גלקסי נקסוס ננעל לאחר עדכון התוכנה - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גלקסי נקסוס ננעל לאחר עדכון התוכנה


dorithom

Recommended Posts

שלום,

רכשתי לפני מספר חודשים בישראל. מאז שנקנה הטלפון ננעל 3 פעמים וכדי לשחרר את הנעילה הייתי צריכה לתת אותו למעבדה בחנות. נאמר לי שהטלפון ננעל כי עדכנתי את התוכנה.

הטלפון מבקש עדכון תוכנה אחת לכמה דקות ולא ניתן להפסיק את זה אלא רק לדחות למועד מאוחר יותר.

בנוסף אני מקבלת מפעם לפעם הודעה "shell has granted superior permissions" שאחרי שהיא מופיעה מספר פעמים הטלפון שולח bug report עם קבצי טקסט מצורפים. (הקובץ מצורף להודעה זו)

האם מישהו מכיר את הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה?

תודה,

דורית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצב ממש מטומטם לצערי. הנקסוס הוא מכשיר גוגל נקי שאמור לעבוד עם עדכוני גוגל בצורה מושלמת. הבעיה היא שבחנות שרכשת הביאו לך מכשיר עם רום שונה שכולל רוט. הדבר נועל את המכשיר כמו שתיארת מקודם.

יש לך שלוש אופציות:

1) להחזיר לחנות, ולבקש מהם יפה שיצרבו בחזרה את הרום המקורי ללא רוט (יש מצב שהמכשיר יהיה בשפה כלשהי ללא עיברית, אך אפשר לסדר את זה עם ומקלדת).

2) תצרבי בעצמך רום סטוק נקי ללא רוט. זה יסדר את כל הבעיות אך יכול קצת לעצבן את החנות שבה רכשת את המכשיר (למרות שהם לכאורה "ניסו" לטפל בבעיה, רק מראה שהם לא ממש רוצים לפתור אותה- אבל עדיין נראה לי שהאופציה הראשונה יותר טובה).

3) לכבות עדכוני מכשיר (לא זוכר איך, יכול להיות שמישהו פה יעזור יותר ממני בעניין), ועשות מה שהחנות אומרת. אופציה שלא הייתי בוחר- בגלל שהם מכרו לך מכשיר איכותי שהוא נכה מבחינת מערכת (כמו שקורה עם חברות הסללולר עם הרומים שלהם).

מקווה ששפכתי אור בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...