לעלות volatge ל - 8500 עם עפרון - עמוד 2 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לעלות volatge ל - 8500 עם עפרון


cute scorpion

Recommended Posts

זהו מצאתי באחד הלינקים שבהודעות הראשונות מה אני הולך לעשות

אני לא נכנע עד שאני יגיע ל 275 זיכרון טוב אז ככה בעקרון הבנתי שהם שם באתר במקום לשרטט מסביב לנגד עם העפרון הם פשוט חיברו את את הפלוס עם המינוס של הנגד בעזרת נגד אחר של 10kOhm בשתי מקומות נראה אולי זה יצליח ורציתי להגיד גם לחברה של ANVIDIA אם יש לכם ג'יפורס 3 200 או 500 אז יש באתר הזה גם איך להעלות את המתח http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/titanium-overclocking.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באתר הם עשו את זה עם עפרון B4 ואני בסוף מצאתי B6 אז זה אמור להיות יותר טוב וחוץ מזה גם הם באתר לא הצליחו להעלות הרבה כמוני בסביבות ה 15 מגהרץ אז כנראה שהדרך היחידה לעלות יותר זה עם המלחם לפי הציורים שם הרי זה אותו צ'יפ של R200 חייבת להיות דרך להגיע ל - 275 בזיכרון שזה השיא שיש ב defualt של radeon

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל למצוא כאן הסבר מקיף לסיכונים, פחות רלוונטי בVMOD לזכרונות, ולאיך לבצע - עיפרון שונה בהחלט יכול לשנות את התוצאות עקב הרכבו, בעפרונות היום יש אחוז מסוים של עופרת ואחוז מסוים של גרפיט ופלסטיק שמוליכים הרבה פחות טוב ולכן ייתנו תוצאות שונות.

קח בחשבון שבחלק מכרטיסי הLE אין את אותם כמו ב8500 הרגילים ולכן ייתכן והם פשוט אינם מסוגלים לעבור את ה260...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז איזה סוג עפרון יכול להוביל הכי טוב חשמל?

ועוד משהו כנראה שאתה צודק בקשר לסחיבה של הזכרון עד 260 כי יש משהו שלא לקחנו בחשבון וזה התזמון שלהם שנמדד ב n אז גם הוא משנה ולפי פורומים אחרים שקראתי אז כנראה שה n4 שזה התזמון של הזכרון ב LE (ב רגיל זה 5) יכול לסחוב עד 260 גג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן חשבתי לעשות עם מלחם כתבתי את זה כבר מקודם עכשיו רק צריך להשיג איזה נגד (אני לא זוכר את הדגם הוא רשום באחד הודעות הקודמות) שמחבר את הפלוס עם המינוס וככה הוא מנטרל את הנגד המקורי ככה לפחות אני חושב ...פשוט עכשיו אני לא יודע עם זה שווה כי יכול להיות שזה באמת לא יכול להגיע ליותר מ 260 בזכרונות בגלל התזמון שלהם אז בשביל עוד 10 מגהרץ אני יסכן ככה את הכרטיס? כמובן שלא!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מ-2 סיבות בד"כ :

א) לא לכולם יש את הניסיון הדרוש ע"מ להלחים או את הכלים - הרבה יותר קל לצייר קו בעיפרון.

ב) הלחמת PCB היא עסק מסוכן ומסובך ללא מלחם מתאים (Watt נמוך) וכבר ראיתי לא מעט אנשים שגרמו לעצמם נזקים רבים.

אלה בד"כ הדברים שמפחידים אנשים, מה גם שעפרון לא נתפס כמסוכן או מסובך - "מקסימום מוחקים..."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סקורפיון נגד שמקביל לנגד אחר לא מבטל אותו... כמו שהעיפרון לא מבטל את הנגד... זה לא שהזרם כולו הולך בכיף אל הרכיב המוליך יותר (ז"א, זה עם ההתנגדות הנמוכה יותר) או משהו כזה. יש נוסחא לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...