תשתית בזק באינטרנט, מחויבים לחוזה? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשתית בזק באינטרנט, מחויבים לחוזה?


OreoCookieh

Recommended Posts

אהלן חברים, אשמח לעזרתכם המועילה.כרגע אני בבזק (תשתית) 10 מגה, משלם 70 שקל.

אני מעוניין לחדש את החוזה שלי לעוד שנה ולהישאר באותו מחיר, דיברתי עם הנציגה שם והיא טענה שמה שהיה היה וזה בלתי אפשרי להישאר עם אותו מחיר, המחירים השתנו וכעת זה עומד על 89 (!!!) שקלים. 10 מגה. אם אני רוצה באותו מחיר גם 15 מגה.

הקטע הוא כשסגרתי חוזה בשנה שעברה על ה10 מגה שאלתי והם ענו מפורשות שבכל שנה כל עוד אני לא עובר את הזמן המוקצב לחוזה (ועדיין לא עברה שנה) אני יכול לחדש אותו ולהישאר באותו מחיר.

הנציגה טוענת שלא.

מה אפשר לעשות? יצא לכם להיתקל בכזה מקרה?

--

אגב לספק אני משלם 40 שקל + 12 על סה"כ 52. הם רצו לתת לי ב65 שקל 15 מגה. אבל סירבתי כי לא ידעתי את המחירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלא יעבדו עליך היום אין התחיבות על כלום ואתה יכול להתנתק מתי שבא לך ואיך שבא לך אלא אם כן אין ציוד שקנית מהם ואז אתה פשוט צריך לשלם עליו את מלוא הסכום או להחזיר אותו לבזק.

מחיר של 10 מגה תשתית לא צריך לעלות יותר מ 65 ש"ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי להם שזה מחיר גבוה אבל הם בשלהם טוענים שזה המחיר ואין מה לעשות. השאלה אם אני יכול להישאר עם המחיר המקורי שלי 70 שקל כפי שאמרו לי לפני שנה, ככה אני זוכר שסגרנו בטלפון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזק לא נותנת לעריך חוזה/מבצע ולהשאר באותו מחיר (בדיוק כמו יס) מציע לך לעבור דרך קשרי לקוחות אני היום משלם 65 שקלים על 10 מגה כמו לקוח חדש ואני עשרות שנים בבזק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תן שיחה להוט וקבל הצעת מחיר מהם. לאחר מכן תן צלצול לבזק ותיידע אותם שמהוט קיבלת כך וכך ואין שום סיכוי שתשלם יותר. תועבר לקשרי לקוחות, אולי תיפול על נציג/ה נחמד/ה ולא תצטרך להתעקש, אולי לא ואז תתחיל לאיים בניתוק. והכי חשוב - לא לפחד להתנתק ועבור לתשתית של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...