Underclock ל-MB, מריץ OSX 10.6.8 נמר שלג - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Underclock ל-MB, מריץ OSX 10.6.8 נמר שלג


Recommended Posts

הנייד (מקבוק לבן, יליד 2006, C2D) מתחמם מאוד. כשאני רוצה לראות סרט, או אפילו סתם סרטונים ביוטיוב, אני מוצא עצמי לא פעם עם מחשב שעושה לעצמו ריסטארט. זה קורה ביחוד כשאני מגדיל את הסרטון למסך מלא, כלומר, ממש ברגע שאני עושה הגדלה, אבל זה לא קורה כל פעם שאני מגדיל למסך מלא, וזה גם לא קורה רק כשאני מגדיל למסך מלא. פעם אחת הוא גם נתקע פתאום עם מלא ארטיפקטים, אבל זה לא קרה לי יותר.

אני חושד בהתחממות יתר כגורם העיקרי למצב (כי הזבל הזה באמת מתחמם בצורה רעה), אבל היות שהחלפתי למכשיר את המחשה התרמית כבר לפני שנה בערך (כולל ניקוי זהיר של גופי קירור ומאווררים), אני לא חושב שצריכה להיות בעיה שכזו. ולכן אני חושב שהפתרון יהיה אנדרקלוקינג של המעבד והליבה הגרפית, מה שיאפשר מכשיר פחות חם וגם זמן משופר. השאלה היא - איך? ראיתי בגוגל שקיימים כמה פתרונות כאלו ואחרים לצורך זה, אבל לא בדיוק הבנתי מה אני אמור לעשות, אילו תוספי תוכנה אני צריך להפעיל, או אילו פקודות טרמינל להפעיל... אשמח לעזרה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די בטוח שמערכת האוורור תקינה, היא פועלת מאוד חזק. שליטה ידנית על מאווררים זה נחמד ומועיל, אבל אני חושב שאנדרקלוק יחסוך בנוסף. בכל מקרה אבדוק מחר את התוכנות שרדיואקטיבי הביא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שם פדים תרמיים... בכל מקרה אתה ממליץ לבדוק, אני מבין.

אני לא בדיוק שש לפרק את המחשב, ולו רק בגלל שזה הליך מסוייט לחלוטין. אם אתה חושב שזה ממש ממש חשוב, אני אולי אעשה זאת, אבל ההסבר הכי טוב להתחממות הוא שהקירור נראה כך:

YKLuXMuErTee5Rmy.large

וצד שני:

mbheatsink.jpg

הסרט השחור הזה בתמונה הראשונה מכסה את המניפות שאתם רואים בשניה. כן, זה מקרר שני צ'יפים. הצ'יפ הירוק הבולט שקרוב יותר למצלמה בתמונה הראשונה הוא השבב הגראפי. זה מסביר הכל, אני מניח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משטח .

הם לא יקרים מדי ודי יעילים. חבל שלמקים אין פתחי אוורור תחתונים, אבל יש להם מתחת למסך, וזה יכול לעזור.

אם החלפת משחה טרמית זה אומר שכבר פירקת את המחשב פעם.

פלאש ודפדפן מעודכנים?

שכחתי את השם של תוכנת הניטור למק, אפשר לשים ווידג'ט שלה על הבר למעלה ובדשבורד, תבדוק טמפרטורות וסל"ד מאווררים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משטח קירור יכול להועיל, אבל שוב, אנדרקלוק גם יחסוך בביצועים, בניגוד לשאר הפתרונות שידרשו עוד אנרגיה. וזה לא שאני פורץ הצפנות פה, זה לא לכריית ביטקויין הדבר הזה, רק לגלישה וסרטים (ואופיס, אם אני ממש מוכרח לעבוד עם ליברה אופיס).

כבר פירקתי את המחשב מעל 20 פעם עד לשלב של הפרדת המקלדת, זה גיהנום של ברגים, והכבל הדפוק של המקלדת נוטה לעשות בעיות אחרי שמפרקים את המקלדת מהמחשב, בקיצור - אני מעדיף להמנע מזה.

פלאש אני לא יודע, אבל מעודכן. בכל מקרה המחשב פורמט לפני בערך חודש, ככה שאם לא יצא מאז עדכון מהותי, סביר להניח שהמחשב מעודכן.

איזו תכנת ניטור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...