schumi פורסם 2003 בדצמבר 23 Share פורסם 2003 בדצמבר 23 קודם כל תמונות http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/f2003ga/2.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/f2003ga/1.jpg המנוע : http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/f2003ga/4.jpg מידע טכני : מי שתיכנן את המנוע הזה יכול להיתגאות שזה המנוע 3 ליטר החזק ביתר בעולם שמפיק לא פחות מ 930 כוחות סוס ומהירות סופית יותר מ400 קמ"ש ,(יש לציין שלא שמו לו טורבו ) הוא מנצל את יחס כוח המנוע\מישקל יותר טוב מכול מכונית בעולם (כי המכונית שוקלת 600 קילוגרם כולל נהג) והמנוע מסוגל להגיע ל16000 סל"ד לאוטו הזה יש שתי כנפיים שיחזיקו אותו על הקרקע שלא יעוף במהירות עצומה התיכנון האווירודינמי שלו הוא אחד היעילים ביותר בעולם ועוצב שישמור את הנהג בחיים בהיתנגשות בקיר ב300 קמ"ש ושיספק כוח הצמדה בישורת ובפניות זה (אומר שהאוטו מסוגל לעשות פנייה יותר מ 100 קמ"ש) כוחות הג'י שמקבל הנהג עוברים את מה שעובר טייס מעבורת חלל (אדם רגיל היה מיתעלף בנהיגה ב300 קמ"ש אני לא רוצה לחשוב מה הלאה) קוראים לאוטו הזה FORMULA 1 CAR שזה אומר נוסחה מיספר 1 הכוונה שהוא מישתמש בטכנולוגיה האחרונה בתחום העצוב התיכנון והחלקים שמהם הוא מורכב(כמה זה עולה? מיליונים ) הספורט הזה מורכב מיצרני מכוניות (כמו פרארי במוו טויוטה) וקבוצות אחרות למי שלא ידע ה ספורט הזה ניקרא מירוציי מכוניות והוא נחשב מקום שני בפופולריות שלו אחריי הכדורגל ומי שקובע בספורט הזה את החוקים ואת התקנות לבניית המכונית זה אירגון הFIA כמו FIFA בכדורגל הFORMULA 1 גם מכונה גם הקירקס האווירי מכיוון ש מארחים אותו ארצות סביב כל בעולם הוא מורכב מ15 מסלולים שונים במדינות שונות ורואים אותו בטלוויזיה (בשנת 2000 היה אפשר ליצפות בו בערוץ 5) אז איך פועל הספורט הזה הוא מורכב מהקפות דירוג ,הקפות חימום, והקפות המירוץ עצמו אני לא אכנס לעומק כי זה יקח הרבה שעות הנהג הכי מפורסם בפורמולה 1(ונחשב הכי טוב בעולם) הוא מיכאל שומאכר 6 פעמים עלוף עולם (בשנים 94,95,00.01.02.03)ומחזיק את השיא הכי גבוה מי שרוצה להוריד טפטים הינה כמה תמונות http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/giappone/2.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/giappone/1.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/giappone/9.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/italia/011.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/italia/19.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/italia/17.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/germania/n.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/granbretagna/45.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/francia/17.jpg http://www.f1grandprix.it/download/wallpaper/2003/francia/v.jpg בחרתי תמונות ממש מדהימות של פרארי שבה נוהג שומאכר (האיש שאני הכי מעריץ בעולם) בעקרון הבאתי רק פרטים מי שלא ראה את זה בטלוויזיה כניראה לא יעריך את מה שכתבתי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
manbot פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 אהבתי את זה שאחד מהספונסרים היא AMD קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
R0ck פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 כוחות הג'י שמקבל הנהג עוברים את מה שעובר טייס מעבורת חלל (אדם רגיל היה מיתעלף בנהיגה ב300 קמ"ש אני לא רוצה לחשוב מה הלאה) בוא לא נגזים, לא נראה לי שעל שומאכר מופעלים בכל פעם שהוא נכנס לפורמולה שלו 24 ג'י (הג'יפורס המופעל על האסטרונאוטים ברגע שהם עוזבים את הקרקע). : ובואו עוד יותר לא נגזים, חבר שלי נסע עם דודו על ה Kawasaki ZX12R שלו ונחש מה? בקלות שברו את ה300 קמ"ש. סקאלה נסגרה (320 קמ"ש) תוך פחות מחצי דקה, למעט העובדה שהלב שלו היה בתחתונים והוא נשא תפילה לאמא אדמה, יותר מדי לחץ לא הופעל עליהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
schumi פורסם 2003 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2003 בדצמבר 24 יחסית כן כשאתה נוסע במהירות 370 קמ"ש ופיתאום אתה עושה פניה ב230 קמ"ש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
R0ck פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 בנאדם רגיל, בעל כושר סביר, אמור לחטוף בלאק אאוט כבר בג'י 4-5, אל תושפע מסרטים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
schumi פורסם 2003 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2003 בדצמבר 24 "בוא לא נגזים, לא נראה לי שעל שומאכר מופעלים בכל פעם שהוא נכנס לפורמולה שלו 24 ג'י (הג'יפורס המופעל על האסטרונאוטים ברגע שהם עוזבים את הקרקע). "אז במעבורת האנשים נהפכו לטוסט ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
R0ck פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 לא רחוק מזה...במעבורת האסטרונאוטים לבושים בחליפות מתאימות לתנאים כאלה ובנוסף על כך, הם ממוקמים כך שזרימת הדם לראש תיהיה אופטימלית, זה למה אתה תמיד רואה אותם בזווית של 75-80 מעלות אל מול האשנב (דלת). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
schumi פורסם 2003 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2003 בדצמבר 24 קודם כל אפנואים ומכוניות זה דבר שונה לגמריהיתכוונתי כוח גי כשאתה עושה פניה במהירות עצומה ומה שעשה חבר שלך זה היה בישורת ארוכה מאוד מה שאין בספורט הזהגם ראיתי שהאוטו הזה מאיץ יותר מהר מימטוס סילון אם אתה רוצה יש לינקhttp://www.ferrari.it/cmc_upload/1/610/950/744/F03_490.jpg קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Culandur פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 סתם להשכלה כללית ב פורמולה 1 ההגבלה למנועים זה עד 1300 סמ"ק...עריכה: טעות שלי זה באמת מוגבל ל3 ליטר ההגבלה של 1.3 זה F1וזה לא כלכך קשה בעולם שבו מנועי 600 סמק ביצור סדרתי מוציאים 191 כ"סה"כנפיים" : הקדמיים נקראים ספליטרים האחורית נראת ספויילר שכחת לציין שכל הרכב מתוכנן ככנף הפוכה כי ליצור אפקט הדבקה לקרקע (ד"א בגלל זה העיצוב הבסיסי של הפורשים לא השתנה כבר 30 שנה).מערכות הבלימה מצויידות בדיסקים צפים כפולים עם קאליפרים רדיאליים בעלי לוחיות בלימה נפרדות לכל בוכנהוהאחיזה אינה מפתיעה הייות וזאת שילדה קשיחה ביותר עם זוויות גלגול מינימליות וצמיגי סליק!ברור שפורמולה 1 יותר מהירה ממטוס שילון כאשר הוא על הקרקע... הוא לא מיועד לפעול שם המאסה שלו הרבה הרבה הרבה יותר גבוה והוא לא פועל על עיקרון ההנעה הישירהובקשר ללפנות ביותר מ100 קמש... גם פיאט אונו עושה את זה איך אני יודע כי יש לי פיאט אונו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
schumi פורסם 2003 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2003 בדצמבר 24 זה לא כל כך קשה אבל שכחת משהוא אחד טיכננו את המנוע הזה למרוץ עם 60 הקפות במהירות ממוצעת של 240 קמ"שותחשיב גם את המישקל של האוטו יחסית לכוח סוס ותביןמי שרוצה לי ראות מה זה לינהוג בפורמולה 1 תיראו לפי לינק ווידאו שהעלתי תופס 10 מגהhttp://f1.tottoro.hu/2003/14_italy/03_start.avi קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Culandur פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 מה אתה חושב שעצם קל לא יכול להשאר על הכביש עם כזה כוח? יחס כוח משקל של אופנועי ה סופר בייק הרבה יותר טוב...תלמד קצת פיזיקה ומה הקשר לזה שהוא תוכנן ל 60 הקפות?ישך מוש כמה פעמים האוטו הזה נכנס לפיטס? ישך מושג מה עובר עליו שם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
schumi פורסם 2003 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2003 בדצמבר 24 מנוע רגיל לא היה עומד בכזה קצב ופשוט היא מיתפוצץ חשבת על דבר כזה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Culandur פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 זה מנוע רגיל יציקת ברזל יש לו מערכת קירור שפועלת במשהו כמו 15 באר וישל לה שסתם פריקה כמו למערכות גדישה למה אתה שואל כי נוזלי הקירור מתאדים וצריכים לצאת ו 3 הסיבות העיקריות לכניסה לפיטס זה 1. דלק 2. נוזל קירור 3. צמיגיםעפ"י סדר זה.וכדי לשפוך מנוע (לא מפוצצים מנוע שופכים מנוע) צריך להיות ממש מוכשר/דבילבחר מה שמתאים לךזזתי לישון אל תשחק בקקה אתה לא מבין? תעזוב את זה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
schumi פורסם 2003 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2003 בדצמבר 24 איזה נוזל קירור בראש שלך עוד בעצירה אני רואה שאתה לא מבין בזה! אתם משווים בין אופנואים לבין מכוניות היתכוונתי יחס מישקל\כ"ס במכוניות ולא אופנואים את הידע אני צברתי מתוך ניסיון אם אתה רואה את הספורט הזה הרבה שנים כמוני אז תגיד קקה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
R0ck פורסם 2003 בדצמבר 24 Share פורסם 2003 בדצמבר 24 מה יש סכומי, מטיחים בך קצת עובדות ומידע מעמיק אז אתה נלחץ?לפי צורת ההתבטאות שלך, הידע שלך לא מעמיק כ"כ בנושא. אתה נותן להתלהבות שלך להשתלט על ההגיון וחבל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.