yigael_o פורסם 2012 ביולי 10 Share פורסם 2012 ביולי 10 היי,ב - 28/06/2012 23:57:49 ביצעתי הזמנה של מחשב מ RSM מחשבים.לאחר מספר שיחות עם מיכאל (מסניף כפר-סבא כמדומני) הגעתי למפרט סופי ביום ראשון וביום שלישי הוא נשלח לבית הורי, כיוון שאני עובד ברוב שעות היום. ביום חמישי בערב הגעתי לבית הורי ומה שראיתי לאחר שפתחתי את האריזה זה מחשב שקיבל מכה מאוד רצינית, כנראה מנפילה במשלוח.ממה שאני ראיתי יש מארז דפוק, ספק הכח כמעט נתלש מהמקום, בורג אחד יצא מהחלק שמחזיק אותו ושניים אחרים עקומים. הקירור שעל המעבד התעקם והוא פשוט מתנדנד. והכל נראה בעייתי.לאחר שדיברתי שוב עם מיכאל הוא פשוט דאג למשלוח חזרה והוא אמור לקבל את המחשב היום.הדברים שהזכרתי אני אבקש שיחליף, אבל מה עם מה שלא רואים? לפי זה שהאוורור מתנדנד ( ורואים לוח מתכת עקום בבסיסו)הופעל כח רציני על המעבד, לדרוש גם החלפה שלו? מה עם לוח האם? איך אני יודע שלא נסדק?האם יש חלקים נוספים שצריכים לעניין אותי?אשמח לחוות דעתכם*****עדכון*****קיבלתי מחשב חדש שאספתי היום, אין לי זמן לבדוק לעומק אבל הכל נראה תקין עכשיו.אם יהיה מה לעדכן אני אעדכן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1immortal פורסם 2012 ביולי 10 Share פורסם 2012 ביולי 10 במקרים כאלה, הגיוני וראוי שכל הרכיבים במחשב יוחלפו על ידי החנות, כדי למנוע ריזיקה של רכיבים תקולים נוספים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yigael_o פורסם 2012 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2012 ביולי 10 אני אעדכן איך זה מתקדם עם החנות ומה יסכימו להחליף, מה יסכימו רק לאחר דין ודברים ומה לא יסכימו להחליף.אם מישהו חושב אחרת אשמח גם לשמוע למה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1immortal פורסם 2012 ביולי 10 Share פורסם 2012 ביולי 10 אין כאן מקום להסכמה או אי הסכמה של החנות, הדרישה שצריכה לבוא ממך היא החלפה מוחלטת, נקודה, ושום דבר אחר לא אמור להתקבל אצלך כאישור.זה לא משא ומתן, והחנות לא צריכה עוד להיות בסטטוס של להסכים להחליף רכיב כזה או אחר.המחשב ניזוק בהובלה בצורה כזו או אחרת, ואף אחד לא יודע איזה נזקים עקיפים יכולים להיות לחומרה בפנים.יש צורך להחליף את כלל הרכיבים במחשב, אולי חוץ מהמאווררים, במידה ואין כנפיים שלא נשברו, ברכיבים חדשים.הכאב ראש כאן הוא בין החנות לבין חברת השליחויות שלה, ולך אין יד בנושא, זה לא אמור לעניין אותך בכלל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yigael_o פורסם 2012 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2012 ביולי 10 סבבה, תודה.דרך אגב, המיקום שהמאווררים מחוברים אליו התעקם בצורה רצינית, ככה שזה בהחלט אפשרי שנוצר נזק שאני לא ראיתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
danic פורסם 2012 ביולי 10 Share פורסם 2012 ביולי 10 תעדכן מה נסגר.. אני בטוח שיסתדר. בהצלחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2012 ביולי 11 Share פורסם 2012 ביולי 11 קצת מציק לי אזכור שם החנות בדיון הזה... הרי המחשב נפגע במשלוח, ע"י חברת השילוח. RSM עדיין לא הגיבה לפניתך (אם בכלל פנית אליהם בינתיים) - כך שבינתיים אין לך שום דבר מוחשי להגיד על ההתנהלות שלהם לטוב ולרע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yigael_o פורסם 2012 ביולי 11 מחבר Share פורסם 2012 ביולי 11 ובנתיים באמת אין לי משהו רע לומר עליהם.אתמול בערב דיברתי עם מיכאל, הוא אמר לי שבדיוק לפני מספר דקות הוא חתם על החבילה. זה היה בערך ב 16:00. עד 19:00 עדיין לא היה לו זמן להתעסק עם זה אבל אין לי טענות על כך. לפעמים יש עומס. היום אני כבר מצפה שיספיק להגיע לבדיקה של החבילה. אני מעדיף פתרון מידי אבל מבין שזה משהו שלוקח קצת זמן להתעסק עם חברת השילוח. דרך אגב ראיתי שלא הזכרתי את שמה. UPS.ולמרות שהמחשב נפגע במשלוח ולא על ידי החנות אני מצפה שהיא תיקח אחריות על הנושא. ברור לי שכנראה באופן פנימי UPS או חברת הביטוח שלהם יפצו את החנות אבל זה לא ענייני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yigael_o פורסם 2012 ביולי 11 מחבר Share פורסם 2012 ביולי 11 שאלה, אני יודע שהמשלוח הגיע לחנות אתמול ב 16:00 בערך, אתמול והיום טלפנתי 3 פעמים, כל פעם אמרו לי שעדיין לא היה זמן לפתוח את האריזה.כמה זמן זה סביר לחכות? יום? יומיים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YAHOOGEEK פורסם 2012 ביולי 11 Share פורסם 2012 ביולי 11 תמתין עד מחר לתשובה מהם, אין שום סיבה שבעולם שלא יהיה להם זמן לפתוח את האריזה עם כל העומס שבעולם, ולתת לך תשובה על מה הולך לקרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yigael_o פורסם 2012 ביולי 11 מחבר Share פורסם 2012 ביולי 11 5 דקות אחרי ההודעה הקודמת טלפנו אלי ואמרו שפתחו את האריזה (יש מצב שהם קוראים פה בפורום ), שזה נראה כאילו מישהו החליט לשחק כדורגל עם המחשב, ושאני אקבל מחשב חדש. שאלתי אם יהיו חלקים מהמחשב הקודם ומיכאל אמר שהכל יהיה חדש. בנתיים אני מרוצה. את המחשב אני אמור לאסוף ביום ראשון בעצמי. המשלוח הזה עשה לי טראומה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YAHOOGEEK פורסם 2012 ביולי 11 Share פורסם 2012 ביולי 11 לא נראה לך, יש פה נציג אחד לפחות של RSM בפורוםבכל מקרה RSM ידועים בשירות טוב ככה שבכללי... מאמין שיהיה בסדר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2012 ביולי 11 Share פורסם 2012 ביולי 11 ובנתיים באמת אין לי משהו רע לומר עליהם.אתמול בערב דיברתי עם מיכאל, הוא אמר לי שבדיוק לפני מספר דקות הוא חתם על החבילה. זה היה בערך ב 16:00. עד 19:00 עדיין לא היה לו זמן להתעסק עם זה אבל אין לי טענות על כך. לפעמים יש עומס. היום אני כבר מצפה שיספיק להגיע לבדיקה של החבילה. אני מעדיף פתרון מידי אבל מבין שזה משהו שלוקח קצת זמן להתעסק עם חברת השילוח. דרך אגב ראיתי שלא הזכרתי את שמה. UPS.ולמרות שהמחשב נפגע במשלוח ולא על ידי החנות אני מצפה שהיא תיקח אחריות על הנושא. ברור לי שכנראה באופן פנימי UPS או חברת הביטוח שלהם יפצו את החנות אבל זה לא ענייני.אני לא מבין איך מיליוני אנשים משתמשים בחברת משלוחים שנקראת "אופס..." קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Niseg פורסם 2012 ביולי 11 Share פורסם 2012 ביולי 11 את המחשב שלי אספתי מTMS כי בחנות אמרו לי שהם מעדיפים לא להשאיר אותו לחסדי חברת השילוח בגלל שהוא יקר יחסית . כנראה שהיה להם גם ניסיון עצוב כזה בעבר או שהם פשוט לא מוכנים לקחת את הסיכון. בסך הכל זה לא כזה נורא בשבילי לנסוע לנתניה ובחזרה. אני קונה מחשב חדש פעם באיזה 4 שנים אז זה חדש פעמי. בסך הכל הרכיבו אותו טוב - פתחתי לא מזמן בכדי להרכיב את ה SSD . בנתיים אני שומר עליו מפני מפגעים כמו חתולות . למזלי הן בכלל לא מתענינות בו - בCM690 הישן הן שרפו את שני המאווררים למעלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 ביולי 11 Share פורסם 2012 ביולי 11 אני לא מבין איך מיליוני אנשים משתמשים בחברת משלוחים שנקראת "אופס..." קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.