גלקסי S2 חדש נכבה מעצמו - מצב שינה עמוק - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גלקסי S2 חדש נכבה מעצמו - מצב שינה עמוק


ariel700

Recommended Posts

יש לי את המכשיר בדיוק יומיים עד שהוא התחיל לעשות בלאגן. באופן אקראי, מדי כמה שעות הוא פשוט נכבה באופן מוזר וכדי להדליק אותו צריך לחיצה מאד ארוכה על מקש הפעלה. כשהוא נכבה ככה, הוא לא כבוי לגמרי כי אם מתקשרים למספר אז לא אומרים שהוא כבוי, אבל אי אפשר לעשות איתו כלום.

יש לי גירסה מקורית 4.0.3, וSIM של מובייל.

אני ממש חדש באנדרואיד וכו', אבל מחיפוש שעשיתי הבנתי שזה קורה לכל מיני אנשים וקוראים לזה sleep of death. לא הצלחתי להבין מה הפתרון בתוך כל הסיפור הזה. היה למישהו את זה והוא גם הצליח לפתור את הבעיה באופן חותך? ראיתי כל מיני פתרונות כמו לכבות ולא להשתמש בWIFI אבל זה ממש לא פתרון בעיני. וממש ממש לא בא לי להכניס את המכשיר לתיקון באחריות כי בסך הכל הוא כן עובד ותיקון זה אומר כמה ימים בלי פלאפון=מעצבן, במיוחד כשהתקלה לא מיידית אלא קורית מדי פעם באקראי(עבדתי בתמיכה טכנית ואני יודע איך טכנאים מתייחסים לתקלות כאלה).

תודה חבר'ה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

היי לכולם ,אני משתמש חדש כאן ,אז סליחה מראש אם אני עושה משהו לא תקין , סיפורי הוא :

קניתי מכשיר sumsung galxy s2 לפני שבוע וחצי בערך , עוד בדרך הביתה המכשיר לא נדלק ,וחשבתי בגלל שאין בטריה משום מכשיר חדש , שהגעתי הביתה לא היה ניתן להדליק את המסך ללא הוצאת הבטריה והחזרתה ואז פעל וטענתי אותו במשך כל הלילה ,

גיליתי בימים שלאחר מכן , שהמכשיר ללא קליטה, מתכבה למצב שינה )(מסך שחור) ולא ניתן לפעיל שוב , ללא הוצאת הבטריה ,הודעתי לחברה lcdeal בפתח תקווה ואמרו לי להגיע אליהם לשם עדכון גירסא , ויצאתי מהעבודה מוקדם יותר , והחליפו את הגירסא ל4.0.3 t , ואמרו לי שעכשיו יותר לא יהיו בעיות ,ושוב אני הולך הביתה שמח ומאושר, ולאחר מספר ימים שוב המכשיר נכנס למצב שינה עמוק ללא יכולת להדלקה (רק לאחר הוצאת והחזרה)

התקשרתי לחברת lcdeal בפתח תקווה ואמרו לי שוב לבוא אליהם לשם עדכון גירסא אמרתי להם שזה לא עסק , ושקניתי מכשיר חדש , אמרו לי שוב לבוא ותכלס אני לא יודע כבר מה לעשות , קניתי מכשיר חדש וקניתי דווקא sumsung כי אני יודע שזה מכשיר איכותי ונדפקתי עד העצם , האם למישהו יש פתרון?

האם החנות צריכה להחליף לי את המכשיר למכשיר חדש ?האם אני יכול בכלל לדרוש זאת ?ועם זאת תכלס יש לי את המכשיר שבועיים במקס. ותכלס די לא נעים לי . (אני חייב לציין שהשירות שלהם מעולה אך עדיין לא רוצה לבוא אליהם רוצה מכשיר חדש שזה אומר לא להתקרב למעבדות וכו )

יש לציין שאני די שומר על המכשיר . ועם זאת מרגיש שעבדו עליי.

אשמח לקבל עצה /פתרון/דעה ממי שיודע וכו ?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...