תנורים של חברת KING!!!(קינג) הדלת התפוצצה!!!! - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תנורים של חברת KING!!!(קינג) הדלת התפוצצה!!!!


eliko988

Recommended Posts

רבאק, אנשים, תתחילו לקרוא כמו שצריך... התנור נקנה לפני כשנה. האחריות היא שנה לעבודה+חלפים ולחמש שנים חלפים בלבד. גם עם עברה קצת יותר משנה, החלפים עדיין אמורים להיות מסופקים בחינם במקרה של תקלה.

וחוץ מזה, המטבח הוא ללא ספק החדר הפחות חביב עלי בבית, אבל למיטב ידיעתי של תנורים אמורים להיות עשויים מזכוכית מחוסמת שלא אמורה להתנפץ בקלות לא רק עקב שימוש בתנור, אלא גם עקב מכה מקרית (שלא באמצעות, נניח, פטיש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל קח אוויר.

הדלת של התנור לא התפוצצה, אלא הזכוכית נשברה. זה קורה לפעמים בתנורים, אני מכיר כמה דוגמאות כאלה. זה לא נורמה, אבל גם לא יוצא דופן באופן קיצוני.

בכל מקרה, אם יש לך ביטוח תכולת דירה זה אמור להיות מכוסה במידה ורכשת הרחבת מכשירים חשמליים. אתה יכול לבדוק בפרטי הפוליסה ולהתקשר לסוכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו צורת ביטוי, הכוונה בסה"כ למשהו שלא אמור לקרות אף פעם, אז הזמן בכלל לא רלוונטי.

בכל מקרה, הנה משהו רלוונטי מאתר מכון התקנים הישראלי:

[TABLE=class: faq, width: 590]

[TR=class: faq_question_tr_on]

[TD=class: faq_close_new]האם זכוכית מחוסמת עלולה להישבר או להיסדק?[/TD]

[/TR]

[TR=class: faq_answer_tr_new]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=class: faq_data_txt, align: right]תהליך החיסום מצד אחד יעלה את קשיות הזכוכית אך מצד שני יהפוך את הזכוכית לפריכה במקצת. אחד ההבדלים בין זכוכית רגילה לזכוכית מחוסמת הוא במבנה השבר. זכוכית רגילה נשברת עם מעט שברים אך גדולים, ואילו מחוסמת נשברת להרבה מאוד שברים קטנים. בשברים הגדולים ישנה סכנה מידית בעת פגיעה ואילו פגיעה מזכוכית מחסומת היא שטחית יותר ולכן היא יותר בטיחותית. טיפול נכון בזכוכית ימנע את השבר, ראשית יצור במפעלים בעלי תו תקן ישראלי. בנוסף יש להימנע מהפלת חפצים כבדים, מכות מחלקים מתכתיים, פגיעה בפינות, הנחת הזכוכית על חומר גמיש עם שטח מגע גדול ככל האפשר, הפרדה בין מתכת וזכוכית וכו'.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

איך נראים שברי הדלת במקרה הנידון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מודה לכולם פה על התגובות ואני לא רואה לנכון ללכלך על חברה אבל אחרי שראיתי את היחס, ההתעלמות ,והלא לנסות להבין את הלקוח באמת שידו על התחתונה (אני בבית והם במשרד מסתתרים מעבר לאפרכסת)

ראיתי לנכון לפתוח שרשור זה למען יראו וייראו לא לבוא במגע עם תנורי קינג בפרט ועם מיני ליין ביכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...