מישהו עבר לגולן/הוט מוביל בתקופה האחרונה ללא בעיות? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו עבר לגולן/הוט מוביל בתקופה האחרונה ללא בעיות?


SweeT_EviL

Recommended Posts

  • תגובות 391
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש בפורום אין ספור דיונים בהם יש חוויות מעבר.

בבקשה תחפש אותם ותקרא שם.

באופן כללי, נראה שכרגע רוב הלקוחות לא נתקלים בבעיות משמעותיות שלא נפתרות מעצמן תוך זמן קצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנו 4 קוים

3 נוידו בלי שום בעיה תוך 3 שעות, הכל פועל כולל אינטרנט/שיחות/SMSים ושאר ירקות, באחרון לקח להם זמן להתחיל את הניוד, אבל ברגע שהחל- נויד גם כן תוך מספר שעות.

לא היה מצב שבו נשארנו בלי קו או עם קו שפועל חלקית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוט, הזמנו 2 קווים באינטרנט:

1. בהתחלה יצרו קשר ואמרו שצריך להגיע למרכז שרות ופתחו הזמנה חדשה. יום אח"כ התקשרו לתאם שליח. נכון לעכשיו יש לנו 2 סימים על כרטיס לקוח אחד, ועוד כרטיס אחר עם הזמנה של 2 סימים אבל מעולם לא נאספו (יום אחד נלך למרכז שירות ונסגור את זה).

2. שהגיעו הסימים נאמר לנו להתקשר כוכבים 230. לקח לנו יומיים להשיג אותם ובמשך כמה ימים הייתה איזה תקלה טכנית שמנעה את הניוד (אצלם).

3. הבעיה נפתרה באחד הקווים ומרגע הניוד בתוך 3 שעות בדיוק (אפילו מעט פחות) הניוד הושלם ללא כל בעיה.

4. בקו השני לקח עוד כמה ימים לפתור את הבעיה. נאמר לנו שהניוד החל ותוך 6 שעות יושלם. בפועל לא קרה כלום. יום אחרי זה התהליך הותחל מחדש והושלם ללא שום בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ניידתי ביום ראשון שני קווים לגולן בלי שום בעיה. גולן מבטחים שזה יקח כ-3 שעות וזה בדיוק מה שלקח לשני הקווים. ברגע שקבלתי מהם את ה-EMAIL שהניוד הושלם, החלפתי את ה-SIM ולא היתה שום בעיה - מקבל ומוציא שיחות בשניהם לכל היעדים בלי הבעיה.

בנוסף, אחרי שבמשך שנים החשבוניות שקבלתי מאורנג' כללו לפחות 7 עמודים עם אין סוף פרטים והסברים, מוזר לקבל חשבונית שמתפרסת בדיוק על עמוד אחד... בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתקופה האחרונה ראיתי הרבה הודעות של אנשים שעברו ניוד בלי בעיה, לדעתי הבעיות הסתיימו.

גם הלחץ עושה רושם שנרגע - אני נרשמתי לגולן אתמול בצהריים. כבר בשעות הערב הסטטוס של ההזמנה השתנה ל"SIM נשלח בדואר" !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה תודה. נראה כאילו באמת הם עומדים עכשיו בלחץ..

דרך אגב, מישהו רואה סיבה למה לעבור לגולן ולא להוט(או ההפך)

כרגע זה עומד המהירות של גולן(בגלל פלאפון) מול מחיר זול יותר של הוט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה תודה. נראה כאילו באמת הם עומדים עכשיו בלחץ..

דרך אגב, מישהו רואה סיבה למה לעבור לגולן ולא להוט(או ההפך)

כרגע זה עומד המהירות של גולן(בגלל פלאפון) מול מחיר זול יותר של הוט

דור שני, שיחות לחו"ל, פריסת תדר 2100 רחבה בהרבה (הוט מובייל עובדים על 850 בפריסה רחבה ו 2100 בפריסה מצומצמת), מערכת ניהול חשבון קלילה ופשוטה באתר עם כל אפשרות שרק תרצה, כל שינוי מתבצע מיידית. שובר השוויון בשבילי היה המערכת באתר, לשם שינוי נותנים לך שליטה מלאה בחשבון שלך, ולא צריך להתקשר בשביל כל שטות ושינוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש גם את עניין ה-HOTSPOT, שנראה שגולן לא מתנגדים לשימוש כזה, וגם לא מצהירים על אופציה להקטנת המהירות בעתיד (הדיבור בהוט מובייל הוא על הקטנת המהירות ל-64KBPS, למרות שכרגע זה לא נאכף לפי מה שמדובר כאן...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע זה עומד המהירות של גולן(בגלל פלאפון) מול מחיר זול יותר של הוט

עשית סלט שלם.

פלאפון בכלל "שייכת" להוט מובייל ולא לגולן.

היתרון של מובייל הוא במחיר שזול יותר ב-10 ש"ח ובעובדה התיאורתית שהאינטרנט שלהם לכאורה מהיר יותר (השתמשתי מספיק פעמים במילים תיאוריה ולכאורה?)

היתרון של גולן הוא בשירות (שירות נוח דרך האתר), בעובדה שבניגוד להוט האינטרנט שלך לא מוגבל בחיבור למחשב, בעובדה שאתה מקבל שיחות ללא הגבלה לחו"ל (מין פרט שולי וזניח שכזה...), וכמובן בעובדה שאתה תומך בחברה שמנסה לעשות מהפך צרכני אמיתי, ולא בעוד אחד מהטייקונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילפורד, מינוס ועוד מינוס = פלוס ;D

אני חייב לציין כמה דברים:

1. האינטרנט בהוט כרגע עובד לי במהירויות שנעות בין 5.5 ל-6.5 מגה הורדה ו1-2.8 מגה העלאה. לא יודע כמה זה בגלל החומרה של המכשיר (שאצלי מוגבלת ל7.2 מגה הורדה ו5.6 העלאה) וכמה זה בגלל התשתית, ובטטרינג המהירויות בד"כ גבוהות יותר.

2. משתמע מסעיף 1 שהוט *עדיין* לא מגבילים טטרינג. ביום שהם יגבילו לגולן יהיה לקוח חדש (הסיבה שאני כרגע בהוט היא לא ה10 שקל לחודש).

3. השירות של הוט כרגע על הפנים באמת, והיתרון של אתר אדיר כמו שיש לגולן הוא... אדיר. להשיג את המוקד של הוט זה סיוט וכל פעולה קטנה דורשת את זה. אני נוטה להאמין שגם להם תהיה מערכת אינטרנטית כזו או אחרת בעתיד הלא רחוק (כי הם לא יכולים להשאר כל כך מאחור כאשר 4 המתחרים הגדולים שלהם מציעים אתרי מלאי פונקציונליות וחלקן גם לסמארטפונים עם חלק מאותה הפונקציונליות).

5. ללכת להוט זה בערך לתמוך בטייקונים, ללכת לגולן זה כביכול להלחם בהם. עם זאת שלאף אחד לא יהיה ספק - אמנם מיכאל גולן ממתג את עצמו כאחד שבאמת רוצה לעשות מהפכה אבל בקו התחתון המטרה שלו היא לעשות כסף והרבה, לא פחות מהטייקונים. הוא פשוט מציג את עצמו בתור ה"אביר" שבא לעשות את השינוי.

6. ואחרון - בנוגע לשיחות חינם לחו"ל, כרגע השירות לא פעיל בגולן כיוון שהם עדיין לא מפעיל בין לאומי פעיל (הסתבכו שם עם הבירוקרטיה), בדיוק כמו . עם זאת הודיעה כבר שברגע שהיא תקבל אישור מפעיל בינלאומי ותגמור עם כל הבירוקרטיה (וזה יקרה +- יחד עם גולן) היא גם תשווק חבילה ב99 שתהיה זהה לחבילה הזולה יותר ממנה, אבל תכלול שיחה למספר דומה של יעדים בחו"ל במסגרת העסקה. אבל עם זה, השאלה הגדולה היא אם יש באמת הרבה לקוחות פרטיים שבאמת צריך את זה ברמה שזה יהיה שווה להם עוד 10 שקל בחודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילפורד, מינוס ועוד מינוס = פלוס ;D

מינוס ועוד מינוס= מינוס

מינוס כפול מינוס= פלוס

אז איך הולך שם בטכניון, אה? :P

לגבי מול גולן, אני לא חושב שזה עדיין עניין של טייקונים או לא טייקונים, זה עניין של מחיר, תנאים, ותמורה.

הלקוח הישראלי אוהב מרכזי שירות, ואוהב נציגי שירות שאפשר להתלונן מולם על כלום, אבל לפחות שיהיה לו למי להתלונן על הכלום. זו לדעתי הסיבה העיקרית שהוט גייסו קצת יותר לקוחות מגולן כרגע

בפועל, למה אנחנו לא אוהבים את הטייקונים? כי הם סוחטים מאיתנו המון כסף שלא בצדק. אדם ששונא אדם אחר רק כי הוא עשיר הוא סתם קנאי, שסוחטים לו את הצורה על שירות שללא ספק צריך לעלות פחות, זה מוצדק.

אבל עכשיו, מובייל, טייקון ככל שיהיו, מציעים חבילה אטרקטיבית מאוד במחיר מצוין, ולא מצוין רק ביחס לשוק המקומי- אלא מצוין גם ביחס לעולם. עד לפני מספר חודשים, משתמשים כבדים יחסית עם צריכה של 1000+ דקות היו סוגרים חשבונות על 300 שקל, ויותר אם הם רצו גלישה במהירות סבירה.

שוק הסלולר עשה מהפך מטורף לחלוטין מיקר מאוד לזול בפחות מחודש. זה עדיין לא אומר שמיכאל גולן הוא איזשהו אביר על סוס לבן שבא לעשות פה לכולם טוב, אבל העובדה שהוא התחיל לגלגל את כדור השלג הזה עודנה קיימת. בא לעשות פה כסף? שיהיה לו בכיף, כל עוד החברה שלו מספקת לי את השירות שאני רוצה במחיר הוגן, שנינו מרוצים.

בשורה התחתונה, זה לא כזה משנה למי מצטרפים, שכל אחד יעשה את השיקול לפי תנאי השירות

גם מבחינת תפעול, ברגע שיפרסו הרשתות התנאים יהיו זהים כמעט לחלוטין- מהירות הגלישה תהיה זהה, נפח חבילת הגלישה זהה, המחיר בחבילות ה "יקרות" זהה, המחיר בחבילות הזולות דומה מאוד, ומתוכננת פריסה דומה.

מי שרוצה נציגי ומרכזי שירות ילך להוט, מי שרוצה לנהל את עצמו לבד ילך לגולן.

אגב, עוד משהו בקשר לשירותי חו"ל של גולן- בנוסף לשיחות ללא הגבלה לקוי קרקע במדינות נבחרות, מחירי הרומינג שלהם באירופה פשוט מצחיקים.

35 אגורות לדקה. זה פחות ממה ששילמתי לא מזמן בסלקום על דקה בתוך הארץ. גם גלישה בחו"ל זולה יחסית, 2 שקלים למגה במקום אלוהים יודע כמה בחברות האחרות, ככה שאם נתקעים בחו"ל עם צורך מידי לאינטרנט (וזה קורה- לדוגמה שצריכים למצוא מיידית מונית לשדה"ת או משהו) החשבון שיחכה בבית הוא רק כמה שקלים ולא כמה מאות שקלים, כולנו מכירים את הסיפורים האלו.

המחיר הכי יקר שראיתי הוא מתאילנד אם זכור לי נכון, 1.25 ש"ח לדקה. ידוע למישהו אם מציעים משהו דומה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...