נראה שזה סופי - אוסף החלאות הנקרא ממשלת ישראל החליט לשחרר ללא תמורה 104 רוצחים ערבים - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נראה שזה סופי - אוסף החלאות הנקרא ממשלת ישראל החליט לשחרר ללא תמורה 104 רוצחים ערבים


vic07

Recommended Posts

אני מציע לך לראות קצת מה קורה "בעומק" האוכלוסיה החרדית בארץ. נכון שהם לא יוצאים לפיגועים ובגדול חיים בשקט בקהילה הסגורה שלהם, אבל מהתהליכים החברתיים שם ניתן ללמוד הרבה על התהליכים החברתיים במקומות האיסלאמיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 211
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אגב, מאמר דעה שפורסם היום בבוקר מאשים כרגיל את המתנחלים כאילו שהקפאה הייתה גורמת להם לוותר על שחרור אסירים.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/494/346.html

דוגמא קלסית למישהו שמסמן את המטרה ואח"כ יורה את החץ.

10101010101010100100101010101001101010101010101 - יש לך קבעון מחשבתי בכל מה שקשור לחרדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועכשיו מבצע: רצחתם? במקום לשים כיפה ולבלות את חייכם בכלא תתפנקו בגלביה והכריזו: "המרתי את דתי לאיסלאם, רצחתי אותו כי הוא יהודי, ואללה שלח אותי לשחוט יהודים למען פלסטין".

שוד בנק שהסתבך ובו בטעות הרגתם? אל חשש! הגלביה תציל אתכם. "נכנסתי לבנק כדי לשחוט יהודים, את הכסף רק לקחתי בתור בונוס. אללה וואכבר".

​את החנינה שלכם אבו מאזן כבר יסדר. בינתיים תשבו בכלא בטחוני, תהיה גיבורים בעיני האסירים האחרים, תורשו לבקר את בני משפחותיכם תכופות, יהיו לכם סיגריות ותואר בתור בונוס. אז למה אתם מחכים? רוצו לרצוח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעומק החברה החרדית, ממש ממש בקצה הסקאלה, וביחוד בירושלים, תוכל למצוא כל מיני תופעות הזויות לחלוטין (כלומר, מעבר לאמונה דתית). אמא טאליבן ודומיה. אבל אלו מיעוט שבמיעוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה חלק מהתופעות. אבל יש הרבה תופעות מעניינות (ולא בהכרח הזויות/פושעות) גם בתחום הנאור, הבינוני, וה "טיפש אבל לא רשע" של החברה הזאת

כל מה שקשור להסכמה חברתית, בידוד מפני זרים ברמת החינוך, אינדוקטרינציה של עניינים חברתיים על הילדים שלהם, המחלוקות בין החלק הזה של החברה (הבינוני/ה "טיפש") והחלק הנאור שלה, "החזרות בתשובה" ו "חטיפות" גם בתוך החברה עצמה בין קבוצות פנימיות וגם "גיוס" מהאוכלוסיה החילונית......

בלי פרופורציות הרהב מהתופעות האלה נראות כמו תופעות שסביר להניח שקורות בדמיון רב גם בצד הפלסטיני, ולא צריך לעבור אף גדר או מעבר גבול כדיי ללמוד על התופעות האלה ולעקוב אחריי תהליכים חברתיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיי חלאס.

אני עוקב אחרי הודעות בדיון, ואו שאני קורא דעות של אנשים קיצוניים מצד ימין או אנשים קיצוניים מצד שמאל.

רוצים לשמוע את התכלס?

אנחנו מדינה קטנה, ואנחנו צריכים את ארצות הברית.

שחרור מחבלים רוצחים מטונפים זה משהו שאף אחד לא רוצה לעשות, זה משהו שנכפה עלינו.

האמת? הפלסטינים היו מעדיפים שנסרב לשחרר את המחבלים, הם יודעים שזה כואב לנו. ואני בטוח שימשיכו לדרוש דברים דומים.

אבל לדוד מאמריקה יש אינטרס שיהיה כאן שלום, וכך הוא יעשה.

מן הסתם שאנו לא חייבים להענות לכל דרישה מגוכחת שהפלסטינים מעלים, אבל לפעמים פשוט אין ברירה אחרת.

כרגע, בניהול של הממשלה הנוכחית, המשא ומתן במצב הכי טוב שיכול להיות לנו. יש לנו את הצוות הטוב ביותר עבורו.

חושבים אחרת? אני רוצה לראות אתכם מתמודדים עם קמצוץ הבעיות של פוליטיקאי בישראל.

מה זה? חושבים שאתם יכולים? אז למה אתם מחכים? הפוליטיקה צמאה לאנשים החלטיים, מושכלים וכריזמתיים.

בכל מקרה, דיי עם ההשמצות וההכפשות, אנו במצב הטוב ביותר בו אנו יכולים להיות בו כרגע, ועלינו לנסות כמה שיותר לתמוך בצד הישראלי.

אגב זה טוב מאוד שמראים התנגדות למהלך שחרור המחבלים, זה יהיה הזוי אם תיהיה תמיכה מלאה בכל הצעה מוכפשת ששהפלסטינים יעלו, וזה גם בסדר לא לקבל את דרישותיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיי חלאס.

אני עוקב אחרי הודעות בדיון, ואו שאני קורא דעות של אנשים קיצוניים מצד ימין או אנשים קיצוניים מצד שמאל.

רוצים לשמוע את התכלס?

אנחנו מדינה קטנה, ואנחנו צריכים את ארצות הברית.

שחרור מחבלים רוצחים מטונפים זה משהו שאף אחד לא רוצה לעשות, זה משהו שנכפה עלינו.

מצטער ידידי, אבל אתה מגבב שטויות במיץ חסה ודבש.

כן, ארה״ב עוזרת לנו, ולא, היא בהחלט לא הכרחית לקיום שלנו. מי כפה עלינו? אובמה כבל את ביבי באזיקים ועשה בו את זממו? אף אחד לא כופה עלינו שום דבר, ביבי הסכים להצעה כדי להתחבב על החברים שלו מהשמאל, בתקווה שיצליח לעצור את הנפילה שלו ו׳לגנוב׳ קולות מתנדנדים/שמאלנים/מרכזיים׳ כי הוא יודע שבימין כבר אין לו סיכוי להישאר על הכיסא. כדי לאזן את הקולות מימין הוא בשקט בונה בהתנחלויות, ומנסה למצוא סוג של safe zone.

אין כאן בכלל קשר לשלום, זאת פוליטיקה מטונפת נטו.

מלבד זאת, אם אבו מאזן באמת היה מאמין שייצא מזה שלום, לא היה לו כ״כ דחוף לשחרר 100 רוצחים בדחיפות ובלחץ, כי הרי הם כבר ישבו 20 שנה בכלא אז מה זה 9 חודשים בשבילם?

אם אבו מאזן היה מאמין שייצא מזה משהו הוא היה אומר לחברים הרוצחים שלו ״תחזיקו מעמד אחים, עוד תשעה חודשים אני אביא שלום ואני אדאג שישחררו אתכם״. לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה.

דעתי? שלום לא יהיה כאן ב 50 השנה הקרובות. כנראה שגם אנחנו לא. אבל זה כבר דיון בפני עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמריקה לוחצת, הסכם שלום (היסטורי?) בפתח, ומה שמעניין את ביבי זה: הכיסא שלו?

לא, אני לא חושב כך. זה מה שהעם שלנו רוצה לחשוב, כי זה הכי קל.

הרי כל הפוליטיקה שלנו מושחתת וכולם נלחמים על מקומם בכנסת.

לרוב? הייתי מסכים איתך לחלוטין, אבל עכשיו? עליי לחלוק עלייך.

אתה צריך לראות את זה מהצד של ביבי, הוא כרגע לוקח אופטלגין אחרי כאב הראש שקרי עשה לו, בזמן שהוא מקבל החלטות שאף אחד לא היה מוכן לקבל בישראל כרגע. הוא רואה את משימתו ומעמדו בתור שליחות, הוא רוצה להיות מוכר בתור האדם הדגול שפתר את הסכסוך הישראלי פלסטינאי, וכך גם קרי, אובמא ואפילו אבו מאזן.

אני לא מספיק בקיא בכוונותיו וביכולותיו של אבו מאזן אשר מובילים אותו לשולחן המשא ומתן, אבל אני יכול להיות בטוח ששני הצדדים אומרים: דיי, חלאס, אי אפשר להמשיך ככה. זה או מלחמה, או הסכם.

עוד פעם, חדל להכפיש את הפוליטיקה הישראלית. הדבר האחרון שהיא צריכה עכשיו זה אי אמון. אלו הנבחרים שאתם בחרתם, והם מייצגים את העם. לא טוב לך? אני מציע לך לעבור למצריים, שם הם כרגע הפיכה צבאית כנגד הפיכת האזרחים אשר הובילה שליט דיקטטור במקום שליט מושחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד הסכם שלום היסטורי אחד כזה ואבדנו. שבענו די מכאלו הסכמים.

חוץ מזה, לא קרי ולא אובמה, ובטח שלא ביבי המסורס הולכים לפתור את הסכסוך הזה. זה מתחיל הרבה יותר עמוק וכואב משיחות הדנות באפשרות של גישושים משותפים אחר מתווה שיאפשר להתחיל בשיחות שלום. הדבר הזה מצריך וויתורים רציניים בשני הצדדים (כן כן, גם אצל הערבים לשם שינוי), וזה דבר שלא יכול לקרות במצב הנוכחי, בקיבעון המחשבתי שלהם (וגם לנו לא חסר בנושא, אבל הם - צרה צרורה). חוץ מזה, אתה חושב ששיחה ללא תנאים מוקדמים בהם יש תנאי מוקדם הן שיחות רציניות איכשהו? ועוד תנאי כל-כך לא קשור, שאפילו סותר את הרעיון של שלום! כאילו, לשחרר מחבלים, רוצחי ילדים וחפים מפשע בשם הלאומנות והאסלאם, כמודל לחיקוי לצעירי הפלסטינים? הם נראים לך רציניים איכשהו? הערבים מקרקסים אותנו ומשתינים עלינו בקשת, וכל זאת בחסות האמריקאים המסומאים, השוטר של העולם שבכלל לא מכיר את חוקי הרחוב בשכונה שלנו.

ובנוסף, אחד הדברים הכי חשובים בדמוקרטיה, כל דמוקרטיה, זה ביקורת על הממשל. והוא בהחלט ראוי לביקורת נוקבת פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה היא האם אנחנו צריכים את ארצות הברית בכל מחיר, במיוחד בהתחשב בהנהגה הנוכחית שלהם. בסופו של דבר, המטרה שלנו אינה לרצות (בפתח) את ארה"ב אלא לשפר את מצבה של . התמיכה האמריקאית היא אמצעי בלבד. יתרה מכך, אין כל אינדיקציה לכך שהאמריקאים יסירו את תמיכתם עקב סירוב לשחרר מחבלים.

ובקשר לאפשרות לשלום מול הערבים, "שלום" (בהבדל מ"הפסקת אש זמנית") ייתכן רק כאשר הערבים לא יהרהרו עוד בכדאיות המלחמה מולנו.

הגרמנים פנו לשלום אחרי שהרוסים, אותם הם רצחו במליונים, הרסו ללא רחמים ערים שנכבשו עם התקדמות הצבא האדום מערבה ושלחו מטוסי תקיפה לרסס שיירות של פליטים אזרחיים שניסו לסגת.

היפנים פנו לשלום אחרי שארה"ב הטילה על שתיים מעריהם פצצות אטום שאיידו אזרחים ללא הבחנה.

ככה מסיימים מלחמות מול אוייב שמשוכנע בזכותו לכבוש את העולם: מכים בו ללא רחמים עד שלא נשאר בו שריד מהרעיון הזה - וזה לא יקרה לפני שאותו אוייב יבין שאם הוא לא יוותר על אותו רעיון, לא ישאר שריד ממנו.

נחזור לדוגמה שהבאתי עם שני המחבלים והכפר הערבי. אם היה מדובר במקרה מבודד, בוודאי שלא הייתי תומך בצעדים מעבר למעצר כל הגורמים שכנראה מחזיקים במידע בנוגע לזהות המפגעים עד שמישהו ישבר וידבר. עם זאת, אחרי המקרה ה200, כשברור לחלוטין שמדובר בפעולה שיטתית, לא הייתי מהסס, כמו שעמרי הניח, לירות בתושבי הכפר. למעשה, נראה שעומרי המעיט בדעותי - אני לא אומר, כמו שעמרי הניח, שצריך להעמיד את כל תושבי הכפר בשורה ולירות באחד מהם כל חמש דקות עד שמישהו ידבר, שכן טקטיקה שכזו מניחה שאני בסה"כ רוצה למצוא את המפגעים באותו ארוע ספציפי (הגם שבאמצעים קיצוניים). אני אומר לירות בכל תושבי הכפר, נקודה - וגם זה רק אם אני נחמד באותו יום, שכן ביום בו אני נחמד פחות כנראה אחליט שמוות בירייה הוא מהיר מדי ואעדיף לצלוב אותם. לא מעניין אותי מי בדיוק היו המפגעים, כל עוד הם יצאו מאוכלוסיה תומכת טרור. אני לא רואה גם שום מניעה מוסרית (בדגש על מוסרית, שכן יש לא מעט מניעות אחרות) מלהטיל פצצת אטום על כל הערים המרכזיות של כל מדינה שמנהלת מאבק חמוש מול , בין אם ישירות (אין כאלו כרגע) ובין אם ע"י מימון ותמיכה בארגוני טרור - אלא אם יש אינדיקציה ברורה לכך שרוב האוכלוסיה באותה מדינה אינה תומכת במדיניות זו של ממשלתם.

וכן, אני חושב שכל אדם שחושב שצעדים מעין אלו הם פסולים מוסרית (ושוב אני מדגיש - מוסרית, ולא סתם "לא חכמים" עקב השלכותיהם) הוא יפה נפש.

אגב, אני גם חושב שכל אזרח שמנסה למנוע מצה"ל לעשות את המעט שהוא כן עושה במאבקו הרופס מול האוייב, כמו אותם "מפגינים" שניסו לחסום את הכניסה לחלק הצבאי של שדה דב במהלך "עופרת יצוקה", צריך למצוא עצמו מול כיתת יורים עוד בטרם תשקע השמש על אותו יום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי הדברים פה של אנשים אתם לא מבנים איך העולם עובד וחלק מצדקים את הערבים רוצים להיות יפי נפש

כמו שאמרו פה שלום לא היה פה עם רק צד אחד מותר כול הזמן ברגע שגם הצד השני יתחיל לותר הם יעדיפו שלום

ולא להמשיך לותר מה שאצלנו לא יקרה וימשחו לותר להם בלי סוף לא היה שלום ברגע שאתה כבר לא חזק

ורק עושה את מה שאומרים לך וזה משרית את האויב שלך גם שלום מזה לא היה לאורך ההיסטוריה

לא היה שלום עם הצד שרוצה שלום היה הצד החזק שעושה דברים שלא מוצעים חן בעני הצד השני

וממריר להם את החיים רק הדרך הזאת הביאה שלום ואת זה שחכנו במדינה שלנו גם המנהגים וגם האזרחים

במיוחד השמולנים שככול שעובר הזמן הם יותר בעד הערבים ולא בעד המדינה שלהם ואת זה גם צריך להפסיק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויק, אתה מתעלם ממשהוא מאוד חשוב והוא תופעות חברתיות. אם אני היתי ערבי בכפר B והייתי שומע שאתה מעולל את זה בכפר A, הייתי אישית דואג לארגן נציגים מ 10 כפרים אחרים באיזור שירצחו משפחות מדי יום כי זה עובר כל גבול

אם תהיה קצת יותר מאופק (ברמה של לעשות מצור ולסרוק רכבים שנכנסים ויוצאים), הייתי שונא אותך אבל לא באמת עושה אם זה משהוא מעבר ללזרוק קצת אבנים פה ושם ולבכות מול נציגי העולם בפייסבוק כמה שאתה צבא כיבוש

ובעניין הסכם השלום

אני לא רואה כל אפשרות להסכם שלום אם הפלסטינים תחת ההנהגה הנוכחית שלהם. ברגע שהם יתחילו לראות משהוא מעבר ל AK47 שמכוון עליהם כדיי שלא יסטו מהמסלול, וברגע שיהיה להם מנהיג נורמלי (ורצוי חילוני) שבאמת רוצה את טובת האנשים הקטנים ולא את טובת מוחמד/אללה/התוכנית הפלסטינית לחטיפת , יהיה אם מי לדבר והייתי מדבר בכיף. ברגע שהם לא יהיו אויבים הרבה דברים ייראות אחרת

כרגע אני חושב רק על מה אנחנו יכולים לעשות כדיי לדחוף אותם, בצורה חד צדדית למצב הרצוי לנו הנל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...