כרטיס מסך תקול ומימוש אחריות - עמוד 5 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך תקול ומימוש אחריות


matan007

Recommended Posts

אין ספק שאחרי המקרה הזה גם אני היום מעדיף לשלם יותר ולקבל שירות במקרה הצורך.

בכל מקרה לגבי העניין, החזרתי את הכרטיס ל- KSP והבהרתי שאני רוצה אך ורק ספייאר ושיעבוד כראוי. הטכנאי אמר שיארגן לי ואני מחכה לבנתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

סביר להניח שגם עכשיו אם אקבל כרטיס של ספייאר הוא לא יגיע באריזה. אבל לפחות זה יהיה ספייאר.

עכשיו אני מתכוון להגיע עם המחשב לשם ולחבר במקום לפני שאני הולך! כך אני אדע אם עובד או לא. כבר שפכתי מספיק דלק על נסיעות הלוך חזור אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפארסה נמשכת..עידכון:

חזרתי הרגע מ- KSP אחרי שאמרו לבוא לקחת את הכרטיס שתוקן. בקיצור אני כבר עובד עצות ממה שאני עובר איתם. מה שהיה זה כך:

הגעתי הפעם עם המחשב כדי לבדוק את הכרטיס במקום ולא סתם שלגלות שקיבלתי שוב אחד דפוק בבית. בקיצור אותו איש מעבדה שמלווה אותי מתחילת העניין נתן לי כרטיס הפעם של ספייאר. חתמתי לו שהכל טוב כאשר כמובן לא נתן לי לגעת בו עד שחתמתי. מייד הלכתי לייד המסך שלהם וחברתי את הכרטיס למחשב ואת המחשב למסך שלהם שם (הבאתי גם עכבר איתי) איך שנדלק המחשב כבר עוד לפני הווינדוס במסך השחור רואים ארטיפקטים ועיגולים שחורים על המסך..כך גם אחרי שהתקנתי דרייבר ובקיצור כרטיס תקול בפירוש. אמרתי לטכנאי שייסתכל והוא אומר לי שאלך לבדוק טוב בבית ופה זה לא בדיקה :s07: אמרתי לו שהוא צוחק או מה..רואים מסך עם צבאים בדיוק כמו הכרטיס ששלחתי!! קיצר הוא ישר התחיל לעשות קולות של מיאוס כאילו לא הם אשמים בזה שהביאו לי פעמיים כרטיס חלופי תקול. להבנתי קיבלתי בדיוק את הספייאר הראשון ששלחתי אחרי שהחליפו לו כמה דברים על המעגל. קיצר ביקשתי שייבדוק אצלו והוא אומר לי שהוא לא בודק כרטיס שנשלח מהמעבדה המרכזית ואז הבנתי שהוא קרא לי בלי לבדוק בכלל אם זה עובד! אמר שאם אני רוצה, אני אשאיר את הכרטיס שוב לאחריות וכרגע אין לו זמן לבדוק לי ואז התעלם מימני. בקיצור השארתי את הכרטיס וכעת אני שוקל מה לעשות? או לדבר עם שירות לקוחות שכבר פעמיים סיננו אותי ולא חזרו אחרי שספרתי להם את המקרה, או לחכות שוב לכרטיס חלופי או לפנות לתחום משפטי...

ממש מתוסכל כבר מהם והיחס שם! יש להם כמה כרטיסים תקולים שכל הזמן מחליפים ידיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה רואה שיש לך 'קייס' ברור ושהם לא התנהלו בהתאם לחוק תמלא תלונה.

זה מגיע לחבר'ה של המועצה(עו"דים) וכנראה תוך שבוע ימים זה נשלח מהם לKSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה תודה, טוב שאני יודע שיש דבר כזה עכשיו.

אני אתקשר שוב לשירות לקוחות שלהם ואם אפול שוב על אוזניים ערלות, אשלח תלונה דרך הערוץ הזה.

עידכון:

דיברתי עם השירות לקוחות שלהם. ספרתי את כל המקרה לבנאדם שם ואמרתי לו שעכשיו אני לא מוכן לקבל כרטיס חלופי שוב אלא רק חדש באריזה שאני יודע שהוא עובד ולא כזה שעבר ידיים ויצא שוב מקולקל. אם לא אפנה לתחום המשפטי. אמר שיחזור אלי אחרי שיבדוק שבוע הבא..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון:

טוב הסיפור כזה ארוך שאין לי כבר כוח לספר את כולו לכן רק העיקר. אחרי שדיברתי עם האיש שירות לקוחות אמר שהטכנאי בדק שוב והפעם אצלו בבית (כן ממש) והכרטיס תקין. קיצר הגעתי שוב (ואני מקצר הרבה עצבים בדרך בטלפון) אחרי שסוכם שאני מביא את המחשב כולו ומוסר להם אותו לבדיקה בתנאי שיתברר שזה משו במחשב ולא הכרטיס ואז כמובן משלם את ה- 100 שקל בדיקה ואם זה הכרטיס לא אשלם כלום. כמובן הטכנאי שם לא היה מוכן לבדוק בדיקה פשוטה על המקום ולהכניס את הכרטיס למחשב תקין ולברר אם הוא עובד..בסוף לקחתי אותו אחרי שסרבתי לחתום על תקינותו לפני שאבדוק. ועכשיו אחרי שבדקתי בעצמי כל מה שאפשר אצלם בחנות התברר הדבר הדבילי הבא: המסך של הבדיקות שם דפוק ומציג בעצמו צבעים בלי קשר לכרטיס..למה הטכנאי לא הועיל להגיד זאת אני לא יודע..יכול לשאר שזה כבר נהפך לאישי והוא במפורש אמר לי שהוא יטרטר אותי ואולי פשוט רצה שאני אשאיר את המחשב אז יתברר שהכרטיס מסך תקין והם יחיבו אותי על בדיקה סתם 100 ש"ח.

קיצר אני כבר שעתיים עובד איתו ולבנתיים הכל טוב ברוך ה'..מקווה שזה סוף הסיפור.

תודה על העצות כולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המסך של הבדיקות שם דפוק ומציג בעצמו צבעים בלי קשר לכרטיס..

ציניות: בעוונותי הרבים יצא לי כבר להתעלל באנשים - לרמה כזו לא הגעתי.

מתן - הגם שזה נראה הזוי אני נוטה להאמין לכל הסיפור - בסופו של דבר מדובר באנשים - ואם עלית על העצבים של מישהו (הגם שיכול להיות על לא עוול בכפיך) הוא יעשה הכל כדי להתעמר בך.

כתוב "עבד כי ימלוך" - זה דוגמא מובהקת

ולהבא - אני ממליץ לך מה שאני ממליץ להרבה מאוד אנשים - ולא כנגד חנות אחת או אחרת - יש חנויות שתורת השיווק שלהם היא "מתח רווחים נמוך" ויש מקומות שבהם השכילו להבין ששירות טוב והגינות בסופו של דבר מבטיחים זרם לקוחות קבוע.

אישית קונה מכל הרשתות - תלוי מה - מהרשתות הגדולות אין לי בעיה לקנות מקלדת\עכבר\DOK\מדיות וכיוב. אבל חומרה אמיתית (כרטיסי הרחבה\מעבדים\דיסקים קשיחים\לוחות אם וכיוב') - אין מצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק ב- 100%. אני למדתי לקח חשוב בתור צרכן..על שירות משלמים ואם מקום כל כך זול כנראה יש סיבה למה! מאז המחשב הזה קניתי עוד אחד ב- TMS וזה עולם אחר לגמרי בכל הנוגע לשירות. אני לשם יותר לא חוזר וגם על דברים קטנים אחשוב כמה פעמים לפני.

אגב זה היה הכי אישי שבעולם והוא אמר זאת מפורשות..באמת אמרת נכון "עבד כי ימלוך". כל הזמן היה שומע שם מוזיקת רוק רוסית כבדה, כאילו לא שומע את השאלות שלי ושל לקוחות אחרים וכל דבר קטן שמבקשים מימנו ישר מסרב ללא שום היגיון וניסיון להבין..חבל מה יותר פשוט מלמלא את תפקידך בכבוד ולא לנסות להתעמר בלקוחות. איך שראה שאני מסרב להשאיר שם את המחשב ולשם 100 בדיקה בגלל שאני יודע בוודעות שזה כרטיס תקול+לא בא לי לבלות 14 ימי עסקים בלי מחשב+אני לא סומך עליהם ובטוח שיחזור בכבילה על הפנים אם לא עם חוטים חתוחים כמו שעשו לאיש המבוגר עם המאוורר. מאז אותו רגע שהתווכח איתי שאשאיר את המחשב כולו..אז הוא אמר לי חד משמעית אני הולך לתרתר אותך!

רק ראוי לציין שבצירוף מקרים מוזר גם לאחי נהרס כונן חיצוני 1T שקנה ב- KSP לפני חודשיים והוא הלך לסניף ת"א שם אחרי כמה ימים קראו לו לקחת חדש באריזה והכי יפה שהמוכר אמר לו שיבדוק שהכול תקין ועובד לפני שהוא חותם על קבלת מוצר מאחריות ולא הפוך כמו שעשה הטכנאי בסניף רשל"צ. לכן אולי בסופו של דבר הכל תלוי סניף ויש טובים גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...