עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

shay1098

מפעילות סלולאריות חדשות - ת'רד ריכוז מידע

Recommended Posts

התחלתי לקרוא וקצת מפחיד אותי הסעיף הזה..

https://www.golantelecom.co.il/gui_lib/document_templates/contract_agreement.pdf

עמוד 9

.45 החברה תהא רשאית לנתק שיחות שארכן עולה 60 דקות, ובמקרה זה לא תשמע כל טענה או תביעה בקשר

עם ניתוק כאמור.

עדכון:

59 החברה תהא רשאית לשנות את מספר הטלפון שהוקצה לך, בהודעה שתמסר לך זמן סביר מראש,

ובהתאם לצרכי החברה, ולא תשמע כל טענה או תביעה בקשר עם שינוי כאמור.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה הליך סטנדרטי שנהוג בכל החברות, כל אחת באורך השיחה שנראה לנכון.

זה גם עובד יפה מאוד לטובתינו- אם השיחה לא נותקה משום מה, לא תחוייב בחיובים מוגזמים בעבורה.

כן, זה לא נעים שמתנתק באמצע, אבל רוב השיחות של רובינו הן קצרות יותר, ואין שום בעיה להתקשר שוב.

לא ביגי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה לגבי שינוי מספר? לא נתקלתי בסעיפים כאלו בחברות אחרות...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

^^ חפש יותר טוב, זה קיים אצל כולן (באחד הפורומים מישהו הביא את הציטוטים מחוזים של כל החברות) בשביל כסת"ח. הרי אם הם מודיעים לך שהם "לוקחים" לך את המספר, תוך 3 שעות אתה עושה איתו ניוד לחברה אחרת...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אפרופו סעיפים מוזרים\מפחידים\לא-ראויים : כשהצצתי בחוזה של גולן היה רשום משהו בסגנון שהסים שייך להם, בבעלותם, ואם תסתיים ההתקשרות או משהו כזה- הם יכולים לדרוש אותו בחזרה... WTF

אז אם ארצה להתנתק ולחזור אליהם [ככה סתם בשביל התיאוריה] אצטרך כל פעם מחדש לשלם 40 ש"ח משלוח לסים חדש [כאילו שהם שולחים במטוס- כולה דואר רגיל :\ לא נראה לי הקטע הזה- רשמתי להם בטוויטר- ושוב פעם- הם התעלמו- מתחיל להרגיז אותי.

דבר נוסף- רשמו שחיוב הגלישה מתבצע על בסיס KB\SEC, גם על זה רזמתי להם שהם התבלבלו או שאני לא מבין- ושוב אין תגובה!

אולי מישהו פה יאיר את עיניי בנושא :s05:

נ.ב. - יכול לצרף צילומי מסך מהקובץ אם יש צורך

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה לגבי שינוי מספר? לא נתקלתי בסעיפים כאלו בחברות אחרות...

לגבי שינוי מספר

אני נוטה לחשוב שזו לא תיאוריית קונספירציה אלא לקח מהעבר

כמו שפעם הייתה קידומת 051 לפלאפון ו053 לסלקום וכו'

ואז ביטלו אותן ובמקום הוסיפו ספרה

או שהוסיפו לפני המון זמן גם ספרה לטלפון הביתי

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אפרופו סעיפים מוזרים\מפחידים\לא-ראויים : כשהצצתי בחוזה של גולן היה רשום משהו בסגנון שהסים שייך להם, בבעלותם, ואם תסתיים ההתקשרות או משהו כזה- הם יכולים לדרוש אותו בחזרה... WTF

אז אם ארצה להתנתק ולחזור אליהם [ככה סתם בשביל התיאוריה] אצטרך כל פעם מחדש לשלם 40 ש"ח משלוח לסים חדש [כאילו שהם שולחים במטוס- כולה דואר רגיל :\ לא נראה לי הקטע הזה- רשמתי להם בטוויטר- ושוב פעם- הם התעלמו- מתחיל להרגיז אותי.

דבר נוסף- רשמו שחיוב הגלישה מתבצע על בסיס KB\SEC, גם על זה רזמתי להם שהם התבלבלו או שאני לא מבין- ושוב אין תגובה!

אולי מישהו פה יאיר את עיניי בנושא :s05:

נ.ב. - יכול לצרף צילומי מסך מהקובץ אם יש צורך

או הבכיינות. אני כתבתי להם באמצע שבוע שעבר בנושא "קצת-הרבה" פחות קטנוני משלך, והם עדיין לא ענו לי. אתה רואה אותי מתבכיין על זה? לא. כי אני מבין שלטפל ב 40 אלף מצטרפים בבת אחת, זה קצת בעיייתי ויקח זמן - לא מוצא חן בעינך? חכה כמה חודשים שהעומס ירד, ואז תשקול להצטרף.

39 שח זה גם עבור הסים, גם עבור הטיפול בבקשה שלך. מישהו הרי צריך לשייך את הסים למספר שלך, לשים אותו במעטפה, לשים בול ולשלוח אליך.

בשום חברה לא "מחדשים" כרטיס סים. אם תרצה לשוב לחברה הקודמת שלך סלקום/אורנג'/פרטנר, גם תצטרך לקנות מחדש כרטיס סים. רק ששם זה יעלה לך 80 שח + דלק + תור.

לא מבין מה אתה רוצה לגביי השאלה שנייה, מי בלבל אותך, איפה בלבל אותך. במסלול 10 שח, מחייבים 9 אגורות עבור צריכת כל מגה נוסף, (או חלק ממנו) מעבר ל 10MB שמגיעים בחבילה.

אתה יודע מה, תישאר בחברה הקודמת שלך ותמשיך לשלם עשרות-מאות שח יותר כל חודש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

Kalen

אתה טיפש- והתגובה שלך לא מעניינת אותי, תודה ויום טוב. :facepalm::xyxthumbs:

עיצה- בפעם הבאה שאתה לא מבין משהו\מישהו - תשמור את דעתך לעצמך

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שלחתי להוט מובייל את כל הפרטים דרך הטופס שבאתר לפני 3 ימים, ואני כבר יומיים בטלפון מנסה לתפוס אותם אבל אפחד לא עונה.

לא יודע אם הם עד כדי כך עמוסים, אבל זה לא לעניין.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הכי פשוט זה לא לפתח ציפיות גבוהות מדי מהמפעילות החדשות

זמן ההשקה זה לא הזמן שבו צריך לשפוט אותן

לא על בעיות טכניות ולא על שירות לקוחות

100 ימי חסד צריכים להיות מעוגנים בחוק

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אנשים חייבים להבין שה39 שקל זה לא באמת עלות הסים - הכרטיס עצמו הוא כרטיס פלסטיק שלא עולה אפילו שקל.

לוקחים כסף בכל החברות, וגם בחברות החדשות, על כרטיס הסים כמעין "השתתפות עצמית" על מנת למנוע שימוש לרעה. מה הכוונה?

אם מעבר מחברה לחברה היה בחינם, לקוחות היו עוברים כל יום ועל ידי כך מתישים את המערכת שנקראת שוק הסלולר.

כמו שאם אתם מקלקלים את המכשיר לעיתים יש לשלם השתתפות עצמית של 40 שקל - לא מדובר בעלות התיקון , אלא מדובר בסכום אשר מונע מהצרכנים לנצל לרעה את הביטוח. כך גם לגבי הסים, ולגבי כל עמלה אחרת. כמו כן יש את העלות של העובדים שמבצעים פעולה מסוימת. כפי שהוסבר קודם, להתנייד לגולן או לסלקום או כל חברה אחרת זה לא רק לקחת סים ולשים במכשיר. צריך לשבת מול נציג שיש לו מנהל, במרכז ממוזג, שמנקה אותו עובדת ניקיון, וכל זה עולה כסף לחברה. אז זה עולה 39 שקלים, שלא תעשו את זה כל יומיים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אנשים חייבים להבין שה39 שקל זה לא באמת עלות הסים - הכרטיס עצמו הוא כרטיס פלסטיק שלא עולה אפילו שקל.

לוקחים כסף בכל החברות, וגם בחברות החדשות, על כרטיס הסים כמעין "השתתפות עצמית" על מנת למנוע שימוש לרעה. מה הכוונה?

אם מעבר מחברה לחברה היה בחינם, לקוחות היו עוברים כל יום ועל ידי כך מתישים את המערכת שנקראת שוק הסלולר.

כמו שאם אתם מקלקלים את המכשיר לעיתים יש לשלם השתתפות עצמית של 40 שקל - לא מדובר בעלות התיקון , אלא מדובר בסכום אשר מונע מהצרכנים לנצל לרעה את הביטוח. כך גם לגבי הסים, ולגבי כל עמלה אחרת. כמו כן יש את העלות של העובדים שמבצעים פעולה מסוימת. כפי שהוסבר קודם, להתנייד לגולן או לסלקום או כל חברה אחרת זה לא רק לקחת סים ולשים במכשיר. צריך לשבת מול נציג שיש לו מנהל, במרכז ממוזג, שמנקה אותו עובדת ניקיון, וכל זה עולה כסף לחברה. אז זה עולה 39 שקלים, שלא תעשו את זה כל יומיים.

:xyxthumbs:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אנשים חייבים להבין שה39 שקל זה לא באמת עלות הסים - הכרטיס עצמו הוא כרטיס פלסטיק שלא עולה אפילו שקל.

לוקחים כסף בכל החברות, וגם בחברות החדשות, על כרטיס הסים כמעין "השתתפות עצמית" על מנת למנוע שימוש לרעה. מה הכוונה?

אם מעבר מחברה לחברה היה בחינם, לקוחות היו עוברים כל יום ועל ידי כך מתישים את המערכת שנקראת שוק הסלולר.

כמו שאם אתם מקלקלים את המכשיר לעיתים יש לשלם השתתפות עצמית של 40 שקל - לא מדובר בעלות התיקון , אלא מדובר בסכום אשר מונע מהצרכנים לנצל לרעה את הביטוח. כך גם לגבי הסים, ולגבי כל עמלה אחרת. כמו כן יש את העלות של העובדים שמבצעים פעולה מסוימת. כפי שהוסבר קודם, להתנייד לגולן או לסלקום או כל חברה אחרת זה לא רק לקחת סים ולשים במכשיר. צריך לשבת מול נציג שיש לו מנהל, במרכז ממוזג, שמנקה אותו עובדת ניקיון, וכל זה עולה כסף לחברה. אז זה עולה 39 שקלים, שלא תעשו את זה כל יומיים.

למשל לעומת גולן גם מביאים לך את זה עד הבית עם שליח UPS שמחתים על הטפסים ומפעיל ניוד זה גם עולה כסף.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

YOEL14 - קיבלת אזהרה על העלבת משתמש.

הוט מובייל:

הורדה 2800KB העלאה 1200KB. נוסה מספר פעמים באיזור ירושלים עם S2

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close