המשחקים הכי "קשים" גרפית כיום?? לבדיקה של "מחשב חלומות" - עמוד 27 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המשחקים הכי "קשים" גרפית כיום?? לבדיקה של "מחשב חלומות"


EAD

Recommended Posts

  • תגובות 400
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

EAD רק שתדע שאפשרי לשים את המסך האמצעי מאחורי שני המסכים, כך אתה מצמצם את המרווחים.

יש שיגידו שההתאמה(המשכיות) בין מסך למסך תיפגם, אך אני אומר שאפשר להתגבר על זה..

בקשר לניצול המעבד למשל ב-BF3, אני עם מעבד מומהר ל-4.5 , שני כרטיסים בתצורת קרוספייר מגיע ל94-96% ניצול מהמעבד במפה עמוסה 64 שחקנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי

אם אתה משחק ברזולציה סופר גבוהה עם מלא פרטים וכו'

למה שהמעבד ינוצל? מי שבעיקר יעבוד יהיה הכרטיסי מסך, לא?

חוץ מזה, היום הרבה יותר חשוב הכרטיסי מסך מאשר המעבד.

לא שאני אומר שצריך מעבד חלשלוש, אבל כנראה שכל מעבד בשוק חדש, יעשה את העבודה לכמה שנים טובות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לך שהמעבד יושב רגל על רגל :sleep:? מה פתאום? קצר!

בכל מקרה, למרות שכרטיס המסך חשוב, גם המעבד עושה לא מעט עבודה ברקע כמו חישובי פיסיקה ודברים אחרים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לך שהמעבד יושב רגל על רגל :sleep:? מה פתאום? קצר!

בכל מקרה, למרות שכרטיס המסך חשוב, גם המעבד עושה לא מעט עבודה ברקע כמו חישובי פיסיקה ודברים אחרים...

מסכים לגמרי!

לא טענתי לרגע שלא.

מה שאני אומר זה, שיחסית במיוחד שאתה מעמיס בטירוף על הכרטיסי מסך, המעבד יעבוד פחות.

אם תקח לדוגמא רזולציה נמוכה ושהכל ממש קל לכרטיס, נניח תריץ על מחשב כמו שלי CRYSIS 3 ב 1024 על 768, אז מה שיגביל את הכרטיסי מסך ככה שבמקום 300 פריימים לשניה יהיו 400 (סתם דוגמא), זה המעבד.

בסופו של דבר זה סוג של I/O מבחינת המעבד. אם הם עובדים סופר קשה, המעבד יכול יותר "לנוח".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעניין אחר, בעודנו ממליצים על רכישת כרטיס עם זכרון כפול מהנדרש לטובת שימוש עתידי - אכסון טקסטורות מפורטות וכו',

מיקרוסופט הכריזו על 11.2, שמביא פיצ'ר מעניין בשם tiled resources, בשיתוף עם nvidia/amd/intel. זה יאפשר איכסון ב- וטעינה דינאמית ל-VRAM, ככל הנראה בצורה יעילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...