אזהרה למתחברים חדשים לADSL: משקרים לכם במוקד 199! - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אזהרה למתחברים חדשים לADSL: משקרים לכם במוקד 199!


אורח athlon

Recommended Posts

אורח athlon

אל תאמינו למידע שהפקידים במוקד 199 של נזק אמרים לכם, גם אם אתם מדברים עם מנהל מחלקה/אחראי מבצע או כל שם בכיר אחר שהם ממליצים לכם. ביום ראשון שעבר דיברתי עם המוקדנית של 199 שהעבירה אותי לאחראית בכירה יותר היות והיו מספר חוסר הבנות בקשר להסכם. אוקי, עד כאן הכל טוב יפה. אני שואל את האם המודם שאני משלם עליו וקונה בכסף מלא יהיה מודם חדש מדגם Alcatel SpeedTouch Home? אז היא אמרת לי: לגבי הדגם, יכול להיות ולגבי זה אם זה חדש או לא אני לא יכול לענות לך. אז אני מתעקש ושואל אותה: אבל מדובר בכך שאני קונה מודם במחיר מלא שעולה קצת יותר מחדש בחנות מחשבים שפוייה ואני עלול לקבל מודם משומש? החלאה עונה לי: אין מה לעשות, כך זה. אנחנו מצידנו לא מתחייבים לכלום. טוב, אז שאלתי אותה שאלה חשובה מאוד: האם אפשר לרכוש את המודם בחנות נזק-סטור הקרובה לביתי באותו מחיר, וכך אני אהיה בטוח שאני מקבל מודם חדש?, והחלאה ענתה לי בצורה חד-משמעית: לא. שאלתי אותה עוד פעם ואמרתי לה שזה יכול לפתור הרבה בעיות כי אני משלם על המודם וההורים שלי לא רוצים לקחת את המודם ב12 תשלומים דו-חודשיים כי אני משלם על המודם מהכסף שלי וזה גם יפתרו את חוסר הבהירות(obscurity) בעניין של מודם חדש או לא. אז היא ענתה לי, כבר בטון עצבני: אדוני, אני לא הולכת לחזור על מה שאמרתי לך הרבה פעמים(כאילו היא לא חייבת לי כלום החלאה): אנחנו לא מוכרים את המודם בשום מקום רק דרך הזמנה של מוקד 199. אז אמרתי לה אוקיי, ושאלתי האם אפשר להתנות את כל ההסכם בכך שאני מקבל מודם חדש, החלאה ענתה את התשובה הבאה: הטכנאי יבוא אליך הביתה, יתקין לך מודם שיהיה לנו במלאי, יראה לך שהכל עובד ואם לא תהיה מרוצה תוכל לומר לו שאתה לא מוכן לבצע את העסקה. כמובן שאמרתי לה שזה לא הוגן לעשות את זה, כי אם מדובר בילד קטן שיש לו השפעה על ההורים שלו ורואה מהיר אזי הוא יירצה את הקו המהיר למרות העובדה שנותנים לו מודם משומש כנגד מחיר של מודם חדש שההורים שלו משלמים. אז היא אמרה לי: אין מה לעשות, כך אנחנו עובדים. אתה לא רוצה אתה לא חייב להזמין את השירות. בסיידר, החלטתי לבצע את העסקה עם הידיעה שאני יכול לבטל את העסקה במידה ואני מקבל מודם משומש או איזה מודם דפוק של אורקכית.

היום אני פותח את עיתון תל-אביב(המקומון של ידיעות בת"א) של היום ומה רואה להפתעתי? כותרת ענקית של נזק-WOW בשיתוף עם נזק-סטור:

WOW במבצע עשה זאת בעצמך! המודעה מוסרת את המידע הבא: הכנס עוד היום לאחת מחונויות נזק-סטור הקרובות לביתך, רכוש מודם אלקטל במחיר של 480 ש"ח כולל מע"מ. צלצל ל199 בכדי להמיר את הקו בדירתך ושלם רק 49 ש"ח דמי התחברות חד פעמיים(מה שמקביל ל99 ש"ח דמי התקנה עם טכנאי בהסכם שאני נקברתי איתו) ובנוסף תקבל טלפון חדשני מתוצרת נזק(אם יש משהו שהם יודעים לעשות טוב זה טלפונים). עכשיו אני רוצה להבין דבר פשוט:

למה החלאה הראשית במוקד 199 - במחלקת גהנום ADSL לא ידע על כך, ולא ידעה אותי?

אני חושב שיש לי את התשובה כבר: כמעט כל אדם שאני מדבר איתו שהזמין את המודם באמצעות מוקד 199 עם טכנאי לביתו קיבל מודם משומש ורק לאחר מריבה הוא זכה לקבל מודם אלקטל חדש סגור בקופסא או שבכלל אנשים ויתרו ונקברו עם מודם משומש למרות שהם שילמו החדש.

לדעתי, זו שערורייה ממדרגה ראשונה כאשר מוקד 199 של נזק משקר ללקוחותיו במצח נחושה ומרמה את הציבור ביודעין!

אסור להבליג לבזק על כך, ואני חושב שצריך לארגן פנייה ציבורית לתוכנית כגון כלבוטק ולהגיש קובלנה למועצה לצרכנות של מספר צרכנים ששילמו עבור מודם חדש וקבילו מודם משופץ ועל כך שמוקדני השירות של 199 מספקים דיסאינפורמאציה ללקוחות. כיוון שלא נתן להטיל חרם צרכנים על המונופול שנקרא נזק,אפשרויות הפעולה היחידות נגד הנבלות האלו זה להגיש נגדם תלונה בכל מקום אפשרי ולהביא לידיעת הציבור הרחב את השקרים ועושק הלקוחות שנזק עושה על חשבון גבו של הלקוח התמים שאין לו כל ברירה אל לבחור בנזק!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה לא חדש לי, אם הייתי מתעד את כל השיחות שלי עם (תמיד לאחר "היכרות" קצרה עם המוקדן אני דורש לקבל את

האחראי) היית מקבל תר'אד אינסופי.

אתה עוד במצב טוב יחסית אלי, לקח לי שנה להעתיק את ה-ISDN שלי מהרצליה לאלעד !!

בנוסף כבר שנה אני במרתון טלפונים כדי לקבל ADSL, התירוץ הרשמי הוא שאין תשתית מתאימה בישוב.

שקר וכזב!! הם לא יודעים שאני מנהל שיחות עם כל טכנאי שאני פוגש בסביבת מגוריי, וכולם אומרים

אותו הדבר, יש תשתית וכל שצריך לעשות הוא להתחבר למרכזיה בראש העין. (מרחק ה-7 קילומטר הנחוצים)

הם לא יעשו זאת מהסיבה הפשוטה, זה לא כלכלי לחבר ישוב מרוחק עבור מספר מנויים לא ידוע.

השאלה היא, האם הם חייבים על פי חוק לחבר גם ישובים מרוחקים?

האם מכתב מעורך דין יכול לזרז את התהליך? במידה והם כן חייבים?

אגב, גם הכבלים לא חיברו ישובים מרוחקים על אף שהיו חייבים לעשות זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OK עכשיו השעה כמעט 2:00 בלילה, יום ראשון. החל בעוד כמה שעות, אפשר להרים טלפון לחברת ערוצי זהב, ולהזמין חיבור דרכם. לא עוד ! זה אמנם יתחיל בקטן ובלי מסע פרסום רעשני וצבעוני אבל לפחות זה קורה ! אמנם חלקינו שכבר התחברנו ל-ADSL והשקענו לא מעט כסף במודם ובהמרה של הקו, לא נמהר לעבור לכבלים אבל עצם זה שיש תחרות, שיש עוד אופציה חוץ מבזק, זה כבר חידוש מרענן במדינת .

למרות שגם הכבלים הם למעשה מונופול ועסק מסחרי שפועל בעיקר כדי להעשיר את מחזיקי המניות שלו, נאחל להם הצלחה, לא בזה שהם יעשו מיליונים על חשבון האזרח הקטן, אלא בשביל התחרות, בשביל שבזק יתחילו לזחול על הריצפה עבור הלקוחות שלהם (כן כן, אני נאיבי ;)).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח ^Rockford

ב199 לא מבינים מהחיים שלהם.

אבל גם ב1800340340 משקרים לך בנוגע למודם ושלוש פעמים, למרות שדרשתי מודם חדש מהאריזה, בא אותו טכנאי אידיוט עם מודם משומש ו"דפק" אותי.

עם נזק, עד שנתנתק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ססססאאמק !!!!!

אם רק הייתי יודע !!

יש לי 1.5 כבר מעל שנה (אני חושב) אז קצת מאוחר לי... :'(

אבל אני מוכן לחתום על כל עצומה תביעה וכו'

איך זה שעם מוחות כמו שלנו במדינה הזו, ויצוא הידע האדיר שלנו לחו"ל ויכולת ההשבחה של כל דבר בכל תחום בכל העולם אנחנו עדיין חיים כמו מדינת עולם שלישי בתחומים מסויימים (שחשובים לנו כ"כ) ?!?!?!?

הסנדלר הולך יחף, הא?

מ HF שהתחיל לחסוך לכרטיס

לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

ולעזוב (לזמן מה) את ארץ המוגבלויות הבלתי אפשריות !! (שוב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חכו, לא רק עם בזק יש סרטים כאלה. מי שירצה להתחבר לאינטרנט בכבלים של ערוצי זהב יעבור תחקיר על המחשב שעליו יותקן השירות. במהלך התחקיר ישאלו אתכם איזה מעבד יש לכם ותצטרכו לבחור

1. פנטיום 1

2. פנטיום 2

3. פנטיום 3 ומעלה

אם התשובה תהיה משהו אחר יגידו לכם ש" לא בטוח שאפשר להתקין את השירות, נבדוק ונחזור אליכם בימים הקרובים". כלומר, ערוצי זהב לא מכירים בסלרון או במעבדי כמעבדים שנמכרים בחנויות מחשבים בארץ ובעולם וחזקים מספיק בשביל כמעט כל דבר כולל !

לטובתם של ערוצי זהב חייבים לציין שרק היום התחילו עם השירות באופן מסחרי ואולי הם עוד ילמדו והטועויות האלה לא יחזרו על עצמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעצם היותי איש שירות אני יודע לחוצפה ולחוסר השירות המזעזע בארץ... :AR15:

אך אין מה חעשות ובארצנו המסריחה חרם צרכנים לא עבד ולא יעבוד כי אנחנו יודעים לצעוק אך לא להדיר רגלנו :nono:

עד שלא נלמד להיות פחות אנוכיים ונחכים קצת יותר, שום דבר לא ישתפר :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חכו, לא רק עם בזק יש סרטים כאלה. מי שירצה להתחבר לאינטרנט בכבלים של ערוצי זהב יעבור תחקיר על המחשב שעליו יותקן השירות. במהלך התחקיר ישאלו אתכם איזה מעבד יש לכם ותצטרכו לבחור

1. פנטיום 1

2. פנטיום 2

3. פנטיום 3 ומעלה

אם התשובה תהיה משהו אחר יגידו לכם ש" לא בטוח שאפשר להתקין את השירות, נבדוק ונחזור אליכם בימים הקרובים". כלומר, ערוצי זהב לא מכירים בסלרון או במעבדי כמעבדים שנמכרים בחנויות מחשבים בארץ ובעולם וחזקים מספיק בשביל כמעט כל דבר כולל !

לטובתם של ערוצי זהב חייבים לציין שרק היום התחילו עם השירות באופן מסחרי ואולי הם עוד ילמדו והטועויות האלה לא יחזרו על עצמן...

אם זה הדבר היחיד שלא בסדר אצלם, מה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח athlon

ב199 לא מבינים מהחיים שלהם.

אבל גם ב1800340340 משקרים לך בנוגע למודם ושלוש פעמים, למרות שדרשתי מודם חדש מהאריזה, בא אותו טכנאי אידיוט עם מודם משומש ו"דפק" אותי.

עם נזק, עד שנתנתק.

למה הסכמת לקחת את המודם המשומש בכלל?

אתה שילמת על חדש ומגיע לך לקבל חדש. אני רק מחכה שהם ינסו לעשות לי איזה טריק כזה, אני מבטל את העסקה ומיד מוסר את כל הפרטים לרפי גינת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באותו סירה מסתבר....

לפני חודש בדקתי באתר של נזק האם אני יכול להתחבר לשרות המדהים (וואוו) של נזק, באתר (www.adsl.co.il) יש שרות שבו

אתה מכניס את מספר הטלפון של הבית ואז אתה מקבל תשובה האם השירות אפשרי, בדקתי ונמצאתי זכאי (כמו אריה דרעי!) לקבל

את השירות המדהים של נזק!!! יופי לי!

חבר שלי שעובד ב YES ארגן לי את כל החבילה כולל YES (ועוד צ'ופרים!) וכל מה שנשאר לי לעשות אחרי שחתמתי הוא לבוא המתקינים...

יום לפני ההתקנה חבר שלי מצלצל אליי ואומר לי לבדוק שוב עם 199 האם אני יכול להתחבר לADSL כי אומרים לו שאי אפשר,

כולי רעד וחשש, מרים טלפון ל199, בחור בשם ערן ענה לי ומסר לי שהוא רואה בעיה כולשהיא והוא יחזור אליי.....

לא חזר ולא נעליים, הרמתי שוב טלפון ואיזו בחורה מטומטמת עונה לי ואומר לי חד וחלק שאין באפשרותי להתחבר לשרות ADSL

חרף מאמציי להסביר למטומטמת את השתלתלות העניינים ולמה באתר מצויין שאני כן יכול להתחבר, לא הסכימה המטומטמת להקשיב לי

("אני לא מבינה למה אתה מתווכח איתי...") ולא הסכימה להעביר אותי למישהו בכיר יותר בכדי לקבל תשובה.....

נמאס לי מנזק, בעצם כמעט מכל נותני השרותים בארץ....בעצם מכל ה Fucking מדינה הזאת......

ואני בעד מרד צרכנים, הפגנה ונדאליזם וכל מה שתעלו בדעתכם בניסיון לעורר את המידנה המזורגגת הזאת מתרדמת החורף שלה,

בתור האזרח הכי קטן אני אוכל דיי הרבה חרא עד כדי כך שנהייתי אפטי בכל מה שקורה סביבי....(ואני אומר את זה בצער!!!)

:'( Haflo

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח ^Rockford

ב199 לא מבינים מהחיים שלהם.

אבל גם ב1800340340 משקרים לך בנוגע למודם ושלוש פעמים, למרות שדרשתי מודם חדש מהאריזה, בא אותו טכנאי אידיוט עם מודם משומש ו"דפק" אותי.

עם נזק, עד שנתנתק.

למה הסכמת לקחת את המודם המשומש בכלל?

אתה שילמת על חדש ומגיע לך לקבל חדש. אני רק מחכה שהם ינסו לעשות לי איזה טריק כזה, אני מבטל את העסקה ומיד מוסר את כל הפרטים לרפי גינת.

כמה חצץ אכלתי איתם... תחילה קיבלתי מודם חדש דנדש מאריזה חדשה כמו שצריך.

פשוט, אני בין הראשונים בארץ שעלו על בעית "קפיאת ההורדות".

לקחו לי יותר מארבעה חודשים להפוך את הבעיה הזאת לבעיה כוללנית ואשר מקורה הוא באחד ה Redbacks שאליו מחוברות עשרות מרכזיות ברחבי הארץ אשר כל משתמשיהן סובלים מהתופעה.

רוב ההורדות שלי מכל מקור שהוא, היו נעצרות בנקודה מסויימת וזהו.

לא היה עוזר אם הייתי מתחיל את ההורדה מחדש או מנסה לעשות Resume... גם הורדה בסגמנטים לא תרמה לפתרון הבעיה.

ניסיתי הכל, החלפת , החלפת כרטיס ... לבסוף הוחלט להביא לי מודם אחר (אין בכלל קשר למודם), פשוט באו להחליף לי אותו לאחר שגם הכרטיס במרכזת עצמה הוחלף (את הקול שלי איבדתי רק בשביל שיעשו את זה...).

הטכנאי הראשון שבא להחליף את המודם היה משקפופר אידיוט עם לאפטופ, הוא החליף את המודם וחיבר את הנייד שלו אליו.

הרצתי את הנאפסטר והתחלתי להוריד סטים של מעל ל140 מגה... למזלי הרע, ההורדות החליטו שלא להיתקע ורובן ירדו.

אחרי פחות מ10 דקות הוא התייאש והתקפל עם הטכנאי השני ואני נשארתי תקוע עם הבעיה.

מכאן החלטתי שכל חודשיים אני מתקשר ל1800340340 ומטרטר את הטכנאים של נזק.

מה זה נותן לי?

מודם "חדש", אחריות לעוד שנה או לפחות כמה חודשים נוספים וטרטור הטכנאים של נזק הבא לידי ביטוי בבזבוז של דלק עד שהם מוצאים מקום להחנות את הסיטרואן המגעילה שלהם...

המודם האחרון הגיע סוף סוף בגירסת Firmware חדשה אשר מונעת ממנו "לקפוא" כשמנסים לשלוט עליו דרך ה Telnet וכאשר גולשים עם 98 (סוף סוף אפשר לשחק CS שעות על גבי שעות!!!).

כל פעם אני מוצא תירוץ אחר, פעם אחת המודם דופק ריסט כל כמה שעות, פעם אחרת נפילת מתח שכביכול דפקה את המודם, סנכרון מחודש מדי כמה שעות... יש 1001 סיבות והחבר'ה שם לא מתווכחים.

הם באים ומחליפים כמו גדולים.

הבעיה שבחלק מהפעמים הגיע אותו טכנאי והביא לי מודם ישן אבל כנראה הוא יצא לפגרה אז רוסי (אוקראיני :lol:...) החליט להחליף אותו ולהביא לי מודם חדש דנדש כמו שצריך באריזה מקורית, כבר יש לי 30 ספליטרים עם מיקרופילטרים בנויים, מישהו צריך? ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו,

אני לא יודע מה איתכם.... שרות זה דבר אחד. אבל זה שמביאים מודם ישן - זה הטעיית הציבור! עבריינות פלילית שנועדה להעשיר את על חשבון הצרכן התמים, והיא עושה זאת ע"י כך שהיא לא נותנת כל אופציה אחרת וניצול המונופול שלה כתוצאה מפירסום מהתקופה שהיא הייתה היחידה!

אני חושב שאנחנו צריכים לאסוף כספים ולתבוע את - תביעה יצוגית!

אתם איתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...