עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

ran_ga85

תקלות חוזרות ושירות לקוי של חברת hp

Recommended Posts

לפני כשנה קניתי של חברת ורכשתי הרחבת אחריות ל3 שנים. המחשב התקלקל לפני כחודש, נלקח ממני למשך שבועיים, והוחזר לי לא תקין. פניתי שוב לחברת , שתיאמו מולי איסוף נוסף של המחשב, לאתמול, אף לא הגיע אף אחד לקחת את המחשב, ולא יצרו איתי שום קשר לגבי דחיית האיסוף.

המחשב משמש אותי בתור סטודנט למדעי המחשב בטכניון, ודבר זה פגע קשות ביכולתי ללמוד ולהגיש שיעורי בית.

היום הגיע השליח אחר הצהריים ואסף את המחשב. דרישותיי מחברת לפיצוי העלו גיחוך בפי המנהלת שענתה לי בזילזול!! כמובן שנפרדתי מהמחשב שוב לפרק זמן יקר ולא קצר בכלל!

מה אוכל לעשות? האם יש מקום להגשת תביעה?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ל- (לא רק בישראל9 יש שירות זוועתי ברמות אולימפיות. ביקרתי אצל אחותי בחו"ל לפני כמה חודשים וביקשו ממני לבדוק למה הנייד המשוכלל שלהם התחיל לקרטע. בדקתי והודעתי להם שהדיסק שלהם גוסס וצריך להחליף אותו.

אז הם הלכו לסניף המקומי של ושאלו כמה יעלה להם להחליף דיסק למחשב שכבר אינו באחריות (אמרתי להם לרכוש הרחבה...). התשובה: לא מוכנים לומר. תשאירו את המחשב כאן, תשלמו 80 יורו לאיבחון ובעוד שלושה ימים תקבלו הצעת מחיר. הם הסבירו שהמחשב כבר עבר אבחון ושהם יודעים בדיוק מה הבעיה, אבל זה לא עזר: לא מאמינה לאף מילה אם הם לא בודקים בעצמם, במשך שלושה ימים ובתשלום לא קטן, אפילו הצעת מחיר לא תקבל לפני זה.

אז הם השאירו את המחשב שם. אחרי שלושה ימים אמרו להם שהדיסק הלך... דיסק חדש עולה 75 יורו (סביר) ועוד 40 יורו עבודה להתקנה. רק כשגיסי היה שם, הוא ראה איך מחליפים דיסק ללקוח אחר וכל התהליך לקח פחות מ- 15 שניות. בשלב הזה נמאס להם, לקחו את המחשב, הזמינו דיסק בחנות מחשבים, החליפו לבד וחסכו 40 יורו. לו לא היו הולכים לאבחון הזה היו חוסכים עוד שלושה ימים ועוד 80 יורו. ו- הפסידו לקוח.

ובנוגע לשאלה שלך: מצטער, אין לי מושג.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מאוד אוהב את מדפסות ,

אבל הסיבה שאני לא אקנה בעתיד, זה לא כי הם מכריחים אותי לקנות מקורי,

זה כי הם מכריחים אותי לקנות צבעים שאני לא משתמש בהם! (צהוב)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני המום מהשירות שלהם, הייתי מצפה מחברה בעלת כזה שם לרמה גבוהה יותר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בשלב הזה נמאס להם, לקחו את המחשב, הזמינו דיסק בחנות מחשבים, החליפו לבד וחסכו 40 יורו. לו לא היו הולכים לאבחון הזה היו חוסכים עוד שלושה ימים ועוד 80 יורו. ו- הפסידו לקוח.

רק בשלב הזה נמאס להם?

אבחנת עבורם את התקלה ולא אמרת להם שדיסק קשיח הוא דבר סטנדרטי שקונים בכל חנות מחשבים ומחליפים לבד בשתי דקות?

HP או לא - לא הולכים למעבדות של יצרני הניידים כשאין אחריות. כולם אוהבים לגבות מחירי עתק על השירותים שלהם. מסריח? כן. זכותם? כן.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רק בשלב הזה נמאס להם?

אבחנת עבורם את התקלה ולא אמרת להם שדיסק קשיח הוא דבר סטנדרטי שקונים בכל חנות מחשבים ומחליפים לבד בשתי דקות?

HP או לא - לא הולכים למעבדות של יצרני הניידים כשאין אחריות. כולם אוהבים לגבות מחירי עתק על השירותים שלהם. מסריח? כן. זכותם? כן.

אמרתי. אבל אלו אנשים שמתקשרים אלי בפאניקה בכל פעם שהאנטי וירוס מודיע להם שיש עדכון חתימות ;D , הם פחדו להחליף לבד עד שבמקרה יצא להם לראות כמה זה פשוט וממש לא התחשק להם לשלם 40 יורו (ולהמתין שבוע!) כדי שיעשו להם את זה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close