קיבלתי הוכחה ממקור בחו"ל שפרסומי משרד האנרגייה בנושא הנורה החסכנית הם שקריים - עמוד 2 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיבלתי הוכחה ממקור בחו"ל שפרסומי משרד האנרגייה בנושא הנורה החסכנית הם שקריים


dor123

Recommended Posts

רציתי לפרסם בפורום בלבד, אך לאור איך שזה מתפתח, חששתי שהפרסום של הדיון, ידלוף החוצה לתקשורת (עקב משמעותו החריגה)(כמו מה שקורה למשתמשי ופייסבוק אשר מעלים סרטונים ופוסטים שנהפכים לויראליים והופכים אותם למפורסמים), ושאני אהפוך למפורסם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז אם כך, אתם יכולים להחזיר את הדיון שצינזרתי בהודעה הראשונה, (אני לא זוכר את תוכנו בעל פה ולכן אני לא יודע איך להחזירו לקדמותו בעצמי), ולהמשיך כרגיל.

ומצטער אם נגרמה עגמת נפש כלשהיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסחתי מחדש את הודעת הנושא שצינזרתי. היא שונה באופייה במקצת מהקודמת, מאחר ולא זכרתי מה היה התוכן המקורי שלה, ולא היה ניתן לשחזר אותה באופן אוטומטי מאחר ואני זה שצינזרתי אותה.

ומצטער על עוגמת הנפש.

כל מה שכתוב בהודעה המקורית, פחות או יותר זהה למטרת הדיון.

ניתן להמשיך ממנה.

iakovl: אני קיבלתי הוכחה מגורם מחו"ל באתר התאורה www.lighting-gallery.net שבו אני פעיל, כי פרסומי משרד האנרגיה והמים בנושא הנורות החסכניות הם שקריות (קרינה אולטרה סגולה מנורות חסכניות, וכן המצאות כספית בנורות מסוג אמלגם).

תקרא את ההודעה הפותחת של הדיון. מכיוון שצינזרתי אותה היום, ולא הבינו את סיבת פעולותי, אז נאלצתי לנסח הודעה חדשה, שהיא קצת שונה, אך מתארת את אותו הנושא בדיוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק שתדעו לכם שנורות פלואורסצנטיות וחסכניות שעומדות בתקן ה-RoHS, לא מחזיקות מעמד יותר מכמה חודשים. ברוב המקרים הנורות הללו מאבדות את אורן תוך זמן קצר והופכות לצבע ורוד קלוש עוד לפני שהן מגיעות לסיום חייהן.

כל מה שמשרד האנרגייה והמים פרסם לפני שהוא הוציא את נורת הליבון אל מחוץ לחוק, זה שקר אחד גדול, כמו שרשום בהודעה הפותחת את הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...