xtract1 פורסם 2012 בנובמבר 29 Share פורסם 2012 בנובמבר 29 יש לי SGS2 בן שנה לערך. הוא עם CM10 העדכני ביותר כל הזמן. לאחרונה התחלתי לשים לב שאני מאבד קליטה ושיחות מתנתקות (בגלל אותו איבוד קליטה) לפעמים פעמיים או שלוש ביום. מעבר לכך, פעם-פעמיים ביום פשוט נעלמים לי כל סמננים לכך שאני מחובר לרשת (מבחינת גלישה) ויש לו בבר הקליטה רק את הקווים המדוברים ולא H או 3G ושום דבר ואכן, אי אפשר לגלוש. שום דבר לא פותר את זה רק כיבוי והדלקה מחדש ואז הכל חוזר להיות בסדר כביכול.ניסיתי כל מיני מודמים כמו XXLQ5 ו-6 וגם BVPL7 אם אני לא טועה בשם, לא הולך.אשמח לנסיונות לעזרה.*אני עם גולן טלקום אך עד כמה שזכור לי זה קרה גם בהוט* קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
umlal פורסם 2012 בנובמבר 29 Share פורסם 2012 בנובמבר 29 לי זה גם קורה (גם SGS2) אבל לעומתך אני כרגע בהוט מובייל, אבל יכול להיות שזה יהיה תקף גם אליך, כשזה קורה, אני נכנס להגדרות, ואז ל mobile networks >> Network operators ואז הוא מחפש (לוקח דקה~) אני מסמן את מה שצריך וזה חוזר להיות רגיל, חשוב לוודאות ש packet data and data roaming מסומנים.זה לפחות הפתרון שתקיף לגבי, מקווה שזה עוזר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2012 בנובמבר 29 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 29 אתה בוחר שם את הוט מובייל או לוחץ על בחירה אוטומטית?בכל מקרה זכור לי שניסיתי לאחרונה ללחוץ גם על גולן וגם על בחירה אוטומטית וזה לא עבד. רק ריסטרט פתר את הבעיה.וסימנתי את נתונים בעת נדידה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
romansah9 פורסם 2012 בנובמבר 29 Share פורסם 2012 בנובמבר 29 אתה יכול להפעל את מצב "טיסה" למשך 5-10 שניות (שווה ערך לריסטארט). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2012 בנובמבר 29 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 29 אני לא רוצה למצוא דרכי קיצור לעשות ריסטרנט..אני פשוט רוצה שזה לא יקרה כי אני לא רואה שום סיבה שזה יקרה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
romansah9 פורסם 2012 בנובמבר 29 Share פורסם 2012 בנובמבר 29 חייב להגיד שזה גם קשור ברום שאתה שם. אני עם sgs1 עם רום cm10 (שאני מעדכן פעם בשבועיים בערך), ומידי פעם גם אני חווה נפילות כאלה. תנסה לשים רום יציב עם איזה מודם נורמאלי (בדרך כלל זה מספיק). ואל תשכח לעשות מידי פעם ניקוי cache. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shay1098 פורסם 2012 בנובמבר 29 Share פורסם 2012 בנובמבר 29 אני חווה בעיות דומות עם ה-SGS הראשון והעל מותי, וראיתי דברים כאלו גם באחד מהדגמים הנמוכים יותר של סמסונג (לא משוכנע איזה דגם, יש מיליון והם כל כך דומים אחד לשני...). אני מאמין כי החלפת רום באופן מלא תפתור את הבעיה. הייתי מנסה אילולי הייתי כה עצל.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2012 בנובמבר 29 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 29 החלפתי באופן מלא (כולל WIPE וכו') לג'לי באם...בנתיים הספקתי לחוות את זה פעם אחת בערך, אבל עושה רושם, כרגע, שיש שיפור מסוים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mike- פורסם 2012 בדצמבר 24 Share פורסם 2012 בדצמבר 24 האמת שבדיוק באתי לפתוח תראד בנושא כי דבר מאוד דומה לזה קורא גם לי.מידי פעם, ניראה די אקראי, אחרי שאני מתנתק מהwifi אני לא מצליח להתחבר לאינטרנט בחיבור data עד שאני עושה ריסט למכשיר.נסיתי לכבות את חיבור וdata והלדליק אותו (כולל roaming) וזה לא עוזר, נסיתי גם להיכנס למצב טיסה ולצאת ושוב זה לא עוזר.נראה שרק ריסט למכשיר עוזר.בדומה לפותח התראד יש לי sgs2 עם cm10 הדבר חוזר על עצמו גם עם הקרנל המקורי שמגיע עםcm וגם עם Siyah.לקוח של גולן טלקום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2012 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2012 בדצמבר 24 מייק,קרנל לא שיניתי מעולם, אבל אני יכול להגיד לך שניסיתי מספר מודמים ו-RILים וכל שאר השטויות האלה. שום דבר לא עזר.בפועל - רק התקנה של CM10.1 החדש (שמומלץ בלי קשר לעניין הקליטה) סידרה את זה לחלוטין. כרגע אני כשבוע עם CM10.1 ואפילו פעם אחת לא חויתי איבוד קליטה/ניתוק/איבוד רשת וכו'ממליץ בחום קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.