נראה שזה סופי - אוסף החלאות הנקרא ממשלת ישראל החליט לשחרר ללא תמורה 104 רוצחים ערבים - עמוד 6 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נראה שזה סופי - אוסף החלאות הנקרא ממשלת ישראל החליט לשחרר ללא תמורה 104 רוצחים ערבים


vic07

Recommended Posts

כמו שכבר אמרתי, ברגע שיקום להם מנהיג כזה, יהיו מספיק בעלי שררה שיורידו אותו כיוון שהמצב הנוכחי טוב להם. לכן לא יהיה שלום עד שלא יבוא שינוי תודעתי שלם אצלהם, דור חדש ושלם שמורד בערכים האלימים שמאפיינים אותם כעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 211
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ומה אנחנו יכולים לעשות כדיי לעזור להם ? אני בטוח שיש ניצנים של זה גם היום, איך אנחנו יכולים לאתר אותם ולעזור להם ?

זה המקום שבו אני חושב שניתן ללמוד קצת מהסתכלות על החרדים. נכון שאין בדיוק התאמה אבל ניתן ללמוד ממה שקורה אצלנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויק, אתה מתעלם ממשהוא מאוד חשוב והוא תופעות חברתיות. אם אני היתי ערבי בכפר B והייתי שומע שאתה מעולל את זה בכפר A, הייתי אישית דואג לארגן נציגים מ 10 כפרים אחרים באיזור שירצחו משפחות מדי יום כי זה עובר כל גבול...

אה, והיום הם לא מנסים את זה בכל מקרה? חוץ מזה, הייתי רוצה לראות כמה זמן הם היו ממשיכים עם המדיניות הזו עם כל נסיון שכזה היה עולה להם בכפר שלם. צעדים שכאלו לא היו ממגרים לכשעצמם את הפעילות של קבוצות הטרור המאורגנות, שממילא בזות לחיי אזרחים (לרבות האזרחים מהצד שלהן), אבל אני בטוח שהטרור ה"עצמאי", וכן, זה כולל את זריקת האבנים שנראה שהיית מוכן לקבל ("פה ושם"), היה יורד פלאים.

...

הייתי שונא אותך אבל לא באמת עושה אם זה משהוא...

טעות מספר אחת של השמאל כיום - השמאלני מודד את הערבים לפי קנה המידה שלו, כלומר, מה הוא היה עושה במקומם. יש לי ידיד שאמר פעם, בויכוח שהיה לי איתו על פוליטיקה, "תחשוב כמה ה'פלסטינאים' מסכנים, שיש בניהם כאלו שמוכנים ללכת לעשות פיגועי התאבדות - אתה לא היית הולך להתאבד במקומם?"... שיקולים כמו שלו, ושלך, משמיטים לגמרי את התרבות והדת האלימות והרצחניות השולטות בחברה הערבית.

ומה אנחנו יכולים לעשות כדיי לעזור להם ? אני בטוח שיש ניצנים של זה גם היום, איך אנחנו יכולים לאתר אותם ולעזור להם ?

טעות מספר שתיים של השמאל כיום - מצד אחד אומרים את מה שאמרת, מצד שני היו רוצים לקדם דמוקרטיה במדינות ערב (כאילו שזה בכלל אפשרי באוכלוסיה עם אחוז דתיים פנאטים כה גבוה), ולא מבינים ששני הדברים הללו סותרים לחלוטין אחד את השני.

אגב, ובקשר לנושא העיקרי של הדיון, אני די בטוח שהדרך לקידום אותם גורמים "מתונים" אינה כוללת שחרור רוצחים על מנת שאלו יזכו לקבלת פנים של גיבורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

אתה בהחלט צודק. השמאל מודד את הערבים ע״פ קני מידה מערביים, ולא מבין שהמנטליות שלהם שונה לחלוטין ופרימיטיבית בהרבה. הם לא רוצים שלום, הם רוצים את המדינה שלנו, ומנצלים את התמימות המערבית של השמאל כדי לקדם את התוכנית שלהם. בינתיים התוכנית שלהם מתקדמת כשורה. אני לא רואה עתיד למדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רואה אפשרות לדבר איתם (עזוב הסכם שלום, פשוט לדבר) במצב הנוכחי ? - אני לא ממש

אתה רוצה סתם לירות בהם ? - אני לא

אני רוצה להתגונן מהם, לא לוותר להם, ובמקביל לראות מה ניתן לעשות כדיי לעזור למערכת הדתית הפנאטית להיהרס אם זה אפשרי. אם הם או אנחנו נצליח להרוס להם את זה זה מה שיהיה היסטורי וכל היתר כבר יבוא לבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו שטויות, עם נשחרר עוד גיבורי מלחמה (=רוצחי ילדים) של תנועות ההתקוממות הפלסטיניות (=ארגוני הטרור האיסלאמי), נוכל לשבת למשא ומתן (=מתן ומתן) אודות הסכם שלום היסטורי (=הפסקת אש זמנית ביותר מהצד הערבי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמרות שזו דעתך, משה היקר, אתה קורא לי פסיכופט קיצוני? אני אומר אמת: שום צעדים שאינם קיצוניים לעולם לא יפתרו את הבעיות הבטחוניות שלנו, וכל עוד "99.5% מהאוכלוסיה" כדבריך אינם מבינים זאת, זה לא יקרה. אתה בדרך הנכונה, שכן אתה מבין היטב של הצעדים הנעשים כיום הם מתכון לאסון וממש לא יביאו לפתרון, אבל אתה לא יודע מהי האלטרנטיבה.

ליתר דיוק, ודאי שאתה יודע, אך אתה פשוט לא מסוגל להודות בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אפשרות של לא לשבת איתם על משא ומתן (פשוט ככה, לסרב, להסביר את הסיבה לסירוב וללכת) ולחכות שהם יתבגרו (ולבדוק מה אנחנו אוליי יכולים לעשות בשביל לשנות אותם)

לא מבין למה צריך "לדחוף" משהוא שיתחיל לקרות על ידי תגובה קיצונית כלשהיא. זה לא יעשה טוב לאף אחד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...