קניתי סמסונג גלקסי S 3 I535 של VERZION האם יש לי מה לעשות איתו בארץ? - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי סמסונג גלקסי S 3 I535 של VERZION האם יש לי מה לעשות איתו בארץ?


Mortar

Recommended Posts

קניתי ברוב טפשותי כנראה את הדגם הזה שהוא של המפעיל האמריקאי VERZION, המכשיר חדש לגמרי באריזה המקורית ולא נעשה בו שימוש בכלל, האם אפשרי בכלל להפעיל אותו אכשהו בארץ ואם כן מה עליי לעשות, האם אני צריך להיזהר שהוא לא יחסם לי או יגרם נזק ? האם צריך לפרוץ אותו ?

המכשיר לא פועל ברשת GSM בכלל, האם אפשר לסדר את זה על ידי תוכנה או שלמכשיר יש חומרה אחרת מהמכשירים האחרים ?

בקיצור, צריך עזרה אני די נואש מכל המצב... גם ככה הלך לי כבר מכשיר אחד יקר לעזאזל ואני לא אהיה שמח אם עוד 2000 שקל + ילכו עכשיו לפח.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה קודם כל,

תשמע אני מחשיב את עצמי בתור בנאדם עם טיפה ידע במחשבים, אבל המדריך הזה נראה לי קצת כמו סינית... יש משהו יותר "ידידותי למשתמש" ?

הוא גם מציין שם דברים שנעשו לפני שהוא עזב את ארה"ב ועם הסים של ורייזון, לי אין את הסים הזה... ולצערי אין לי אפילו ויזה לאמריקה :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון... אני מתחיל לאכול קשים על עצמי... כשקניתי את המכשיר החזרתי למוכרת את הSIM CARD של VERIZON מבלי לדעת את גודל הטעות!!! בתמימות נתתי לה אותו ואמרתי לה שתשמור אותו כי מה אני צריך את הSIM שלה... :kopfpatsch:

אני מתפלל שלא טעיתי בענק עם זה, אני עוד יותר מתפלל שאני אוכל למצוא אותה והיא לא זרקה את הSIM ואני עוד יותר מקווה שדרך יד2 יהיה אפשר להשיג את המספר שלה כי הוסרה המודעה ויש לי רק את המספר שיד2 נותנים שמקשר למספר של המפרסם (וזה מספר זמני).

בקיצור FUCK. :kopfpatsch:

טוב אז אחרי שעשיתי לעצמי חיים מאוד קשים עם הרכישה "החכמה" אמרתי יאללה נשב ונראה מה אני יכול לעשות בשביל לפרוץ את החרא הזה.

באתי להכנס לGOOGLE PLAY ולרכוש בשביל להתחיל לעבוד על הפריצה ואז שמתי לב שהמכשיר מקושר לשם משתמש קודם שהיה בGMAIL ולא רציתי לבצע רכישה באשראי על כשאני על השם משתמש של בעל המכשיר הקודם.

אז החלטתי למה שלא פשוט אלך להגדרות וניתן בראש למכשיר עם איזה RESET להגדרות יצרן ונתחיל לעבוד על המכשיר מאפס כשהכל יפה ונקי... ובכן המכשיר אופס והוא דורש SIM מקורי של VERIZON בשביל להתחיל לעבוד!!! אתם קולטים ? עכשיו הוא בכלל לא מגיע לשלב שהוא עולה עד הסוף. :kopfpatsch:

לא כיף לי כרגע ואני הולך לישון, אני ממש אשמח אם יש פה מישהו שבאמת מבין עניין להוציא אותי מהבוץ הזה כי אני מתחיל לאבד כיוון ולצערי אין לי עוד 2000 שקל לבזבז על כרגע או 2000 שקל לבזבז בכלל.

:nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון נוסף, התקשרתי שוב למספר של יד2 שעדיין היה פעיל וענתה לה הבחורה שמכרה לי את המכשיר בשעה מוקדמת זו ביום שישי, קפצתי אליה שוב לקחת את הSIM ועכשיו לפחות המכשיר עולה לאחר הRESET.

יכלתי לבקש את הכסף ולבטל את העסקה הזאת אבל בתכלס הרגשתי לא נעים כי היא רשמה שצריך לפרוץ אותו וזה כן אפשרי למרות שבדיעבד אין לי זין להתעסק עם זה והמחיר היה נמוך... ו...וואלה זאת אשמתי שלא עשיתי מספיק שיעורי בית על כל העסק הזה, מקסימום אני תמיד יכול למכור את זה בEBAY.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לפתוח אותו בגדול

רק עניין של זמן ומאמץ... מצא מישהו שיעשה לך את זה או שבאמת מכור אותו מחדש וספוג את ההפסד... בסופו של דבר כמו שאמרת זאת הייתה טעות שלך שלא שמת לב יותר מדי לפרטים הקטנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...