח כדי שיטרידו אותך שוב.

נשמע קצת פרנואידי אני יודע, אבל בהחלט אפשרי כשחושבים על מכלול האפשרויות ברחבי המציאות.

אחרי הכל איזה עוד דרך יש לאותם נציגים להחזיר לך מטען שלילי, שאולי מצטבר מלקוחות קודמים עם יחס מגעיל.

אני מעריך שיש כמה התנהגויות שהפכו למגיפה של ממש במוקדי שירות גדולים, כמו להעביר אותך למרכזיה מתוך ידיעה שהיא תתנתק וסתם תבזבז זמן, או להפנות אותך להמתין במרכזיה לנציג הלא נכון, ולפעמים כל עוד זה מקובל ולא מוביל לביקורת גם ניתוק הקו בגסות.

מה שמתחיל כתוצאה של עומסים/זמני המתנה וטעויות תמימות יכול להפוך עם הזמן לפעולה מכוונת ומודעת שאינה ידועה לאחרים ואינה גוררת בחובה אחריות למעשה.

מנסיון שלי אם מוציאים על עובדי שירות לקוחות/תמיכה עצבים זה כמעט אף פעם לא מוביל לתוצאה חיובית.

מאז שהפכתי את זה לכלל לדבר עם אנשי התמיכה/שירות כאילו הם בני אדם טובים שבמקרה עובדים שם, ויצרתי אצלם אמפטיה ורצון לעזור, אני מבזבז פחות זמן ומקבל יותר(ממה שאפשרי).

אפילו לאנשים טובים יש צד רע, וגם לאנשים רעים יש צד טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מבזבז זמן ועצבים עליהם.

אצלי זה "שלום מדבר X מהוט"ת אני-ניתוק מיידי של השיחה.

או : "שלום מדברת Y מ-YES (בפעם המיליון ואחת שנתיים אחרי שהתנתקתי והבהרתי שאני לא מצטרף שוב) " , אני - ניתוק מיידי של השיחה.

לא מבזבז עליהם את הסוללה של הנייד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מבזבז זמן ועצבים עליהם.

אני מעוניין להפסיק את התופעה עצמה, אין להם זכות להטריד אותי.

פעם היה לי סיפור כזה עם יס, בסוף הגעתי לאיזו מנהלת שם והבהרתי לה שאני מתעד את השיחות, והסיפור נפסק.

הרגע היתה שיחה נוספת מהוט שגם אותה הקלטתי. הנציגה היתה אדיבה וביררתי איתה מה בדיוק היא עושה כדי שהשיחות ייפסקו. היא טענה שהיא מסמנת במחשב סגירת פניה מהסיבה "לא רלבנטי, הלקוח מבקש להפסיק להטריד אותו." בעצת Art Tatum, נתתי לה סיבה מעשית לכך שאין להם מה להציע לי טריפל.

עוד ביררתי עם הנציגה האם היא התקשרה מחברת קבלן או מהוט, היא אומרת שמהוט עצמה. אז אני עוד יותר לא מוצא תירוץ להתנהגות שלהם, הרי אם אגיע איתם להליכים משפטיים או למועצה לצרכנות, הם לא יוכלו להאשים קבלן חיצוני.

נחכה למחר בשלוש בצהריים ונראה שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...