זקוק לחוות דעת בקשר לIQPC וLOGICPC - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק לחוות דעת בקשר לIQPC וLOGICPC


narfzortpoit

Recommended Posts

זכורים לי כמה נושאים שיצאו בגנות החנות והתגובות תמיד היו מתלהמות ותמיד יצאו להגנת החנות.

לי אישית מהצד זה נראה מוזר במיוחד שכמעט בכל דיון אחר, המגיבים ממהרים להתנגח בחנויות.

יצא לי לראות לאחרונה כמה דיונים של תלונות על חנויות שונות (כולל דיון על זיגזג, לפחות שניים על RSM, ועוד כמה על KSP - שקשה לחשוד שמישהו מוטה לטובתה), שהמכנה המשותף שלהן היה דרישה מהחנות להתנהג "לפנים משורת הדין" בשם השירות למרות שהחנות עשתה את המינימום הנדרש מבחינתה. בכל המקרים הנ"ל הנטייה של מנהלים ומשתמשים אחרים היתה להגן על החנות, לטעון שמדובר בנסיון סחיטה ולדרוש הורדת שם החנות מהכותרת במקרה הצורך.

כמובן שבמקרה שהחנות היתה נחשבת מומלצת מיד הועלתה הטענה של הטיה מכוונת לטובת חנות מוערצת, אבל הרושם הכללי שקיבלתי הוא שפשוט מדובר בניסיון למנוע מהפורום לשמש כפלטפורמה לכיפוף ידי חנויות לעשות מה שהן לא באמת חייבות ולא מעוניינות לעשות ע"י הכפשת שמן.

(למען הסר הספק יש לציין שמעולם עוד לא נזקקתי לשירות מאף חנות שקניתי בה, ולכן אין לי דעה - חיובית או שלילית - על השירות בחנויות המוזכרות, למעט מה שקראתי בפורום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

IQPC:

תלוי על מי אתה נופל. אם על מנהלת של החנות, אז תקבל צרכות. אם על הבן שלהם, אז הוא דוקא נחמד.

מה שכן, המחשב שקניתי מהם לפני כ3-4 שנים, התחיל להתפורר לאחר כשנה עד שמת לגמרי לפני כחודש. (כל חצי שנה מת רכיב אחר).

הרכיב הראשון שמת, ניסו להחליף לי אותו ואז גם חלקים "חדשים" שהביאו מתו לאחר שמספר שבועות (ניסו להחליף לי 5-6 שכולם מתו), כשאחד מהם מת לאחר מספר שעות במעבדה.

עד שהמחשב מת לגמרי, הייתי עם כרטיס מסך חלש יותר שנתנו לי בתור כרטיס חלופי. כלומר, נשארתי עם מוצר חלש יותר ולא קיבלתי עד היום במשך שנתיים את המוצר ששילמתי עליו.

חשוב לציין שאת כל הרכיבים הרכבתי על פי המלצת הגולשים בפורום הזה. (לא הלכתי וסתם בחרתי על דעת עצמי חלקים לא טובים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לקוחה ותיקה של לוג'יק פיסי ואני מרוצה מהשירות שלהם.

עד עכשיו לא קניתי אצלם מחשב אלא בעיקר ציוד היקפי אך היו מצבים שבהם נזקקתי לשירות ומימוש אחריות והם נתנו שירות טוב ולא התנערו מאחריות.

השבוע קניתי אצלם מחשב עם מפרט שהומלץ לי פה בפורום מפרטים, המחשב הורכב טוב ועובד תקין. למעט תקלה שהייתה לי לאחר קבלת המחשב עם הגדרת הזכרונות כפי שיצא מהחנות שהצריכה איפוס של ה-, שוב הם לא התנערו מאחריות ועזרו לי.

הם לא מושלמים וכמו ש-About:blank כתב, כל חנות יכולה לעשות טעויות אבל סה"כ מהניסיון שלי הם נותנים שירות טוב והם אמינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על כל חנות תשמע תלונות. לא על כל חנות תשמע דברים טובים. כל מי שקיבל שירות טוב, לרוב לא כותב על זה.

אני קניתי מחשב שלם מ-IQPC (מזמן) והמחשב סרב לעבוד אחרי שבוע. שלחתי להם את המחשב עם חברת שילוח ומנחם הביא לי את המחשב

עם חדש באופן אישי עד לבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי ניסיון קצר וטוב עם LogicPC (לפני כמה שנים).

כרגע אני לקוח "קבוע" של RSM, אני נהנה לקנות מהם והשירות שלהם מעולה, יש שם חבר'ה טובים (סניף כפר סבא, עם סניפים אחרים אין לי ניסיון). ממליץ בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המון תודה לכולם על התגובות. עדיין לא החלטתי איפה לקנות את המחשב, אבל אני אקנה אותו ביום ראשון על הבוקר ואדווח. אני נוטה לכיוון לוג'יק או RSM ולו רק בגלל שאני גר בת"א - למרות שאני חייב להודות שקיבלתי הרבה יותר ביקורות חיוביות על IQPC (וזאת גם מפי עובד של RSM בעצמו).

שוב תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשכח שזמינות ומלאי החלקים משתנה בין חנות לחנות. יתכן שתוכל להרכיב מפרט שנראה לך יותר דווקא בחנות X לעומת חנות Y.

גם המחיר משחק תפקיד חשוב, במיוחד כאשר מדובר בחנויות מומלצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למעשה, אני מחפש מפרט מאד מאד ספציפי, עבור תחנת עבודה לעריכת אודיו שאמורה להריץ OSX במקביל לWIN7. בשתיים מהחנויות הנ"ל - IQPC ו-LOGICPC היו את כל החלקים שחיפשתי באתר. 3 החנויות (גם RSM) טוענות לאספקה של פחות משבוע ימים ומשלושתן קיבלתי שירות PRESALE נהדר, מקצועי ומאד מאד מהיר (כל התכתובת היתה באימייל כאשר קיבלתי תשובות במהירות של כמה דקות על כל שאלה ובקשה). כשנכנסתי ביום שישי האחרון ל-RSM לקנות דיסק קשיח שהיה רק אצלהם במלאי פחות או יותר בכל הארץ (ואגב, גם במחיר הכי טוב - זול ב-8% מ-KSP, הבדל לא זניח בכלל) ישבתי עם ינאי בסניף תל אביב, בחור שעושה רושם מקצועי ובעל ידע נרחב בתחום, הגענו למסקנה שאין טעם להרכיב אצלהם את המפרט כי אין להם חלק לא קטן מהרכיבים להם אני זקוק (מארז של FRACTAL, מאווררי קירור של מהדגמים הספציפים שאני זקוק, וכו). ב-3:30 בצהריים אני מקבל טלפון ממיכאל מסניף כפר סבא - שמסביר לי שהוא ממש ברגעים אלה מוסיף את הרכיבים החסרים באתר ואת אלה שהוא לא יוכל ביום שישי, הוא יוסיף ביום ראשון וישלח לי הצעת מחיר מסודרת. זה שירות! יש לציין שדבר דומה גם יאיר מ-IQPC וגם אלכס מ-LOGICPC עשו לגבי דגם ספציפי שחיפשתי. כמו שאמרתי, שירות PRESALE נהדר בשלושת המקומות. אני רק מקווה שהשירות *לאחר* המכירה משתווה ברמתו לזה שלפניה (הרי פה קבור הכלב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

השירות היחידי שתקבל מIQPC לאחר המכירה - זה את הצרכות של אמא של יאיר.

"צרחות" - אחרי שכתבת אותה טעות 17 פעם, לא הגיע הזמן לתקן? יש היום 1000 תוכנות/אתרים לבדיקת איות אוטומטית...

כפי שכבר אמרנו לא פעם, אף אחד לא חף מטעויות, לא מקצועיות ולא אישיות - לא מכיר אישית את המקרה הנ"ל ולא יודע מה הלך שם.

JupitersCock פירט שוב ושוב את טענותיו כאן בפורום - אני מזמין אותך לקרוא את הדיון שלו במלואו ולהחליט לבד מה דעתך (ד"א, JupitersCock - את שם המשתמש בחרת בעקבות הסדרה ספרטקוס במקרה?). אני לא זוכר על מה היה העניין.

הניסיון האישי שלי לפחות עם IQPC, במיוחד בכל הקשור לשירות וטיפול בתקלות, היה יוצא דופן לטובה, פעם אחרי פעם.

אולי פעם אחת הטיפול התעכב מעט מעל המקובל, אבל לא מעט בגלל היבואן של WD ולא ממש בגלל החנות.

קיבלתי מהם גם ספק חלופי איכותי חדש מהניילונים וגם איכותיים חדשים עד שהוחלפו חלקים במסגרת אחריות יצרן - עד הבית (ב"ש).

אני מתבייש להודות, אבל עד היום עוד לא קיבלתי "צרכות" מאף אחד שם אבל אולי בי האשם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין בשלי, שלדעתי ראש שקט זה זיגזאג ברבות השנים קראתי פה ובמקומות אחרים *גם* בעיות שנפתרו על הצד הטוב ביותר.

ואכן הייתי שוקל גם לקנות ב-RSM שגם מהם שמעתי דברים לא רעים ויש גם את קיריל פה בפורם שאין לי מושג איזה חנות הוא מייצג אבל גם נשמע סבבה

אבל על IQPC ממה שהבנתי זה רק יקיר ועם כל השאר עדיף שלא להתעסק

(התרשמות אישית שלי ממה שקראתי פה ובפורומים אחרים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים בהחלט שזיגזג ו-RSM הן בחירות מצויינות לא פחות - במיוחד בכל הנוגע לשירות לקוחות ומקצועיות.

IQPC היא החנות איתה יש לי הכי הרבה ניסיון אישי ולכן אני מרגיש בנוח לתת את חוות דעתי האישית. עם RSM יש לי רק חוות דעת (מצויינות) של חברים ועם זיגזג יש לי ניסיון אישי מועט (ומוצלח מאוד).

יש לא מעט חנויות אחרות איתן יש לי ניסיון מפוקפק ולא אציין את שמן מסיבות ברורות. עיון בפורום יחשוף את שמן בקלות...

בלי קשר, עם באג יש לי ניסיון מעולה גם כן, אבל המחירים שלהם מאוד יקרים.

<נמחק לבקשת פותח הדיון>

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק באתי לכתוב כמה אני נהנה לקרוא דיונים בפורומים פה וכמה הם שונים מטוקבקים בוויינט... ואז אני רואה שבעצם אין הרבה הבדל :nixweiss:

לגבי IQPC - גם אני קראתי כבר כמה מקומות (ואני בהחלט מנסה להפריד מוץ מתבן) שיאיר נותן השירות הטוב ביותר שם ושלאמו (כנראה) יש נטיה לטונים ולוכחנות עם אנשים שהיא כנראה חושבת שמנסים לחלוב מהחנות שווי-ערך שלא בצדק. אמנם אנשים לא מעטים בארץ מנסים לחלוב כמה שיותר בכמה שפחות ובואו נודה, רבים מהם עושים את זה שלא בצדק, אבל - וזה אבל גדול - כאשר זה גורם לנותן השירות להתייחס בחשדנות (ובצעקנות ובוכחנות ובסירוב למתן שירות) כלפי כולם - זהו בדיוק סוג השירות שאני מנסה להמנע ממנו. ע"מ להמחיש - אני אחזור על הסיפור שהיה לי עם ממש עכשיו בימים האחרונים. הזמנתי קיט 16G לחבר שלי שגר בסן פרנסיסקו עם משלוח של יומיים ב-UPS. הגיע תאריך היעד, ולפי האתר של UPS החבילה הגיעה ליעדה - אולם חבר שלי אמר שאין חבילה ואין ואין זכר לכלום. פניתי לאמאזון (בצ'ט תמיכה שזמין 24 שעות ביממה, אגב) ושאלתי אותם מה עושים במקרה כזה. הם ענו לי שאולי UPS עשתה טעות, אולי השליח שם את זה במקום מסתור ליד הדלת, צור איתם קשר ואם לא תמצא את החבילה - נחזיר לך את הכסף או שנשלח לך מוצר חדש. השעה היתה שעת יום בישראל ושעת לילה בארה"ב כך שהייתי אמור ליצור קשר עם UPS רק כעבור כ-8 שעות. אמרתי לנציג בצ'ט אוקיי, אני אבדוק מול UPS ואצור אתכם קשר במקרה שהחבילה לא תמצא. לא עברו 10 דקות מסיום השיחה בצ'ט וקיבלתי אימייל מאמאזון - ולהלן העתקה מתוכו:

Hello,

I'm sorry to hear you weren't able to locate your package, even though tracking says it's been delivered. It sounds like your order may be stolen.

I understand that you'd like to receive these items before Christmas. Therefore, I've placed a new order that's listed below. We'll ship it to the same address as soon as possible.

Order Number: 102-6554518-3929068

Shipping Method: One-Day Shipping

Estimated Delivery Date: December 23

There's no charge for this replacement order.

כלומר, למרות שהם אמרו לי ליצור קשר עם חברת השליחויות ולערוך בירור - הם ביוזמתם שלחו לי מוצר נוסף עם סוג המשלוח המהיר ביותר שיש וכל זה בחינם. יש לציין שהם גם אמרו לי שאם החבילה המקורית כן תמצא, אני אוכל או לסרב לקבל את החבילה השניה או להחזירה לאמאזון ללא כל עלות שילוח נוספת. למרות שהמשלוח נאבד ולמרות שזה לא באשמת . זוהי חווית השירות הטובה ביותר שחוויתי בחיי. כל הכבוד להם ושאפו ואני את כל קניות האינטרנט שלי אערוך מעכשיו דרכם. זהו סוג השירות שהייתי רוצה לפגוש ב-IQPC ולא צרחות או צרכות או אולי צרכוט מצד אמו של יאיר, סבתו, דודתו או שכנה של חברה של מכרתו.

למותר לציין שבארץ ככל הנראה מדיניות שירותית כזו היתה גורמת לפשיטת רגל תוך יום וחצי (אם לא תוך חצי יום). :)

ללא כל קשר לאמור לעיל - אני ככל הנראה ארכוש את המחשב מלוג'יק פיסי או מRSM בגלל שאני גר בת"א וזה יותר נוח והגיוני לי. נציגיהן של שתי החברות האלו עשו עלי רושם מקצועי ביותר בעלי ידע נרחב ובעלי מודעות שירותית גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

<נמחק לבקשת פותח הדיון>

תראה, זה לא סוד שהשירות בארה"ב הוא שנות אור ממה שהולך אצלנו אבל זכור שגם מרבית הלקוחות שם ישרים בהרבה מהלקוח הישראלי. הם אפילו משלמים על משחקים ומוזיקה :lol:

יתר על כן, שירותי ONLINE כמו ANAZON או חייבים לפעול כך אחרת הם פשוט יפסידו בקרב נגד חנויות פיזיות.

זו הדרך שלהם להפיג את החשש מלקנות "ברשת" ולא ממוכר שאתה יכול "להסתכל לו בלבן של העיניים" או לבוא לחנות ו"להפוך שולחנות" לפני הלקוחות אם (לדעתך) הוא מפשל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...