ברוכים הבאים לפורום מסכי מחשב - חוקי הפורום (מעודכנים 2015) - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ברוכים הבאים לפורום מסכי מחשב - חוקי הפורום (מעודכנים 2015)


QttP
 Share

Recommended Posts

 

 

ברוכים הבאים לפורום מסכי מחשב!

 

:)

פורום זה הוא המקום לכל שאלה, תהייה, בקשה והמלצה שנוגעת למסכי מחשב. למרות שניתן לדון כאן גם על מסכי טלוויזיה (שלפעמים ההבדל ביניהם למסכי מחשב הוא קטן / קוסמטי), ייתכן שתוכלו לקבל עזרה ממוקדת יותר בענייני טלוייזיה בפורום קולנוע ביתי.

בנוגע לדיוני המלצת רכישה:

יש לרשום בכותרת הדיון פרטים עיקריים בנוגע לרכישה, כגון תקציב, גודל מבוקש והשימוש שייעשה במסך (לדוגמא: משחקים, עבודה משרדית, עריכת , עריכה גרפית וכו'). פרטים אלה יעזרו לנו לעזור לכם. אם מדובר בהתלבטות בין מספר דגמים, יש לציין אותם בכותרת.

אם אתם מוסיפים קישור למסך מסוים - נא לציין בגוף ההודעה בצורה ברורה את שם המסך. זה מאוד עוזר לאחרים בעת חיפוש בפורום, שכן חיפוש שם מסוים יאתר רק הודעות שבהן השם מופיע בגלוי.

אם קניית המסך היא חלק מרכישת מחשב שלם, מומלץ כי המפרט ייבנה קודם כל בפורום מפרטי מחשב. לאחר מכן, אם יש צורך בהתייעצויות נוספות, תוכלו לפנות לפורום מסכי מחשב ולקבל מענה לכל שאלה שתעלה לגבי רכישת המסך.

בנוגע לדיונים כלליים:

נא לתת כותרת מתאימה שתשקף את מהות הדיון. אם אתם מבקשים עזרה בפתרון בעיה / תקלה כלשהי, נא לציין את מהות הבעיה ואת דגם המסך. דוגמה לכותרת טובה היא "בעייה בחיבור DVI במסך L1953TR". דוגמה לכותרת לא טובה היא "עזרה - בעיה במסך".

ככלל, כותרות שנועדו למשוך תשומת לב בלי לתת מידע אמיתי לא מקובלות. נא לא לפתוח דיונים עם כותרות בסגנון "הידעת ש..." או "סיפור מאוד מעניין עם...". תסתפקו בכותרות מקצועיות וענייניות. זה עוזר לשמור על הפורום נקי ומסודר ומקל מאוד על חיפוש.

כמו כן, נא לא לשלב בכותרות מילים חסרות טעם כמו "דחוף", "כנסו", ולשמור על רמת כתיבה מקצועית, בלי "עזרהההההההה", "!!!!!1111" וכדומה.

בנוגע להקפצות ודיונים כפולים:

חל איסור בחוקי הפורום "להקפיץ" דיון (להגיב לדיון שבו התגובה האחרונה היא שלכם, במטרה להעלות אותו לראש הרשימה, אלא אם כן אתם מוסיפים מידע משמעותי, או שעברו יותר מ-24 שעות מאז התגובה האחרונה. נכון שכולנו רוצים לקבל תשובות לשאלות שלנו, ונכון שלפעמים דיונים נותרים ללא תגובה כי לא הבחינו בהם, ובכל זאת - הפורום הוא לא תחרות של מי צועק יותר חזק ומי מקפיץ יותר מהר. תתאזרו בסבלנות, ויעזרו גם לכם במידת היכולת.

באותה הרוח - נא לא לפתוח דיונים כפולים על אותו נושא, או נושא קרוב.

זכרו שהמטרה של כולנו היא לשמור על רמת דיון גבוהה בפורום.

כמו כן, כל משתמש חייב ליישם את חוקי הפורום הכלליים, שתקפים לכל HWZone. אנא הקדישו מספר דקות לקריאתם והבנתם, בכדי לחסוך אי-נעימויות מאוחר יותר.

 

 

 

משתמשים אשר יפרו את חוקי הפורום עשויים לקבל אזהרה.

:police:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...