Battlefield 4 - כל העדכונים כאן. - עמוד 197 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 4 - כל העדכונים כאן.


--Shadow--

Recommended Posts

  • תגובות 3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
כמובן שזה בולשיט שיווקי. זה סה"כ כיסוי תחת לכישלון שהיה להם בהשקה של המשחק. הם חושבים שאם הם ייתנו עוד כמה מפות חינם ועוד כמה שטויות שהשחקנים רוצים, אז השחקנים יישכחו מהכל וייזרקו להם עוד כסף על BF5 בקרוב.

ככה זה כש E.A הרגילה את השותפות שלה לשחרר משחקים לא מוגמרים, ליצור מצב שבו זה בסדר לגבות 60-70 יורו (אלו שמשכילים להמתין או להזמין את המשחק בדרכים קצת פחות כשרות משלמים פחות) עבור גירסת אלפא/בטא ובשלב מאוחר יותר לגבות את אותו הסכום פעם נוספת באמצעות הרחבת "פרימיום" או כל מעטפת יוקרתית ש E.A יבחרו לנקוט בה בכדי למשוך משתמשים להוציא מכספם עבור ה DLCים.

BF4 שוחרר בסתיו 2013 והוא עדיין לא ממש מוגמר.

נוסף לכך מתבצע "ניצול" של הקהילה לטובת בדיקת המשחק (ומשחקים נוספים עליהם DICE עובדים מאחורי הקלעים) באמצעות מודל ה CTE, דבר שחוסך לחבר'ה ב DICE וגם ב E.A לא מעט כאב ראש ומשאבים.

ככל הנראה שצריך להשלים עם זה, לטוב ולרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר...

 

 

tl;dw

אפשר לקבל את המדים של dice la אבל זה דורש קצת התעסקות

 

במפה dragon valley יש עמוד עם גולגולת עליו ומעליו מנורה, מאחורי העמוד ממול לזה יש לוח מקשים. יש להזין שם את הקוד 839800800000 ומיד להסתכל על המנורה שתתחיל להבהב עם קוד מורס. החלק הזה תקף רק בשרתים שהם unranked.

מפענחים את קוד המורס ומקבלים קוד אישי חדש. צריך להתחבר למצב conquest large בשרת ranked (אותה המפה), ללכת למגדל המים הצפון מערבי ולעמוד 2 דקות בצד המערבי של העמוד המכרזי במגדל. אחרי 2 דקות יופיע כפתור בתחתית העמוד, לוחצים עליו ויופיע לוח מקשים שבו יש להזין את הקוד האישי. 2 ביפים לאישור וקיבלתם את המדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע שאחרי הקוד הראשון (שכבר יש לנו) זה לא כל כך נורא. אתה כן צריך לבזבז זמן כדי לפענח את המורס בשביל לקבל את הקוד האישי אבל זה בטח לא יקח לך יותר מחצי שעה.

הקטע שניסיתי את זה והגולגולת על העמוד לא הופיעה לי. אני לא בטוח אם זה בגלל שנכנסתי לשרת conquest במקום conquest large או שצריך באמת לעשות קודם את החלק הראשון. נראה שזה דווקא ה- conquest large כי ראיתי פוסט שמצאו את הגולגולת לפני כל הכפתורים, רק שאני לא רואה שרתים unranked שהם conquest large, ראיתי רק אחד והוא היה סגור עם סיסמה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...