תקלות חוזרות ושירות לקוי של חברת hp - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלות חוזרות ושירות לקוי של חברת hp


ran_ga85

Recommended Posts

לפני כשנה קניתי מחשב נייד של חברת ורכשתי הרחבת אחריות ל3 שנים. המחשב התקלקל לפני כחודש, נלקח ממני למשך שבועיים, והוחזר לי לא תקין. פניתי שוב לחברת , שתיאמו מולי איסוף נוסף של המחשב, לאתמול, אף לא הגיע אף אחד לקחת את המחשב, ולא יצרו איתי שום קשר לגבי דחיית האיסוף.

המחשב משמש אותי בתור סטודנט למדעי המחשב בטכניון, ודבר זה פגע קשות ביכולתי ללמוד ולהגיש שיעורי בית.

היום הגיע השליח אחר הצהריים ואסף את המחשב. דרישותיי מחברת לפיצוי העלו גיחוך בפי המנהלת שענתה לי בזילזול!! כמובן שנפרדתי מהמחשב שוב לפרק זמן יקר ולא קצר בכלל!

מה אוכל לעשות? האם יש מקום להגשת תביעה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל- (לא רק בישראל9 יש שירות זוועתי ברמות אולימפיות. ביקרתי אצל אחותי בחו"ל לפני כמה חודשים וביקשו ממני לבדוק למה הנייד המשוכלל שלהם התחיל לקרטע. בדקתי והודעתי להם שהדיסק שלהם גוסס וצריך להחליף אותו.

אז הם הלכו לסניף המקומי של ושאלו כמה יעלה להם להחליף דיסק למחשב שכבר אינו באחריות (אמרתי להם לרכוש הרחבה...). התשובה: לא מוכנים לומר. תשאירו את המחשב כאן, תשלמו 80 יורו לאיבחון ובעוד שלושה ימים תקבלו הצעת מחיר. הם הסבירו שהמחשב כבר עבר אבחון ושהם יודעים בדיוק מה הבעיה, אבל זה לא עזר: לא מאמינה לאף מילה אם הם לא בודקים בעצמם, במשך שלושה ימים ובתשלום לא קטן, אפילו הצעת מחיר לא תקבל לפני זה.

אז הם השאירו את המחשב שם. אחרי שלושה ימים אמרו להם שהדיסק הלך... דיסק חדש עולה 75 יורו (סביר) ועוד 40 יורו עבודה להתקנה. רק כשגיסי היה שם, הוא ראה איך מחליפים דיסק ללקוח אחר וכל התהליך לקח פחות מ- 15 שניות. בשלב הזה נמאס להם, לקחו את המחשב, הזמינו דיסק בחנות מחשבים, החליפו לבד וחסכו 40 יורו. לו לא היו הולכים לאבחון הזה היו חוסכים עוד שלושה ימים ועוד 80 יורו. ו- הפסידו לקוח.

ובנוגע לשאלה שלך: מצטער, אין לי מושג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשלב הזה נמאס להם, לקחו את המחשב, הזמינו דיסק בחנות מחשבים, החליפו לבד וחסכו 40 יורו. לו לא היו הולכים לאבחון הזה היו חוסכים עוד שלושה ימים ועוד 80 יורו. ו- הפסידו לקוח.

רק בשלב הזה נמאס להם?

אבחנת עבורם את התקלה ולא אמרת להם שדיסק קשיח הוא דבר סטנדרטי שקונים בכל חנות מחשבים ומחליפים לבד בשתי דקות?

HP או לא - לא הולכים למעבדות של יצרני הניידים כשאין אחריות. כולם אוהבים לגבות מחירי עתק על השירותים שלהם. מסריח? כן. זכותם? כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בשלב הזה נמאס להם?

אבחנת עבורם את התקלה ולא אמרת להם שדיסק קשיח הוא דבר סטנדרטי שקונים בכל חנות מחשבים ומחליפים לבד בשתי דקות?

HP או לא - לא הולכים למעבדות של יצרני הניידים כשאין אחריות. כולם אוהבים לגבות מחירי עתק על השירותים שלהם. מסריח? כן. זכותם? כן.

אמרתי. אבל אלו אנשים שמתקשרים אלי בפאניקה בכל פעם שהאנטי וירוס מודיע להם שיש עדכון חתימות ;D , הם פחדו להחליף לבד עד שבמקרה יצא להם לראות כמה זה פשוט וממש לא התחשק להם לשלם 40 יורו (ולהמתין שבוע!) כדי שיעשו להם את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...