משחקים מומלצים לאנדרואיד - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משחקים מומלצים לאנדרואיד


shay1098

Recommended Posts

Air Penguin

מחיר: חינם

תיאור: במשחק זה אתם מגלמים פינגווין, שמנסה לחצות את אנטרטיקה בכדי לחזור אל אהובתו. המשחק הוא משחק שלבים והשליטה היא ע"י הטיית המכשיר (Tilt). בכל שלב עליכם לקפץ מפלטפורמה לפלטפורמה תוף כדי התחמקות ממכשולים שונים ואיסוף דגי הזהב עימם תוכלנו לקנות דברים שונים.

airpenguin.jpg


Asphalt 6: Adrenaline

מחיר: 1.86₪

תיאור: במשחק מירוצים זה יש סוגים שונים של מירוץ, שדרוגים שונים לרכבכם וכן יכולת התאמה אישית לרכב. ישנם רכבים רבים אותם תוכלו לרכוש ככל שתתקדמו במשחק. למשחק מצב רב משתתפים (Multiplayer) בו תוכלו לשחק נגד שחקנים מרחבי העולם או לחלופין נגד שחקנים שאותה WiFi.

ישנן אפשרויות שונות ומגוונות לשליטה במשחק, החל מהטיית המכשיר וכלה בלחיצה באחד מצידי המסך.

asphalt6adrenalin.jpg


Fruit Ninja

מחיר: חינם / 4.79 ₪

תיאור: במשחק זה עליכם לחתוך פירות ע"י החלקת החרב (=אצבע) שלכם על המסך. פשוט, לא?

המטרה היא לחתוך כמה שיותר פירות, להימנע מלפגוע בפצצות ולצבור נקודות.

ישנם שלושה מצבי משחק-

Classic: יש לכם 3 פסילות וכמות זמן בלתי מוגבלת;

Zen: יש לכם דקה וחצי לחתוך כמה שיותר פירות, אין פצצות;

Arcade: יש לכם דקה לחתוך כמה שיותר פירות ושלושה סוגי בננות שיעזרו לכם לעשות כן.

fruitninja.png


Speedx 3D

מחיר: חינם

תיאור: במשחק זה עליכם להתחמק מהמכשולים הנקרים בדרך שלכם ע"י הטיית המכשיר (Tilt) וסיבוב הצינור. איספו עזרים והישמרו מהסחות הדעת!

speedx3d.jpg


Cut the Rope

מחיר: 3.72₪

תיאור: במשחק פאזלים זה עליכם להביא את הסוכרייה ליצור הרעב תוך כדי איסוף כוכבים, חיתוך החבלים ושימוש בשאר העזרים.

cuttherope.jpg


Cordy

מחיר: חינם

תיאור: קורדי הוא קטן עם משימה גדולה- להטעין בחשמל את עולמו. עזרו לקורדי לקפוץ, לרוץ, לדחוף, למשוך, להרים ולהשליך בעולם התלת מימדי הקסום שלו.

cordy.jpg


Angry Birds

מחיר: חינם

תיאור: במשחק זה עליכם לכוון את הציפורים השונות בעזרת הרוגטקה אל עבר החזירים הרשעים ובך להשמידם ולהחזיר את הביצים שגנבו. לכל ציפור יש יכולות שונות ובכל שלב עליכם יהיה להתמודד עם אתגרים חדשים.

angrybirdso.jpg


Free Heroes 2

מחיר: חינם

תיאור: לכל מי שמתגעגע למשחק האלמותי Heroes of Might and Magic II, עכשיו ניתן להינות ממנו גם בנייד.

בפעם הראשונה שתפעילו את המשחק תתבקשו להוריד את גרסאת הדמו של המשחק מהאינטרנט. אם יש לכם במקרה את קבצי המשחק המקוריים תוכלו להעבירם למכשיר ולהינות מחווית המשחק המלאה.

המשחק דורש התעסקות בהגדרות כדי להפוך אותו לנוח לשימוש, אך זה בהחלט שווה את זה.

במשחק אתם מגלמים גיבור, ולו פרטי וטירה. עליכם להתקדם במפת המשחק, לפתח את הגיבור, הצבא והטירה ולמלא את מטרת המפה הספציפית (למצוא את האוצר, להביס את כל האויבים וכדומה).

freeheroes.jpg


Gem Miner

מחיר: חינם לגרסה הבסיסית, יש גם גרסה בתשלום (7.99₪)

תיאור: במשחק זה אתם מגלמים כורה זקן וחביב ומנווטים אותו במנהרות שתחפרו בדרך אל העושר אותו תשיגו ע"י כריית מחצבים ומציאת אוצרות. רכשו עזרים ושפצורים והיזהרו שלא להיתקע במכרה.

אמנם המשחק מאוד פשוט בבסיסו והגרפיקה לא מרהיבה, אבל הוא מספק שעות של הנאה. מי היה מאמין שעבודת כפיים יכולה להיות כל כך מהנה?

gemminera.jpg


Scrambled Net

מחיר: חינם

תיאור: זהו משחק פאזלים (/מחשבה) שבבסיסו עומד רעיון פשוט (וגיקי כאחד) - עליכם לסובב את האריחים השונים ולחבר את כל המחשבים לרשת. למשחק יש ארבע דרגות קושי, והוא מגיע לרמה מאתגרת במיוחד. אני העברתי איתו הרבה שעות של המתנה או סתם רגעי שיעמום, לפעמים משחק פאזלים פשוט זה בדיוק מה שצריך.

scramblednet.jpg


Plants vs. Zombies

מחיר: 11.59₪

תיאור: במשחק אסטרטגיה זה עליכם למנוע את פלישת הזומבים המרושעים לביתכם ע"י שימוש בלא יותר ולא פחות מ-49 זני-צמחים-מכי-זומבים. קניית ושתילת צמחים עולה לכם פתיתי שמש, אותם אתם מקבלים בעת הרג כל זומבי ובסוף כל גל זומבים. המשחק מתבסס במידה רבה על משחקי Tower Defence. כשתגיע אפוקליפסת הזומבים, אל תשכחו לעצור בפיצוציה ולקנות קצת גרעינים.

plantsvszombiesi.jpg


Where's My Water?

מחיר: 3.71₪

תיאור: משחק הפאזלים הזה נוצר ע"י ומאפיינת אותו גרפיקה ייחודית ומרהיבה ומוזיקה מהנה. הוא עושה שימוש במנוע פיזיקלי ייחודי המעניק חוויית משחק סוריאליסטית ובלתי נשכחת.

במשחק עליכם להוביל את המים אל התנין Swampy כדי שיוכל להינות מאמבטייה חמימה אי שם במעמקי הביוב החשוך. מאז צבי הנינג'ה לא נראה כזה אקשן בביוב! בעת הובלת המים יהיה עליכם לסלול את הדרך עבורם ולהתחמק ממכשולים כמו חומצה ואצות ולאסוף פריטים כמו ברווזי גומי (מי לא אוהב אותם?). בסך הכל יש עשרה עולמות במשחק ו-200 שלבים בסך הכל.

smywater.jpg


Snake '97

מחיר: חינם

תיאור: משחק שמנסה לשחזר את חווית הסנייק המקורית- פלאפון (עם כפתורים!), מסך שחור-ירוק וקו אחד שאמור לייצג נחש שלא יודע שובע.

מומלץ בחום.

77666742.jpg


Temple Run

מחיר: חינם

תיאור: משחק ריצה בקצב מהיר בו אותם מגלמים חוקר מקדשים / שודד אוצרות סטייל אינדיאנה ג'ונס ונמלטים מקופים מפלצתיים שמנסים להרוג אתכם (מה לא ברור ב-"לא לקחת את הפסלון או שתמותו"?!). עליכם להתכופף, לפנות ולקפוץ ובדרך לאסוף מטבעות ובונוסים. עם המטבעות שתאספו תוכלו לשדרג את הבונוסים במהלך המשחק ולפתוח דמיוות נוספות.

החליקו את אצבעכם מעלה כדי לקפוץ, מטה כדי להתכופף, ימינה כדי לפנות ימינה ושמאלה כדי לפנות שמאלה. הטו את המכשיר ימינה ושמאלה כדי לנוע מצד לצד. היזהרו ממלכודות אש, ענפים שוררים ופניות למים.

templerun.jpg


World of Goo

מחיר: 20.00₪

תיאור: במשחק זה (שאחד מיוצריו הוא ישראלי דרך אגב) אתם נמצאים בעולם סוריאליסטי ועליכם לבנות מבנים מ- Goo Balls ולהגיע עימם אל המשאבה בסוף השלב, שתשאב את הכדורים ותעביר אותם ל-'תאגיד עולם הגוּ'. המשחק מדמה את חוקי הפיזיקה ועולם האמיתי ומצריך חשיבה מקורית בכל שלב על מנת לעבור את השלבים. ישנם סוגים שונים של כדורי גוּ ואתם תצטרכו לחשוב היטב איך לשלב ביניהם על מנת לעבור את השלב.

worldofgoo.jpg


Modern Combat 3: Fallen Nation

מחיר: 26.28₪

תיאור: כמיטב המסורת של גיימלופט, מדובר בחיקוי, במקרה הזה בחיקוי COD.

העלילה מזכירה את זו של COD2, השליטה טובה, הגרפיקה מצוינת, ובכלליות- שווה לשחק.

moderncombat3fallennati.jpg


AirAttack HD

מחיר: גרסאת Lite בחינם, גרסא מלאה ב- 10.00₪

תיאור: זהו אחד ממשחקי הארקייד/פעולה האיכותיים ביותר שתמצאו לאנדרואיד ומהווה למעשה המשך ישיר למשחקי Shoot 'em up. המשחק נוטף איכות מכל עבר - הגרפיקה התלת מימדית מדהימה והסאונד ממכר. המשחק הוא משחק גלילה אנכית ובו אתם פשוט יורים על כל העולם ואשתו, כלומר על האוייביםץ הזיזו את המטוס שלכם ע"י גרירת האצבע על המסך, התחמקו מיריות ממטוסי האוייב ונטרלו מטרות קרקע. 3 משימות בגרסה החינמית, 24 סוגי אויבים שונים, 2 סוגי לשליטה, 3 דרגות קושי וכמות לא מבוטלת של שדרוגים.

airattackhd.jpg


Guerrilla Bob

מחיר: 11.21₪

תיאור: זהו משחק יריות/פעולה מרשים ואיכותי אשר בו אתם מגלמים את Bob, הבריון הקשוח שלא כדאי להתעסק איתו. כמו שאתם יכולים לנחשף מישהו התעסק איתו. עם הסיגר היוקרתי בפה, השפם המהודר והכומתה הצבאית הוא יוצא למלחמת חורמה על כל מה שזז.

בכל שלב אתם תתמודדו עם מפה חדשה לגמרי ועם אוייבים חדשים לגמרי- החל מחיילים פשוטים, פסיכופטים עם מסור חשמלי וכלה במשוגעים על טרקטורים שרק מנסים לדרוס אתכם.

במשחק תשלטו ע"י שני ג'וייסטיקים ה מופיעים על המסך - אחד שולך בתנועת הדמות ואחד בכיוונון הנשק.

כמ ובכל משחק בז'אנר, תוכלו לאסוף תוספים ובונוסים שונים (כמו האפשרות לירות בכל פעם שני כדורים) וכן נשקים חדשים (מי ביקש בזוקה או להביור ולא קיבל?).

הגרפיקה? התמונות מדברות בעד עצמן וכל מילה נוספת מיותרת.

למשחק יש גם מצב מולטיפלייר חוצה פלטפורמות למשחק עם חברים.

guerrillabob.jpg


Killer Bean Unleashed

מחיר: חינם

תיאור: במשחק הזה, שלועג בצורה ניכרת למדי למשחקי וסרטי הפעולה אתם תגלמו את Killer Bean - שעועית רוצחת. כן, כן - שעועית. פול אם תרצו. Killer Bean עבד בעבור Shadow Agency - סוכנות הצללים בתור מתנקש. הכל היה טוב, עד שהם ניסו יום אחד להרוג אותו. ברור שהוא החליט לצאת למסע נקם ולהשמיד אותם, הם בלאו הכי החברה הרעים.

בכל שלב תצטרכו להשמיד שעועיות שונות ולהתמודד בפני המשימות השונות שיוצבו בפניכם.

השליטה במשחק נעשית עם שני כתורי תזוזה (ימינה ושמאלה), כפתור קפיצה וכפתור ירייה.

killerbeanunleashed.jpg


Reckless Racing HD

מחיר: 7.46₪

תיאור: זהו משחק מירוצי שטח ייחודי בו זווית הראייה היא מלמעלה, אך לא דו מימדית ולא מגוף ראשון. מערכת השליטה המגוונת מאפשרת לפתח מיומנות גבוהה בהחלקות מדויקות לאורך המסלולים, כשמתאפשרת אינטראקציה מוחשית וכיפית עם התפאורה מסביב. המשחק כולל 8 מסלולים מושקעים ומלאי פרטים מדהימים.

recklessracing.jpg


GnarBike Trials Pro

מחיר: חינם, גרסת Pro בתשלום של 5.99₪

תיאור: המשחק נותן לכם שליטה על רוכב אופנוע, שבמקום להתחרות בתחרויות מטופשות, הוא מנסה לשרוד את המסלולים אותם תיאלצו להעביר אותו. במידה ותצליחו - הוא יחיה. תיכשלו וגורלו יהיה זהה לגורלן של בובות ריסוק. המודל של המשחק מוכר למדי ומומש פעמים רבות בעבר. הגרפיקה והסאונד לא יפילו אף אחד מהרגליים. עם זאת, דווקא המשחקי האלו מהז'אנר הם המוצלחים ביותר. מי זוכר את המשחקים בסגנון משנות התשעים? הייתה להם גרפיקה מרשימה? לא.

ייצבו את רוכב האופנוע, האיזו והאטו, והכי חשוב- מצאו את האיזון בין לקיחת סיכונים לבין שליטה מחושבת.

הגרסה בתשלום מציעה עוד שלבים, עוד מכשולים ומסירה את הפרסומות.

gnarbiketrials.jpg


Trial Xtreme 2

מחיר: חינם, גרסה מלאה עולה 7.50₪

תיאור: המשחק הזה דומה למדי לקודם ברשימה מבחינת הרעיון הכללי והמשחקיות - לשלוט ברוכב אופנוע דרך מירוץ מכשולים. בניגוד לקודם, זה מציג גרפיקה מרהיבה הרבה יותר.

trialxtreme2.jpg


Gunman Clive

מחיר: 15.99₪

תיאור: הזמן: המאה ה-19. המקום: המערב הפרוע. אתם: Gunman Clive.

המערב מלא בפושעים ובנדיטים. כמה מהם חוטפים את ביתו של ראש העיר ג'ונסון. רק אתם יכולים להציל אותה. אז למה לבזבז זמן?

המשחק מציג גרפיקה ייחודית ושובת לב, שלא נראתה כמותה. אתם מגלמים את הבחור הטוב במשחק יריות/הרפתקאות זה ובמהלך השלבים השונים (שישה עשה במספר) עליכם להביס את אויביכם, לקפוץ ולירות ולבסוף להציל את העלמה.

קלאסי.

gunmanclive.jpg


Overkill: Space Shooter

מחיר: 9.87₪

תיאור: משחק גלילה צידית בו עליכם להילחם ולפלח את דרכיכם דרך נחילי אוייבים. שדרגו את נשקיכם והביסו את הבוסים.

overkillspaceshooter.jpg


Prehistoric Journey run & jump

מחיר: חינם

תיאור: זהו משחק ארקייד בו אתם מגלמים את אבאמה (Abama, כל קשר לאובמה מקרי בהחלט) - איש מערות מהתקופה הפרהיסטורית שיוצא למסע מצוייד בכוונות טובות, עצם באף ותסרוקת שלא תבייש את אנשי שנות השמונים. המשחק נוטף מאווירה קלאסית של משחקים ישנים- יש לו גראפיקה עשירה וצבעונית, מפגר ומטרה טיפשית. במשחק עליכם לזוז ימינה ושמאלה ע"י הטיית המכשיר (Tilt), לאסוף פירות ולשחרר את חבריכם התוכים מכלוביהם ע"י קפיצה עליהם (לחיצה על המסך). ריימן משהו. יש גם כמה אוייבים מרושעים, כמו צבים ומעין שבלולים (שזזים ממש מהר יש לציין), שגם עליהם עליכם לקפוץ.

prehistoric.jpg


Riptide GP

מחיר: 7.99₪

תיאור: משחק מירוצי אופנועי ים עם מטרה אחת פשוטה- לנצח. קחו את אופנוע הים שלך ל"שיט" פרוע דרך תעלות מפותלות, נהרות, ערים ומתקני מחקר שונים. אתגרו את יכולות המוטוריקה שלכם דרך זרמי מים שטפים וקצפים. הטמינו מכשולים ליריביכם, אספו חפצים מיוחדים, בצעו פעלולים וצברו נקודות נוספות. נצחו בשנים עשר המסלולים המחקים לכם והתנסו בששת אופנועי הים הזמינים. שחקו בשלושה מצבי משחק שונים והכי חשוב- תשאירו למתחרים אבק. או מים.

riptidegp.jpg


DB42

מחיר: חינם, גרסא מלאה ב-3.71₪

תיאור: משחק פאזלים בו עליכם להשתמש בכישורי הטלפורטציה המתקדמים של הרובוט אותו אתם מגלמים כדי לעבור שלבים ולפתור את הפאזלים השונים. DB42 הוא פח אשפה, אבל החברים שלו קוראים לו Deeby. דיבי יודע שיש לו ייעוד נעלה יותר מאיסוף אשפה, וסוף סוף זכה באישור מהבוס להוכיח את עצמו. מישהו אמר WALL-E?

db42.jpg


Another World

מחיר: 9.86₪

תיאור: חידוש למשחק ההרפתקאות שיצא לאור לראשונה בשנת 1991.

אתם מגלמים את דמותו של Lester Knight Chaykin, פיזיקאי צעיר שבעודו מתעסק בניסויים שונים ברק פוגע במעבדתו ומחריב אותה עד ליסוד ולסטר נשלח לעולם אחר, עולם שמאוכלס ע"י הומנואידים (דמויי אדם), עולם בו הסכנה עלולה לצוץ בכל רגע.

אתם חייבים להימלט מהעולם המוזר, לפני שיהיה מאוחר..

אתם תפגשו בבבעל ברית, שיהפוך לרעכים ויסייע לכם במלחמה חסר הרחמים אליה נקלעתם.

anotherworld.jpg


Oscura

מחיר: 7.78₪

תיאור: תארו לעצמכם עולם מוזר, פלאי ורחוק. נגיד אי. ונגיד שבאי הזה מתנהל מאבק מתמיד של כוחות האור נגד כוחות הצללים. מגדלור הוקם כדי להאיר את האי ולהרחיק את יצורי הצללים. תארו לעצמכם שקריסטל הכוח שמפעיל את מגדלור האור מתפוצץ ורסיסיו מתפזרים בכל רחבי האי. החושך והצללים משתלטים ורק אתם יכולים לאסוף אותם ולהחזיר את האור. זה לא יהיה קל, אתם תצטרכו להשתמש בכל התחבולות והכוחות שלכם, אבל זוהי האפשרות היחידה. GO!

obscura.jpg


Samurai II: Vengeance

מחיר: 9.29₪

תיאור: דאיסוק (Daisuke) נשלח למסע נקם באיזורי הכפר מוכי המלחמה. מכפר דייגים, דרף מצודה מעופפת ואי המתים, הסמוראי הנחוש לא יעצור ולא יבחל באמצעים עד שישיג את מטרתו ויהרוג את נבל העל אורוצ'י (Orochi). האם הוא יקבל את נקמתו?

זהו משחק מכות ממכר עם גרפיקה מצויינת בו עליכם לפלח עם החרב שלכם את כל מי שנקרה בדרכם.

samuraiii.jpg


Flight Control

מחיר: 11.21₪

תיאור: שמרו על השמיים בטוחים- הנחיתו ומנעו התנגשויות. במשחק זה אתם לוקחים שליטה על המטוסים מעל שדה התעופה, שנראה כי קופים מטיסים אותם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור מסלולי נחיתה עבור המטוסים השונים ולהחזיר את הנוסעים הביתה בשלום. נשמע פשוט? כן, למשך זמן מה. השליטו סדר בכאוס השמימי והשתדלו למנוע מופע זיקוקי דינור בשמיים.

flightcontrol.jpg


MX Moto

מחיר: 7.46₪

תיאור: עוד משחק אופנועים בו עליכם לעבור את המסלולים השונים, להתחמק מהמכשלולים ולעשות פעלולים שונים כדי להרוויח עוד נקודות.

mxmoto.png


Tank Hero

מחיר: חינם

תיאור: הילחמו בזירות המבוכים והפכו לאלופי הטנקים!

זהו משחק תלת מימדי מהיר בו עליכם להביס את אויביכם הטנקים עם נשקים שונים.

tankhero.jpg


Draw Something

מחיר: 11.66₪ (קיימת גם גרסא חינמית)

תיאור: על המשחק הזה כבר אבד הקלח, אך ראויי להזכיר אותו. זהו משחק ציורים חברתי, בו משחקים בזוגות- עם אנשים שאתם מכירים או אנשים שמצאתם במקרה. כל אחד בתורו בוחר מילה מתוך שלוש ועליו לצייר אותה. השחקן השני צריך לנחש מה המילה. פשוט למדי.

drawsomething.jpg


Gun Bros

מחיר: חינם

תיאור: אם מתחשק לכם לפוצץ משהו, או מישהו, זהו המשחק בשבילכם. המשחק מספר על צמד אחים עם אצבע קלה על ההדק, האחרונים ביקום כולו שיכולים לעצור ארגון פשע בין-גלקטי להשתלט על הגלקסיה. בכל פעם תגלמו את אחד האחים ותוכלו להשתמש במגוון עצום של כלי , ארטילריה, אמצעי הגנה, פיצוצים ושדרוגים. כל שלב הוא כוכב אחר בגלקסיה אותו צריך לנקות מהחבר'ה הרעים. בסיום כל שלב מקבלים נקודות אותם ניתן להמיר לשדרוגי נשקים ומגינים. השליטה בשחקן מתבצעת ע"י שני בקרים ווירטואליים ע"ג מסך המגע.

gunbros.jpg


Paper Toss

מחיר: חינם

תיאור: משחק די פשוט בו עליכן לזרוק כדורי נייר לפח הזבל במשרד המנומנם. המאוורר המרושע ינסה להכשיל אתכם, ויאלץ אתכם לכוון בהתאם לכיוון ועוצממת רוח הרוע של המאוורר המאנייק. זריקה מתבצעת ע"י החלקת האצבע על המסך.

papertoss.jpg


Hyper Jump

מחיר: חינם, גרסא מלאה ב- 7.46₪

תיאור: משחק קפיצות בו אתם שולטים על דמות חמודה שאוספת מטבעות בדרכה אל פסגת העולם (שלא נגמר). מטבעות יקפיצו אתכם למעלה. הבונוסים בדרך יתנו לכם יכולות מיוחדות כמו קפיצה גבוהה יותר, מיגנוט מטבעות והפיכתכם לקלים כנוצה. שליטה באמצעות הטיית המכשיר (Tilt).

ישנן מספר דמויות לבחירה, חמודות אחת אחת, ומספר רקעים מרהיבים (בגרסא בתשלום).

hyperjump.jpg


Abduction! 2

מחיר: 7.99₪

תיאור: משחק קפיצות בו אתם שולטים על חיה (פרה בהתחלה) ועליכן לקפץ מפלטפורמה לפלטפורמה עד שיחטופו אתכם החייזרים. המשחק פשוט וטוב. יש כמה מצבי משחק שונים עם מטרות שונות.

abduction2.jpg


Slice It!

מחיר: חינם

תיאור: זהו משחק חשיבה מאתגר בו עליכם לחתוך צורות למספר חתיכות מוגדר, ע"י שימוש במספר קווים מוגדר. המשחק בהתחלה קל מאוד, אך לאט לאט הוא הופך למאתגר מאוד. ניתן למתוח קווים ע"י שימוש באצבע אחת, או בשתיים לדיוק מקסימלי. המשחק לעיתים מתסכל מעט, כי דרושה רמת דיוק גבוהה בחלק מהמקרים.

sliceit.png


Flick Kick Football Kickoff

מחיר: חינם

תיאור: משחק בעיטות לשער, פשוט ככה. ראוייה לציון הגרפיקה הייחודית ואווירת הרטקו של העיצוב. אה, ויש גם כדורים שעולים באש.

flickkickfootballkickof.jpg


PSX4droid

מחיר: 18.72₪

תיאור: זהו לא משחק, אם כי אמולטור למערכת הפלייסטיישן הראשונה מבית .

psx4droid.jpg


Gameboy Color A.D.

מחיר: חינם

תיאור: אמולטור ל- Game Boy Color מבית .

gbcad.jpg


Traffic Rush

מחיר: חינם

תיאור: משחק קטן, חמוד ומצליח בו עליכן לשמור על הכבישים בטוחים. הבטיחו שכל הרכבים יעברו בשלום ע"י האצתם ועצירתם.

trafficrush.jpg


Train Conductor 2: USA

מחיר: 6.99₪

תיאור: בבסיסו של משחק זה עומדת מטרה פשוטה- להוביל רכבות ליעדן. יש על המסך מספר מסילות נפרדות ועליכם לתעל את הרכבות כל אחת אל המסילה המתאימה לה, כמובן בלי ליצור תאונות. מה שמייחד את המשחק הזה מיתר משחקי ההובלה הוא כמות סוגי המשחק. בכל עיר במשחק יש משחקון מעט שונה, רכבות שונות וחוקים שונים. אם אתם אוהבים ג'ינג'יות, רכבות או משחקים טובים, זה בשבילכם.

trainconductor.jpg


Game Dev Story

מחיר: 10.61₪

תיאור: המטרה במשחק זה היא לנהל חברת משחקים בכל רבדיה ולפתחת משחק שימכור מיליונים. תחילה עליכם לשכור מתכנתים, מעצבים ואנשי ולפתח את כישוריהם. ככל שהם יצברו מיומנות, תוכלו לבחור בז'אנרים נוספים ובתוכן חדש. תוכלו לפתח קונסולת משחקים משלכם, ואפילו לעשות הסבות קריירה לעודיכם. זהו אחד ממשחקי הניהול המרעננים ביותר שנראו אי פעם, הן בזכות הגרפיקה שובת הלב והן בזכות חוש ההומור הבריא של המשחק.

gamedevstory.jpg


Radiant Defense

מחיר: חינם

תיאור: זהו משחק Tower Defence בו תצטרכו להגן על המבצר שלכם ולמנוע מהחייזרים לפלוש אליו. עד פה הכל סטנדרטי. אך לא כך הדבר- המשחק הזה מגיע בצבעי ניאון. וכולם יודעים שכל דבר נראה טוב יותר בניאון. המשחק מאתגר במיוחד, ולמרות שהוא חינמי נשקים ותוספות מסויימות עולות כסף. תיאורטית אפשר לעבור את המשחק בלי להוציא דולר, אבל זה לא יהיה קל. בלי שימוש באסטרטגיה נבונה, לא תצליחו. לא מומלץ ללוקים באפילפסיה.

radiantdefense.jpg


Anomaly Warzone Earth HD

מחיר: 12.99₪

תיאור: אם המשחק הקודם היה Tower Defence, כאן מדובר במשחק ההפוך- Tower Offence. כאן עליכם להוביל פלוגות של חיילים, טנקים וכל דבר מגניב אחר כדי להשמיד את מבצריהם של החייזרים המרושעים שהחליטו להתיישב בלב העיר. קנו את הפלוגות, תכננו את המסלול וחסלו אותם!!!!!!

anomalywarzoneearthhd.jpg


Battleloot Adventure

מחיר: חינם

תיאור: בעולם פנטזי בו הדבר היחיד שגדול מליבו של אביר הוא ראשו (מילולית), מתקיים משחק RPG מבוסס תורות המשלב גרפיקה שובת לב, קרבות, תפקידים, הרפתקאות וחוש הומור בריא. המשחק יקח אתכם למסע לליבה של Kameloot, ממלכה עשירה בכל טוב אשר למרבה הצער גם מאויימת ע"י מפלצות חסרות נימוסים, מיסיונרים רצחניים, דרקונים יורקי אש ומיסים דרקוניים. השתמשו בקסמים ושיקויים, נשקים ומגינים וכמובן בעוזרים שונים והצילו את הממלכה!

battlelootadventure.jpg


Dungeon Village

מחיר: 18.46₪

תיאור: מהיוצרים של Game Dev Story, במשחק זה אתם מנהלים ומפתחים עיר, בונים והורסים, שוכרים אבירים כדי להילחחם במפלצות השוכנות במרתפים חשוכים והריסות, מקיימים אירועים שיעלו את הפופולאריות של עירכם ומשפרים את עירכם. המטרה- להפוך את העיר לעיר הטובה בעולם.

dungeonvillage.jpg


Grand Prix Story

מחיר: 18.00₪

תיאור: מהיוצרים של Game Dev Story ו- Dungeon Village, במשחק הזה אתם תגלמו מנהל צוותי מרוצים ותצטרכו לחקור, לכוונן ולמצוא רכיבין, לקבל ולבטל חסויות ולהנחות את צוותיכם אל עבר הניצחון הגדול.

grandprixstory.jpg


Defender II

מחיר: חינם

תיאור: משחק tower defense בו אתה צריך להגן על החומה שלך, לעלות ברמות ולשפר את הקסמים ואת יכולות התקיפה שלך, בגירסא החדשה נוספו גם דברים חדשים שתוכלו לשפר וגם אפשרות למולטיפלייר בו אתה יכול לשחק נגד אדם אחר דרך הרשת.

defenderii.jpg


DEAD TRIGGER

מחיר: חינם

תיאור: משחק יריות בגוף ראשון (FPS) חינמי, שבו נהרוג זומבים. כל שלב שעוברים מזכה ב-, כסף ולפעמים גם זהב שאיתו נוכל לקנות נשקים, ציוד ושדרוגים. השחקן יכול לשאת עד ארבעה נשקים וסוגי ציוד שונים והנשקים גם הם ניתנים לשדרוג. השחק כולל משימות ראשיות, מצב ארקייד ומשימות בונוס. השליטה טובה מאוד כשמתרגלים אליה. יש אפשרות גם לקנות כסף וזהב בכסף אמיתי.

deadtrigger.jpg


Angry Gran 2

מחיר: חינם

תיאור:

אתם משחקים סבתא שבעזרת חפץ מסויים מכה אנשים וחפצים כדי להשיג כמה שיותר כסף. את המכה תבצעו באמצעות לחיצה על המסך בניסיון למלא את מד העוצמה כמה שיותר. המשחק כולל את הנשקים מהמשחק הראשון ונשקים חדשים כמו גיטרה, שרביט קסמים, מקל גולף ועוד. התווספו גם תלבושות שונות שתוכלו לקנות. המשחק כולל שלושה מצבים (בניגוד למשחק הראשון שכלל רק אחד):

מצב קלאסי - אפשר לקרוא גם מצב אינסופי, בו השלב ימשיך עד שלא תעברו את המגבלה של הכסף ותיפסלו (המצב היחיד שהיה במשחק הראשון). כל שלב יסומן בדגל וכל דגל שתעברו יגביר את קצב המשחק. השלבים כוללים גם מכשול בדמות שוטר שאם תפגעו בו תרותקו למס' שניות ולא תוכלו לפגוע באף אחד. בנוסף אם לא תפגעו בכלום, לסבתא יקח כמה שניות להתאושש מהמכה. אם לא תפגעו בכלום כשהמד יהיה מלא לסבתא יקח קצת יותר זמן להתאושש.

מצב זומבים - זהו גם מצב אינסופי רק עם זומבים. ההבדל הנוסף הוא, שפה אתם חייבים לפגוע בכל זומבי שעובר ואם פספסתם אחד, תפסלו ישר. כאן אין אפשרות לשדרוג .

מצב רגיל - דומה לקלאסי רק שפה יש הגבלה של הצ'קפוינטס, מכשולים נוספים, ערים שונות. ההתקדמות שלכם תישמר במצב נורמלי וקלאסי.

תוכלו גם לשדרג שלוש יכולות של הסבתא שלכל אחת מהן יש חמש רמות:

כוח - כמה כוח מושקע במכה.

הנחה - מקטין את המגבלה של הכסף בין השלבים.

התאוששות - מקטין את זמן ההתאוששות ממכה "ריקה" או פגיעה במכשול.

ישנם גם "חיזוקים" שיוכלו לעזור לכם כמו תוספת עוצמה לכוח, אקסטרה כסף לכל פגיעה ועוד.

angrygran2.gif


קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

Modern combat 3: fallen nation

כמיטב המסורת של גיימלופט, מדובר בחיקוי, במקרה הזה בחיקוי COD.

העלילה מזכירה את זו של COD2, השליטה טובה, הגרפיקה מצוינת, ובכלליות- שווה לשחק.

World of goo-

אין טעם להכביר במילים, המשחק קיים על כל פלטפורמה שיש. צריך לבנות מבנים שונים ומשונים כדי להביא את הכדורים לצינור המיוחל.

ממכר ברמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

הוספתי לראשי (לא הייתי רוצה שיהיה פה כמו בתוכנות מומלצות, אני מרכז הכל בראשי), תודה. את World of Goo כבר היה לי מוכן במשחקים מומלצים ב- (מישהו רוצה להחיות את הדיון? ;) ), יצאתי מפגר שלא שמתי גם פה. לא יודע למה...

תוכל בבקשה להוריד את התמונות, של יבלבל את העין?

ושוב,

:-*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא זוכר את המחירים, אבל אני ממליץ רק על הטובים ביותר ששיחקתי פרט לזה שמוזכר מקודם.

flight control- משחק כיפי שווה את ההשקעה. לא משעמם גם אחרי הרבה מאוד זמן.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.namcowireless.flightcontrol

gun bros- פעולה למי שרוצה להוציא קצת עצבים (המשחק די כבד)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.glu.android.gunbros_free

tank hero- פשוט תענוג. כמה שפשוט ככה גם כיף.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.clapfootgames.tankhero

draw something- גבולי (יש כאלה שלא אוהבים לצייר)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omgpop.dstpaid

mx moto- אני לא זוכר כמה הוא עולה, אבל הוא ממש כיפי (מזכיר את המשחק הדו מימדי שהיה בשנות ה90).

יש לו כמה באגים אבל זה לא פוגע במשחקיות (מי שלא מתרכז בקטנות לא ישים לב- פיזיקה במקרים מסוימים יוצרת בעיות).

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.camelgames.mxmotor

הרבה משחקים הוזכרו מקודם, והרבה יותר לא טובים מספיק על מנת שאני הוסיף אותם.

בזמן האחרון לא יוצא לי לשחק בפלאפון (מרוכז יותר בענייני הפורומים- tapatalk), אבל אני שמח לשתף קצת מהניסיון שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:) אני לא ממש חזק בתיאורים

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mtvn.oscuraandroid&hl=en

משחק אפלולי שבו עליכם לברוח מיצורים מפחידים

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dotemu.anotherworld

חידוש למשחק ההרפתאקות הישן another world

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gushikustudios.db42

משחק חשיבה שבו משחקים שצריך לעבור מכשולים

https://play.google.com/store/apps/details?id=letsrock.prehistoric.game

משחק דומה לprehistorika הישן שבו אתם צריכים לאסוף פירות ולעזור בשחרור הציפורים הלכודות

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vectorunit.blue

לאוהבי הספורט הימי. משחק מרוצי אפנועי ים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.madfingergames.SamuraiIIAll&hl=en

עוד משחק מכות ממכר עם גרפיקה מצויינת שבו אתם משחקים סמוראי קשוח שמכסח עם החרב שלו את כל מי שנקרה בדרכו.

השידרוגים הם בצורת קומבואים שיעזרו לכם להתמודד עם בוס בסופו של כל שלב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...