תשתית בזק לעומת הוט - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשתית בזק לעומת הוט


ednri

Recommended Posts

שלום.בבזק אומרים שהתשתית של היא שיתופית, כלומר אני גולש יחד עם השכנים, וזה לא תמיד מגיע למהירות שאמורה להיות לי ושעליה אני משלם.אמרו לדוגמא ש-12 מכה בהוט בשעות השיא יכול להגיע גם ל-2.5 מגה. ולעומת זאת בבזק תמיד גולשים במהירות שעליה משלמים.אני לוקח את הדברים שלהם בערבון מוגבל ויודע שזה לא אמת לאמיתה, אבל רציתי לדעת אם יש בזה משהו... או שזה סתם ניסיון עלוב שלהם?תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שזה ניסיון הפחדה עלוב, אבל הוא מבוסס על אמת עתיקה.

משתמשי באותו בנין (ולפעמים בכמה בניינים קרובים) אכן מחוברים באמצעות אותו כבל. פעם השיתוף הזה היה מאד מורגש בשעות העומס, במיוחד באיזורים שמאוכלסים בצפיפות במנויי . מאז התשתית של שודרגה לאין היכר, כך שהם יכולים בשקט להציע 100 מגה לכמה מדיירי אותו בניין בלי שיפריעו אחד לשני.

עדיין, יכול להיות שבאזור מלא בלקוחות תהיה האטה מסויימת, אם כי לא ברמה שתיארו לך. בכל אופן אם אתה יודע שאין לך הרבה שכנים לקוחות הט שמשתמשים כבדים באינטרנט במהירות גבוהה (שזה 100 מגה, לא 12), אז אין סיבה אמיתית לדאוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שזה ניסיון הפחדה עלוב, אבל הוא מבוסס על אמת עתיקה.

משתמשי הוט באותו בנין (ולפעמים בכמה בניינים קרובים) אכן מחוברים באמצעות אותו כבל. פעם השיתוף הזה היה מאד מורגש בשעות העומס, במיוחד באיזורים שמאוכלסים בצפיפות במנויי הוט. מאז התשתית של הוט שודרגה לאין היכר, כך שהם יכולים בשקט להציע 100 מגה לכמה מדיירי אותו בניין בלי שיפריעו אחד לשני.

עדיין, יכול להיות שבאזור מלא בלקוחות הוט תהיה האטה מסויימת, אם כי לא ברמה שתיארו לך. בכל אופן אם אתה יודע שאין לך הרבה שכנים לקוחות הט שמשתמשים כבדים באינטרנט במהירות גבוהה (שזה 100 מגה, לא 12), אז אין סיבה אמיתית לדאוג.

אני גר בבניין קטן ברחוב די קטן שרובו בתים פרטיים או בניינים בני 4 דירות.

דרך הוט+014 או 012 (בנדל) אני יכול לקבל 12 מגה ב-87 ש"ח, דרך והוטנט אני יכול לקבל 10 מגה ב-85 ש"ח.

מה לדעתך משתלם יותר? מבחינת המחיר ברור שה-12 מגה בהוט, אבל אני לוקח בחשבון את כל הגורמים, כמו הוט לעומת , 014 או 012 לעומת הוטנט, האיכות והשירות של כל החברות האלו, מהירות בשעות עומס וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשתית טובה נמדדת לפי איזור מיגורים (ושאני אומר טובה לא נמדדת בשירות)

מבחינת שירות וגם מבחינת ידע נציגי תמיכה עדיפה.

בבזק יש בעייה שאם אתה גבולי למהירות שאתה מעוניין בא, פשוט תשכח מזה... יהיה לך אינספור ניתוקים, והטכנאים לא מועילים ממש עד שמחליטים באמת להשקיע כסף ברחוב שלך ויהיה לך תשתית סבירה.

בהוט זה לא יקרה, תוכל לקבל מהירויות גבוהות יותר ואף בפחות כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...