הורדות ישירות על 30 מגה הוט - מה כדאי? איזה ספק, גיימר או לא, חייגן או לא וכו' - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הורדות ישירות על 30 מגה הוט - מה כדאי? איזה ספק, גיימר או לא, חייגן או לא וכו'


nitzanj

Recommended Posts

בגדול האינטרנט אצלנו ישמש בעיקר להורדות, כשהכיוון העיקרי הוא הורדות ישירות (מבחינת התכנים זה מה שהכי מתאים אצלנו). וגם סטרימינג, ספורט וכד'.

המטרה של הדיון פה זה להבין איך לעזאזל אני מגיע למצב שאני יכול באמת להפיק את המירב האפשרי. כי כרגע אני לא מגרד את הרוחב פס של הספק. זה המצב היום:

30 מגה של הוט, עם ההוטבוקס הידוע (לשמצה?) שלהם, וספק נטוויז'ן, חיבור ללא חייגן. שניהם בלי שום התחייבות בכלל.

בחיבור ישיר בכבל לראוטר ספידטסט נותן בכיף 30 מגה. בחיבור wifi ספידטסט באזור ה-22-23 בד"כ.

בהורדות ישירות אני מגיע גג עד ה1-1.25 מגהבייט לשניה (לעומת קצת תאורטי של 3.5 לפחות).

אמרתי לעצמי, אולי הספק הורדות לא יכול לתת לי לארץ יותר מזה כרגע. אז הורדתי במקביל קבצים משני שרתי הורדות (שניהם פרימיום). מגיע בדיוק לאותה מהירות בסה"כ - 1 מגה. המסקנה שלי היא שהמגבלה היא לא של filesonic או fileserve (אני טועה פה?).

השאלה היא מה לעשות עם כל השיט הזה? האם חשבון ישפר לי סטרימינג והורדות? האם רצוי לעבור לחיבור עם חייגן (הוט אומרים שחובה בלי חייגן במהירויות כאלה אבל מהדיונים פה הבנתי שזה די בולשיט). שווה להגדיר את הראוטר כמודם בלבד ולעבוד עם ראוטר איכותי משלי(זה ייתן יתרון בחיבור כבל או רק ב-wifi, אם בכלל? כי המחשב הורדות העיקרי בכל מקרה יהיה מחובר בכבל ואם שם אין לזה השלכות אז אני אשאיר את ההוטבוקס כראוטר).

שווה לעבור לספק אחר שידוע שהוא חזק בהורדות ישירות..? עבדתי עם בזב"ל בדירה הקודמת על 5 מגה, וההורדות היו סבירות אבל ממש לא משהו - אזור 400-500 קילובייט לשניה ברוב המקרים אבל גם הרבה מקרים של 100 ופחות. זה ניצול יותר טוב אבל זה לא מבטיח לי שככה יהיה עם 30..

אולי בכלל שווה לעבור ל-NGN? המחיר שהציעו לי זהה למה שאני משלם היום על . התשתית פה תשנה משהו בכלל?

מצטער על החפירה, יש פה פשוט יותר מדי דיונים והרבה פרמטרים ואני בסה"כ רוצה להוריד בקצב שאני משלם עליו ולא פי 4 יותר לאט...

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תגדיר את ההוטבוקס כברידג' ותחבר ראוטר שיכול לתמוך בחיבור 30Mbps עם חייגן L2TP (עד כמה שאני יודע ה-TPLINK 941 או 1043 עונים לדרישה ומומלצים פה על ידי חברי הפורום). זה אומר כמובן שתעבור לחיבור עם חייגן, כמובן שזה עדיף. כל זה אמור לשפר את העניין אבל יכול מאוד להיות שעדיין לא תגיע לקצב שאתה רוצה בהורדות מחו"ל ללא חבילת גיימרס ו/או ה-PowerNGN של בינלאומי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש עוד דעות או שעם חייגן זה פחות או יותר קונצנזוס?

לגבי ראוטר יש לי פה את ה-841 ולא ה-941 - אין לי מושג אם הוא מספיק טוב (מבחינת מפרט נראה שההבדלים ביניהם לא משמעותיים מדי) אבל את זה אפשר לבדוק בקלות.

_________________________________________________

טוב מהבוקר הראוטר מחובר - אבל אני עדיין ללא חייגן. ספידטסט מראה 30 מגה יציב ב-wifi, האינטרנט טס ואפילו ב-1080 עובד מיידית, לא צריך לחכות בכלל.

הורדות ישירות בפיילסוניק - עכשיו הורדתי 8 גיגה על 20 mbit/s בממוצע - הרבה יותר טוב ממה שהיה עד עכשיו, וגם מספיק טוב נקודה (לפחות בשלב זה). אני מניח שבשעות/ימים אחרים ההורדות עדיין יהיו חרא, אני לא אופטימי... אבל בינתיים זה אחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...