נראה שזה סופי - אוסף החלאות הנקרא ממשלת ישראל החליט לשחרר ללא תמורה 104 רוצחים ערבים - עמוד 10 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נראה שזה סופי - אוסף החלאות הנקרא ממשלת ישראל החליט לשחרר ללא תמורה 104 רוצחים ערבים


vic07

Recommended Posts

  • תגובות 211
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
הבעיה לעולם לא תיפטר כל עוד האיסלאם חי ובועט. כשצד א' שונא את צד ב' (ועוד מסיבות דתיות), שום קומבינה לעולם לא תעזור. לכן אני לא רואה שום בעיה בלתת להם לחיות באוטונומיה לעשרות השנים הבאות. לא כל עם צריך מדינה משלו. מדינה = , ומזה לעולם לא יכול לצאת שום דבר טוב. גם אם יהיה שלום למשך 30 שנה - ההפיכה תגיע, ואחריה המלחמה. ואת המלחמה הזאת כבר לא יהיה כ"כ קל לנצח.

לא רואה שום סיבה לשלום. אנחנו ממילא בצד המנצח, לנו אין ממה לפחד.

אתה רואה חצי תמונה

הבעיה לעולם לא תיפתר כל עוד הדתות קיימות . גם האסלאם וגם היהדות . שניהם אשמות במצב הזה בצורה שווה

אולי אתה תמים , אולי אתה עיוור או סתם מעלים עין , אבל גם בצד שלנו יש שנאה מסיבות דתיות

ורק רגע.. כשאתה מדבר על הפיכה אתה מתכוון מהצד שלהם או שלנו? או שבכלל הקיצוניים הערבים והיהודים ישלבו כוחות כדי להרוס את השלום שכל כך מנוגד לעקרונות שלהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה לעולם לא תיפתר כל עוד הדתות קיימות . גם האסלאם וגם היהדות . שניהם אשמות במצב הזה בצורה שווה

נכון, כי היהדות טוענת שהיהודים צריכים להשתלט על העולם ולייהד את כל השאר בכוח. אה, ושאת המוסלמים צריך להרוג כי הם מוסלמים.

יום הדביל הבינלאומי זה היום ולא ידעתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ורק רגע.. כשאתה מדבר על הפיכה אתה מתכוון מהצד שלהם או שלנו? או שבכלל הקיצוניים הערבים והיהודים ישלבו כוחות כדי להרוס את השלום שכל כך מנוגד לעקרונות שלהם

פשוט מאוד, אני מדבר על הפיכה ב'פלסטין'. מן הסתם דמוקרטיה לא תשרור שם לנצח, אם בכלל, קבוצות קיצוניות ישתלטו על השלטון במהרה ויהפכו אותו לבובה בדומה למה שקורה בלבנון, ולכן בפועל פשוט נתת פלטפורמה נוספת ונוחה במיוחד לפעילות ארגוני טרור שרק רוצים לשחוט יהודים, כי הם איסלאמיסטים מטורפים. כן, כאן יש חרדים במאה שערים ששונאים הומואים וכו', אבל לא, הם לא עד כדי כך מטורפים שהם סתם ייצאו להתפוצץ באוטובוס עם נשים וילדים ברמאללה 'למען אלוהים'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה נורא זה שרוב המדינה שלנו הפכה לאומנית, ככל שיש יותר נבערים מוכי דת שצועקים שהדרך היחידה היא לטבוח בהם, כך העם שלנו הופך יותר ויותר דומה לאותם קיצוניים מהצד השני.

את אותם טענות שאתם משמיעים פה, שומעים ברחובות עזה והגדה.

מבחינתי הקיצוניים מהעם הזה והעם ההוא ובכלל מכל האיזור הם האוייב.

ולך תעשה שלום עם אוייב שכזה...

התקווה היחידה היא שפוליטיקאים חלקלקים ינחיתו פצצה בדמות שלום-פתע, כחלק מדיל כזה או אחר, וינהגו ביד קשה עם כל מי שינסה לפגוע בהסכם הזה. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יודע מה יהיה ההבדל? בצד שלנו, התושבים יברכו על כך (אם יהיה מדובר בהסכם אמין שיחזיק מעמד) - גם אני, קיצוני שכמוני. בצד שלהם, הרחוב ימחה נגד, יפרסם כרזות של המנהיג שחתם על ההסכם כשמגן דוד מצוייר על מצחו, וישאוף לרצוח\לכלוא את אותו מנהיג ולהעלות במקומו מנהיג אחר ש"יבחן את ההסכם מחדש". למה? כי הרחוב שלהם לא ישתנה, הקוראן שלהם לא ישתנה, וספרי השטנה באמצעותם הם מחנכים את ילדיהם בבתי הספר לא ישתנו.

אבל היי, העיקר שאני הוא האוייב שלך ולא הערבי מעזה ש"רק" רוצה שישראל תעלם (הוא, אישית, לא מחפש שהיהודים ימותו, אז הוא בטח מתון). כשאני מדבר על צעדים קיצוניים כנגד "אוייבים מבית", קרי אנשים בני עמי שפועלים להחיש את מותי (זו לא כוונתם אמנם, אך ללא ספק תוצאת מעשיהם), הכוונה היא לאנשים שחושבים כמוך שאשכרה פועלים לקדם תפישה זו.

אה כן, בנוסף לכל אני חילוני אתאיסט עם השכלה גבוהה, אין לי "רב" או "ספר קודש" להאחז בו, ואני בספק שתמצא הרבה אנשים עם השקפה קיצונית יותר משלי... אז תמציא משהו מוצלח יותר מ"נבערים מוכי דת".

ואגב לבני, הנה טעות דפוס חביבה מבית YNET:

969944_10151579349948568_2132303692_n.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם vic,

קשה לי להאמין שראש הממשלה,ושרינו חסרי האשכים הגיעו לכאלה הסכמות בקלילות שכזאת,דבר שמראה באופן ברור על עסקאות והסכמות שנעשו במחטף מתחת לשולחן לפני שמישהו יוכל לעשות משהו (בכלל אפשר לעשות משהו???)

לא בהכרח עם אבו היטלר,אבל בהחלט עם גורמים אחרים כגון הממשל האמריקני והאיחוד האירופי.

המדינה שלנו מתפוררת ונכנעת ללחץ עקב שקר ומכונת תעמולה הרבה יותר משומנת ממכונת ההסברה העלובה שברשותינו.

חזרה לקווי 67 היא אסון לאומי,ומשם הדרך לגהנום קצרה מלחמה בעוד תשעה חודשים? כמעט בוודאות.

אה,וכדי לנפץ לכול ילדי הפרחים את הבועה שהם חיים בה,אבו היטלר הכריז באופן רשמי שהמדינה שלו תהיה "יודן ריין" משמע נקייה לחלוטין מכול זהות\נוכחות יהודית כלשהי,מישהו צעק אפרטהייד ולא קיבל????

ובנימה קצת אחרת,אבל עדיין קשורה לנושא,

אתם מבינים? אתם קולטים? באיזה מדינה אתם חיים?

מדינה שבה אזרח מן השורה,שעשה ותרם את חלקו בחיים למדינה מקבל משהו כול כך זעום בתמורה.

וכשאתם,אזרחים מן השורה תהיו בצרות (בריאותיות או כלכליות) אתם תלכו לחפש מי ישים עליכם פס,כי אתם לא מסוגלים לשלם ביטוח לאומי,וכדי לקבל אבטלה צריך להיות עורך דין במשרה מלאה.

באותו זמן!!! כשאתם משלמים או שילמתם בזמן חייכם לקופת המדינה,הכסף הזה ילך לתחזוקת זוהמה גנטית שנקראת מחבלים ורוצחים מורשעים בבתי המלון אה אופס,בתי כלא? שדואגים לבריאותם,להשכלתם,ולהכשרתם.

בזמן שמנתקים לניצולי שואה שלחמו וסבלו תופת שאף אחד פה לא יכול לדמיין את המים והחשמל בדירה כי אין מה לעשות הם הריי אזרחים סוג ב'... מדוע? כי הם לא רצחו או ביצעו פשע כלשהו אולי חוץ מלהקים את המדינה שזה כמובן עבירה מוכרת בחוק.

המדינה שלנו רק מדרדרת ומדרדרת,בין אם זה דאגה לשכבה כזו או אחרת,בין אם זה טיפול בבעיות המסתננים וההגירה הלא חוקית.

כול מה שאמור להתנהל כמו שצריך מתנהל כמו קרקס מזוכיסטי,ורק שירותי הגביה והממשל דופקים כמו שעון שוויצרי,אותך! ואותי,ואת המשפחה שלכם.

הרשימה ארוכה,הדמוקרטיה כשלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויק, אתה מתעלם ממשהוא מאוד חשוב והוא תופעות חברתיות. אם אני היתי ערבי בכפר B והייתי שומע שאתה מעולל את זה בכפר A, הייתי אישית דואג לארגן נציגים מ 10 כפרים אחרים באיזור שירצחו משפחות מדי יום כי זה עובר כל גבול

אם תהיה קצת יותר מאופק (ברמה של לעשות מצור ולסרוק רכבים שנכנסים ויוצאים), הייתי שונא אותך אבל לא באמת עושה אם זה משהוא מעבר ללזרוק קצת אבנים פה ושם ולבכות מול נציגי העולם בפייסבוק כמה שאתה צבא כיבוש

ובעניין הסכם השלום

אני לא רואה כל אפשרות להסכם שלום אם הפלסטינים תחת ההנהגה הנוכחית שלהם. ברגע שהם יתחילו לראות משהוא מעבר ל AK47 שמכוון עליהם כדיי שלא יסטו מהמסלול, וברגע שיהיה להם מנהיג נורמלי (ורצוי חילוני) שבאמת רוצה את טובת האנשים הקטנים ולא את טובת מוחמד/אללה/התוכנית הפלסטינית לחטיפת , יהיה אם מי לדבר והייתי מדבר בכיף. ברגע שהם לא יהיו אויבים הרבה דברים ייראות אחרת

כרגע אני חושב רק על מה אנחנו יכולים לעשות כדיי לדחוף אותם, בצורה חד צדדית למצב הרצוי לנו הנל

זה פשוט לא נכון. אחד משניים. או שהיית עושה במכנסיים (כמו שהאויב הערבי הוכיח בקרבות קום המדינה מול הלח"י) או שהיה אפשר להמשיך בשיטה עד שכל האויב מחוסר ואז פשוט לפי תיאורית ה"ברירה הטבעית" הערבים באזורנו היו נכחדים.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אבל אתה לא מציג אלטרנטיבה, אתה מנסה להנציח את הסטטוס קוו.

לנצח זה לא סטטוס קוו. בהשפעת התקשורת ושטיפת המוח השמאלנית אנשים פשוט מפחדים לנצח. צריך להתחיל לעשות צעדים כאלה שהאויב יתחיל לפחד לגרום לנו לעשות צעדים. הם דורשים שחרור מחבלים? צריך להחיל עונש מוות על 10% מהם. ובאופן הדרגתי להחמיר את הצעדים. נגמרו האסירים? להתחיל לתפוס גם מנהיגים פוליטיים שקוראים לפעולות אלימות. וכן הלאה. אולי זה לא נחמד אבל הבעיה תפתר. מספיק עם המנטרה הטיפשית של השמאל. אולי מלחמת העולם השניה הסתיימה ליד שלוחן המשא ומתן אבל זה קרה אחרי שהשמידו באופן מוחץ את גרמניה ובנות בריתה וזה כלל כתישה של ערים גלי שום נוכחות צבאית בהן.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני רוצה 2 מדינות ל 2 עמים, וכאלה שהגבול ביניהן יהיה גדר שקטה ולא מקום שבו כל הזמן נתפסים עוד ועוד נסיונות מעבר טרור

יש 2 מדינות, וירדן (תלמד טיפה היסטוריה) בגלל השמאל המטומטם, שאחראי יותר מכל אחד אחר לאסונות שנחתו עלינו, לא גורשו מפה כל הגורמים העוינים. לשמחתי זה עדיין לא מאוחר. אפשר לגרש את כולם לירדן, נסבול חרם של העולם למספר שנים ואז נוכל לחיות בשקט במדינה יהודית.

- - - תגובה אוחדה: - - -

היוהרה חתומה על כשלונות רבים. אל תהיה כה אמיץ, יש לנו מספיק ממה לפחד.

אולי אבל כנראה שטמטום ופחדנות חתמים על יותר כישלונות. אל תהיה כל כך פחדן.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אתה רואה חצי תמונה

הבעיה לעולם לא תיפתר כל עוד הדתות קיימות . גם האסלאם וגם היהדות . שניהם אשמות במצב הזה בצורה שווה

אולי אתה תמים , אולי אתה עיוור או סתם מעלים עין , אבל גם בצד שלנו יש שנאה מסיבות דתיות

ורק רגע.. כשאתה מדבר על הפיכה אתה מתכוון מהצד שלהם או שלנו? או שבכלל הקיצוניים הערבים והיהודים ישלבו כוחות כדי להרוס את השלום שכל כך מנוגד לעקרונות שלהם

זה כי גם יהודים כל הזמן טובחים מסיבות דתיות באזרחים תמימים, כולל נשים וילדים? או כי יהודים חושבים שצריך להחיל את היהדות בחרב על כל העולם? או שזה כי זה מה ששמאלני טיפש אמר פעם, ואתה מצטט אותו בלי להבין על מה מדובר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופן מאוד נוח, כולכם מביאים כדוגמא את מלחמת העולם השנייה בה ניצחו את גרמניה, ורק אחר כך נכנסו למו"מ לגבי תנאי הכניעה והשלום. כמובן שלא נוח להזכיר את מלחמת העולם הראשונה שהסתיימה בצורה דומה, אך הובילה למלחמת העולם השנייה כ-20 שנה לאחר מכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתחיל מזה שלא טענתי שהדרך שלי תמיד מובילה לפתרון הרצוי - רק שדרכים אחרות אף פעם לא מובילות אליו... אבל נמשיך בזה שאתה פשוט מדבר שטויות: במלחמת העולם הראשונה גרמניה הבינה לקראת הסוף שהיא אינה יכולה לנצח וחיפשה הסכם שביתת - והיא קבלה הסכם שכזה. בעלות הברית (כן, הן נקראו כך גם אז) לא פלשו לגרמניה (הן נכנסו אליה, ללא אלימות, רק אחרי החתימה על הסכם שביתת הנשק). ברלין לא הוחרבה. דגל זר לא הונף על הרייכסטאג. מפקדי הצבא הגרמני, שנכון לרגע החתימה על הסכם שביתת הנשק עדיין היה מחוץ לגבולות גרמניה וכ1400 קילומטר מברלין (!), קיבלו הזדמנות להסיג את הצבא חזרה לגבולותיה בסדר מופתי ולא בצורת מנוסה חפוזה, מה שאפשר להם להפיץ סיפורים שהצבא הגרמני לא באמת הובס, וגרמניה הפסידה לא בגלל חוסר יכולת צבאית אלא עקב "חוסר פטריוטיות" ו"חבלה מבפנים בידי גורמים עויינים" - בין השאר, כמובן, היהודים. קייסר גרמניה, אף שאיבד את השלטון (עקב הדחה מבפנים, לא עקב כפייה חיצונית), חי חיים נוחים (בלשון המעטה) עוד 23 שנה עד למותו בשיבה טובה.

בקיצור, אם השתלשלות הארועים אחרי מלחה"ע ה1 מוכיחה משהו, זה רק את הנקודה שלי: אם כבר נלחמים, אז עד הסוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי אבל כנראה שטמטום ופחדנות חתמים על יותר כישלונות. אל תהיה כל כך פחדן.

פחד הוא אינסטינקט בסיסי וחשוב של בני האדם, ושל חלק מהחיות. אתה, ביהירותך כי רבה, מסרב להכיר בחשיבותו של אינסטינקט בסיסי זה, ודוחה אותו על הסף.

אתה חושב שהפחד הוא חולשה. אתה טועה היכן שטעו כבר רבים וטובים ממך. פחד הוא לא חולשה, הוא כלי שנועד לסייע לך להציל את חייך, לשפר את הסיכוי שלך להעביר את הגנים שלך הלאה. טיפש ויהיר הוא מי שמוותר על כלי כזה.

אנחנו (רובנו :silly: ) יצורים תבוניים. יש לנו את היכולת לקחת את הפחד ולהפיק ממנו תועלת במגוון דרכים חדשות. הפקת ריגוש בתנאים מלאכותיים, לשם הדוגמה. אך הדבר הטוב ביותר שאנו יכולים לעשות עם הפחד היום, הוא להשתמש בו בתור האמצעי העמוק והמהיר ביותר שלנו להערכת סיכונים.

כשאתה מפחד ממשהו, לרוב יש לזה סיבה. כיצור תבוני אתה יכול לבחון את העניין לעומק, בצורה לוגית ומחושבת, האם אכן ישנה סיבה מוצדקת לפחד הזה, או שאין. ובכל מקרה, ההכרעה בדבר ההתמודדו עם אותו פחד תהיה לוגית לחלוטין אם אתה יודע להשתמש בפחדיך כראוי. הפחד הוא נורת אזהרה נפלאה, דבר שיכול להציל את חייך וגם את חיי הסובבים אותך, לו רק תדע להתמודד איתו נכון.

מה אומר לך? אני חושב שאתה מציג עצמך כל-כך אמיץ, עד שאתה מפחד לפחד :) וכיוון שבזאת כבלת עצמך בלולאה אינסופית, אני מציע שפשוט תשיב לחיקך את האינסטינקטים החשובים הללו אשר דחית, ותודה בפנינו (או לפחות בפני עצמך, אם אתה מפחד להודות ברבים :P ) שגם לך יש פחדים, כאחד האדם.

או שלחילופין, שתוותר כליל על פחדיך ותהיה הגיבור שהחברה חינכה אותך להיות! אבל אז לפחות תעשה זאת בסטייל, למשל, מוות בדריסה תוך ניסיון לעצור בשתי ידיך אוטובוס אגד דוהר. אם כבר גיבור אז תהיה גיבור אמיתי, לא עוד איזה גיבור מקלדת :P (אגב, אולי השימוש במילה גיבור לא כל-כך מתאים. אני בטוח שלרובם יש פחדים).

בכל הקשור לטימטום, אני מסכים שהוא חתום על כשלונות, אבל לא רבים כמו שחושבים. אלא אם כן אתה מגדיר יהירות כסוג של טימטום, ואז אתה צודק. אבל זה תלוי הגדרה, כמו כל דבר אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתחיל מזה שלא טענתי שהדרך שלי תמיד מובילה לפתרון הרצוי - רק שדרכים אחרות אף פעם לא מובילות אליו... אבל נמשיך בזה שאתה פשוט מדבר שטויות: במלחמת העולם הראשונה גרמניה הבינה לקראת הסוף שהיא אינה יכולה לנצח וחיפשה הסכם שביתת - והיא קבלה הסכם שכזה. בעלות הברית (כן, הן נקראו כך גם אז) לא פלשו לגרמניה (הן נכנסו אליה, ללא אלימות, רק אחרי החתימה על הסכם שביתת הנשק). ברלין לא הוחרבה. דגל זר לא הונף על הרייכסטאג. מפקדי הצבא הגרמני, שנכון לרגע החתימה על הסכם שביתת הנשק עדיין היה מחוץ לגבולות גרמניה וכ1400 קילומטר מברלין (!), קיבלו הזדמנות להסיג את הצבא חזרה לגבולותיה בסדר מופתי ולא בצורת מנוסה חפוזה, מה שאפשר להם להפיץ סיפורים שהצבא הגרמני לא באמת הובס, וגרמניה הפסידה לא בגלל חוסר יכולת צבאית אלא עקב "חוסר פטריוטיות" ו"חבלה מבפנים בידי גורמים עויינים" - בין השאר, כמובן, היהודים. קייסר גרמניה, אף שאיבד את השלטון (עקב הדחה מבפנים, לא עקב כפייה חיצונית), חי חיים נוחים (בלשון המעטה) עוד 23 שנה עד למותו בשיבה טובה.

בקיצור, אם השתלשלות הארועים אחרי מלחה"ע ה1 מוכיחה משהו, זה רק את הנקודה שלי: אם כבר נלחמים, אז עד הסוף.

נו באמת.

באותה מידה אפשר לאמר שגם במלחמת העולם השנייה לא נלחמו עד הסוף שכן אל העמידו את כל הגרמנים אחד אחד מול כיתת יורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...