מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי - עמוד 121 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי


xtract1

Recommended Posts

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
שלום,

חשוב לנו בגולן טלקום לשמור שהוצאות התקשורת שלך יישארו מצומצמות. אנחנו חושבים שזו מטרה חשובה וראויה. לכן אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים להוסיף לך שירותים בחינם או שירותים שיחסכו לך כסף.

יש לך משפחה, חברים או עסקים בחו"ל? חסוך להם!

חדש! שירות "המספר הבינלאומי שלי" - שירות חינם המאפשר למתקשר מחו"ל ללקוח גולן טלקום בישראל ליהנות מתעריף שיחה מקומית בלבד.

"המספר הבינלאומי שלי" הינו שירות חינם המאפשר ליקיריכם בחו"ל לבצע שיחות בינלאומיות מחו"ל אליכם בישראל בתעריף של השיחה המקומית כמקובל במקום הימצאו של המתקשר מחו"ל. לקוחות גולן טלקום ב"חבילת גולן טלקום" הכל כלול ו"חבילת יום הולדת" יוכלו לבחור בשתי מדינות עבורם יקבלו מספר מקומי (לדוג' צרפתי ואמריקאי) שיקושר ישירות למספר הטלפון שלהם בישראל.

רשימת המדינות הזמינות עתה לשירות "המספר הבינלאומי שלי" כוללת את: ארצות הברית, אנגליה, צרפת, בלגיה, שוויץ, קנדה, צ'כיה, ספרד, אירלנד, לטביה, ליכטנשטיין, לוקסמבורג, נורבגיה, ליטא, אוקראינה (נייד), קרואטיה, דנמרק, איטליה, אוסטריה ושוודיה. בהמשך מתוכננות להתווסף מדינות נוספות.

איך זה עובד? פשוט וקל! לקוח גולן טלקום מקבל מספר טלפון נוסף אותו הוא מוסר למקורביו במדינות שנבחרו על ידו בחו"ל המתקשרים אליו מחו"ל יקיימו את השיחה הבינלאומית בעלות שיחה מקומית בלבד בתעריף של השיחה המקומית כמקובל במקום הימצאו של המתקשר מחו"ל .

להלן הפעולות הנדרשות כדי להירשם לשירות

היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il

בחר בכפתור החשבון שלי (צד שמאל למעלה)

במסך ה- login הכנס את אמצעי הזיהוי שלך: מספר הלקוח והסיסמא

בחר בלשונית הקווים שלי

לחץ על כפתור שינויים ופעולות שמופיע ליד הקו בו אתה מעוניין לבצע עדכון של השירות

הגעת לעמוד הרלונטי - גלול את העמוד למטה עד שתגיע לכותרת שיחות בינלאומיות

הגעת לשירות "המספר הבינלאומי שלי", ברגע שתסמן את "קראתי ואני מסכים ל- הסכם התקשרות" יפתח לך כפתור "הרשמה". לחץ עליו ובחר את המדינות בהם הנך מעוניין לקבל מספר מקומי ולחץ אישור.

לאחר שתאשר תקבל את המספרים הבינלאומיים שלך.

בברכה,

גולן טלקום

0058*

לא רע, הא? הם עדיין מנסים להוסיף איזה ערך מוסף לשירות שלהם לאחר שכולם חיקו אותם (ובצדק, המודל שלהם שובר שוק). ח"ח לגולן על ההשקעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם שיקבלו SMSים, אח"כ שיתחילו לשחק משחקים עם מספרים מקומיים בחו"ל.

למה האשמה היא גולן ולא פייסבוק?

אם דורשים ממך מס' טלפון לאימות, זה נראה לי באחריותם לדאוג לכך שאכן יש להם אפשרות לשלוח SMS ליעד. אני לא חושב שגולן החליטו מתוך פרנציפ כלשהו לחסום SMS מפייסבוק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ לא הייתי חותם על כל הספקיות בעולם.

אני לא בקיא באיך בדיוק הדברים עובדים, אך אני מניח שמי שרוצה לשלוח SMS (או ליזום שיחה) לספקית כלשהי, צריך לתאם זאת מולה באופן כלשהו (או מול אירגון גג כלשהו המאחד כמה ספקיות).

האחריות לבצע את המהלך, היא מן הסתם של שולח ה-SMS.

תקנו אותי במידה ואני טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שליחת סמסים מתבצעת בעזרת חברות צד שלישי אשר חתומות על הסכמים מול ספקים מקומיים. חברות כגון clickatell, nexmo ועוד עשרות אם לא מאות חברות אחרות שמספקות את השרות. אף חברה שפויה לא הולכת לחתום על הסכמים ישירים עם ספק טלקום בכל מדינה.

חברה כמו משתמש בכמה sms gateways כאלה בשביל פריסה גלובאלית והוזלת עלויות. יכול להיות שלמשתמשים שונים באותה קידומת משתמשת בשני ספקים שונים או יותר לשליחת הודעה, אחד עובד, והשני מזייף...

עריכה:

בדיוק הצצתי בדיון על נושא הסמסים - "וכרגע עדיין אין להם הסכם עם הספק שאיתו עובדים על מנת לשלוח את ה-SMSים האלה"

זאת לא בעיה בגולן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם באמת משתמשת בכמה ספקים שכל ספק עובד עם חברות סלולריות שונות, כאשר בנוסף לכך מתבצעת חלוקה לפי קידומת המספר - זה יכול להסביר את העניין. עקב ניידות המספרים יתכן וחלק מהמספרים של גולן מנותבים לספקים שונים, כאשר חלקם עובדים וחלקם לא (עקב היעדר הסכם עם גולן למשל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי עכשיו הצעה שערורייתית של 130 שקל על שיחות ו-SMS ללא הגבלה בנוסף ל-3GB גלישה בחודש, מאורנג', אחרי שאני לקוח שלהם כבר תשע שנים. יש לי חבר עם טלפון מהוט מובייל, שמשלם 80 שקל על אותה חבילה בדיוק. השאלה היא על איזה Hot Mobile יושבים - של איזה מפעיל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...