כמה שאלות בנוגע לאייפון 3 שלי - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות בנוגע לאייפון 3 שלי


אורח rotem956

Recommended Posts

אורח rotem956

היי,

יש לי 3, לא 3GS, רק 3, ממש ישן. אני אספר בקצרה על הגלגולים שלו -

בהתחלה היה רגיל. אח"כ נפרץ ע"י חבר שלי. אח"כ התקנתי את התוכנה והפירצה נעלמה (לא ידעתי שזה מה שיקרה). המשכתי ככה עד שלא יכולתי להפעיל את הוואצפ יותר כי הוא טען שהגירסה שלי ישנה מידי ולא היה ניתן לשדרג גירסה דרך אייטיונז בטענה שהאייפון הזה ישן מידי, ואז הסתובבתי ככה בלי וואצפ תקופה. ואז פניתי לאיזה בחור (בתשלום) שמצד אחד סידר לי את הוואצפ, ומצד שני, האייטיונז שלי עכשיו לא מזהה את האייפון שלי. הוא בעצם מזהה אותו, אבל חלקית. הוא יכול לקחת ממנו תמונות שצילמתי ותזכורות קוליות שהקלטתי, אבל להתקין חדשות או אפילו לשים - אין אפשרות, הוא לא מזהה אותו.

אז מצד אחד יש לי וואצפ, מצד שני, זה מבאס. בכלל, אני גם אף פעם לא הסתדרתי עם לשים מוסיקה באייפוד\אייפון דרך האייטיונז ותמיד השתמשתי ב"שר-פוד". מאז שהאייפון לא פרוץ אז השר-פוד לא נותן להכניס לתוכו .

בגדול הייתי מאוד שמח לפרוץ אותו בחזרה. הכי חשוב לי שיהיה לי וואצפ, ואפליקציה של פייסבוק (כרגע אין) ואולי עוד כמה, אבל זה העיקר. וגם מאוד חשוב לי שאני אוכל לשים דרך "שר פוד" (share Pod) ושלא אהיה מחויב דרך האייטיונז. פעם ניסיתי לפרוץ אותו (הרבה לפני שהלכתי לבחור ההוא) וזה לא הסתדר.

האם עדיין יש דרך לפרוץ את המכשיר הישן הזה?

אני לא יודע מה אותו בחור עשה לי במכשיר, אבל הוא שינה שם משהו בקוד הפנימי. כרגע, האייפון סבור שהוא תחת הגרסה 5.0.1 למרות שהוא בעצם תחת הגרסה 4.2.1. הוא בעצם עשה מניפולציה על המכשיר בשביל שהוא יפעיל את הוואצפ. אז אני בעצם מספר את זה בשביל לשאול - האם זה יפריע לפריצה, כן או לא? יתנגש איתה אולי?

ממש ממש תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח rotem956
אאל"ט, 4.2.1 היא הגרסה האחרונה ל 3G.

על מנת לעשות את מה שעשה אותו טכנאי יש צורך במכשיר פרוץ. אתה בטוח ששך לא פרוץ?

כן, 4.2.1 זו גרסה אחרונה ל-3G....

עכשיו כשאתה אומר את זה אני פתאום נזכר שאתה בעצם צודק. יש לי סידייה במכשיר.... אבל כשניסיתי להתקין instalous או appcake או כל תוכנה אחרת בזמנו (לפני כמה חודשים) זה לא הצליח לי. קראתי על זה קצת, ניסיתי קצת, אבל בגדול זה לא הצליח עד שעזבתי את זה. עד היום יש לי appcake במכשיר אבל זה לא באמת עולה, אני נכנס וזה נותן לי את המסך פתיחה ומיד יוצא חזרה.

האייטיונז כותב לי Loading Device כשאני עובר לטאב של האפליקציות.... גם להתקין דרך האייפון עצמו (אפ סטור) לא הולך - הוא מתחיל להתקין והכל בסדר ואז הוא כותב לי שיש איזו בעיה ושאני אכנס דרך המחשב והאייטיונז.

אז הוא אולי פרוץ, אבל ישנה איזו בעיה. כשהוא היה פרוץ פעם לא הייתה שום בעיה עם אייטיונז או אפ סטור. היה גם את זה וזה עבד, וגם את הסידייה והאינסטולוס, וגם זה עבד.....

בקיצור, מה אני יכול לעשות עם זה לדעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח rotem956

אם אני מתקין גרסה נקייה ואז פורץ אותו, אני אוכל לשים עליו וואצפ ופייסבוק והכל?

ה4.2.1 לא יפריע לזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שהוא צריך ללכת כמה גרסאות אחורה לגרסה שתומכת ב- שקיימת אצלו, למרות שאני לא שולל אפשרות שאפליקציות שהם פופולאריות כמו וואטסאפ ופייסבוק כן יתמכו אחרי התקנה נקיה, אחרי הכל מפתחי האפליקציות יודעים שיש גם אייפון 3g שמערכת ה- האחרונה שאפשר להתקין עליו היא 4.2.1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי לקבל את זה שמפתחי אפליקציית לא משאירים תמיכה למכשירים ישנים כמו ה3g, תוך כדי שאני רושם מתקשר אלי בחור שהחלפתי לו מסך לאייפון 3g בעבר (היתה לי מעבדת לתיקון אייפונים) סגרתי את הבסטה לפני כמה חודשים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...