כלים למודינג וסליבינג - מה יש בשוק, מה מומלץ וממה להתרחק :-) - עמוד 2 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כלים למודינג וסליבינג - מה יש בשוק, מה מומלץ וממה להתרחק :-)


adi518

Recommended Posts

אני לא מבין מה לא מובן לך.

היום לך יש סליב (שרינק או איך שתקרא לזה, שרוול בלעז) + כבל חשמל (4 צבעים במולקס רגיל) + כלים כדי לשים את השרינק על הכבל.

שאלתי אם קיימת חברה שמוכרת תופים של כמה מטרים טובים של כבל חשמל עם שרינק מוכן מראש.

שכל מה שצריך זה לחתוך לפי מידה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הוא בעיקרון שואל אם אפשר לקנות כמות גדולה של כבל מוסלב מראש ורק לחתוך ולעשות קרימפ לפי אורך.

התשובה היא לא, בגלל איך שהסליב יושב על החוט, הוא לא מודבק אלא מתוח בין שתי קצוות החוט עם \ בלי היטשרינק (שיטה דומה) ככה שאם תחתוך חוט מוסלב באמצע הסליב יהרס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

חם חם מהפייס של לוטרו:

Ok guys, time for another small giveaway.

The next 4 orders to order a crimper, a wire striper, and a original molex tool, and flush cutter - get a free 200 feet hank of the 550 paracord new stock of their choice (I can split colors) and 50 female terminals on the house to get their sleeving job up and going!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...
באופן כללי, כל מי שרוצה לעשות משמעותי לספק כח שלו וכל מה שמסביב (פרונט פאנל, מאווררים וכו') צריך כלי ללחיצת פינים (CRIMPING TOOL). בשוק ישנם 3 דגמים עיקריים + הכלי המקורי של מולקס. פה בארץ אין אפשרות להשיג את הכלים האלה. הייתי בכל החנויות בשד' הר ציון והיחיד שהיה לו משהו שמתקרב זה 'אלקטרוניקה הר ציון' וגם אז הכלי לא התאים. הם כולם נראים אותו דבר אז זה מטעה! :hi:

uhxyS.jpg

הדגם הראשון הוא של חברת מולקס עצמה:

PKqwt.jpg

המפתיע הוא שהכלי המקורי הוא לא בהכרח הכלי הטוב ביותר! עוד על כך בהמשך. כאן גם המקום לציין שהקשר בין טיב הלוחץ למחירו הוא לא בהכרח ישיר. חברת מולקס מוכרת בעיקר למפעלים ולכן עלותו למשתמש הפרטי היא 200$, כן מה ששמעתם. :screwy:

זה גם הזמן לציין שיבואנית מולקס לארץ היא חברה שנקראת טלסיס. החברה הזאת בעיקר מוכרת לעסקים אבל אם יש להם משהו במלאי, אז גם לקוח מזדמן יכול להכנס ולקנות. הם יושבים בקריית עתידים, ת"א. :)

אחרי הכלי הזה אנחנו מגיעים לשלושת האופציות היותר שפויות. האופציה הראשונה היא הכלי של פרפורמנס (הכלי הכחול). הכלי הזה נקרא Hans Long ועולה משהו כמו 40-50$ אחרי משלוח. הכלי הזה לא מומלץ מהסיבה שהוא לוחץ את הכנפיים של הפין אחת על השנייה במקום לקפל אותן בצורת M לתוך הבידוד של הכבל.

האופציה הבאה היא SN-28B (הכלי הכתום). הכלי הזה כבר הרבה יותר טוב. עולה כ- 40$ עם משלוח חינם באיביי ו MODDIY.COM.

האופציה האחרונה והטובה ביותר היא הכלי של נילס פאפקה מ- MDPC (הכלי השחור). הכלי הזה עולה כ 60 יורו עם משלוח. כן, פי 2 מהכלים האחרים. הכלי הזה יותר מדוייק מה- SN-28B ולמעשה אמור לתת את התוצאה הקרובה ביותר לכלי המקורי של מולקס. נילס, מ- MDPC, החליט שבתחילת 2013, הוא מפסיק למכור את הכלים האלה. למעשה, הוא כבר הפסיק לייצר אותם ובגמר המלאי הנוכחי לא יהיה ניתן להשיג יותר את הכלי שלו. כדי לתת תמורה טובה למחיר, נילס מספק עם הכלי מס' דוגמאות שהוא לחץ בעצמו ובנוסף, מקבלים פינים מולקס מקוריים ל ATX (זכר ונקבה, 50 פינים מכל סוג!) ו 60 פינים נקבה למאוורר! הכלי מגיע מוכן לשימוש, לא צריך לעשות שום שינוי בכיוונונים שלו, אלא פשוט ללחוץ.

בתמונה הבאה ניתן לראות איך כל כלי לוחץ פין לחוט. הסדר מלמעלה למטה: SN-B28, אחרי זה MDPC ואחרון HANS LONG:

qEdAI.jpg

אפשר לראות שהכלי של MDPC עושה את הלחיצה הטובה ביותר.

שאלת תם: הכלים כאן - http://peledtech.com/catalog_signet/#/149-148/ זה לא אותו הדבר. כי אם כן, זה הפרש מחירים עצום, ומדובר כאן על חברה איכותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...