ביקורת עכבר לוג'יטק G400 - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת עכבר לוג'יטק G400


callMeAl

Recommended Posts

המפרט הטכני של העכבר:

http://www.logitech.com/en-roeu/mice-pointers/mice/devices/optical-gaming-mouse-g400

ארגונומיות:

העכבר מותאם במיוחד ליד ימנית. יש לי כף יד בגודל בינוני והעכבר נוח עד קצת גדול ממה שהורגלתי. אני מאוד אוהב את השקע לבוהן ומעל השקע ממוקמים שני כפתורים ניתנים לתכנות כשבדפדפן הם משמשים לדף קדימה ואחורה.

המשקל מאוד קל, בטח ביחס לעכבר .

תנוחת כף היד שלי היא כך שלמעט מרכז כף היד, כל הכף במגע עם העכבר והאצבעות כפופות (CLAW). אני מעדיף עכבר שטוח יותר לשימוש לאורך זמן אבל זה עדיין נוח. שתי האצבעות של הלחצנים הגדולים מונחות בצורה מותאמת ליד שלי בזווית נוחה מאוד.

בתנועה:

אני משתמש בלוח עשוי עור עבה שעשיתי לעצמי והעכבר מחליק עליו טוב יותר מכל עכבר שניסיתי. זה מרגיש כאילו הוא צף על נוזל ונראה עד כמה זה יחזיק כך.

כפתורים:

מעל ומתחת לגלגל יש כפתורים מתכנתים להורדת והעלאת הרגישות. הכפתורים קצת קטנים מידי אבל זה גם מוריד את הסיכוי ללחיצה מקרית תוך כדי משחק. בנוסף יש כפתור מתכנת נוסף להחזרת ברירת המחדל של הרגישות מאחור.

תוך כדי שימוש:

לוקח קצת זמן להתרגל לרגישות אבל הדיוק והתאוצה עוזרים בכל תוכנה, בין אם בדפדפן או במשחק. הגלגל קצת נוקשה מידי והייתי מעדיף גלגל כבד יותר עם קצת מומנטום שאפשר לגלגל מהר יותר ושימשיך להתגלגל אחרי שהזזתי אותו.

הכפתור השמאלי והימני מעט קלים יותר ללחיצה מעכברים אחרים (זה עכבר הגיימינג השני שלי) ונראה לי שמהלך הלחיצה קצר יותר ואם לא נזהרים, קל ללחוץ בטעות כפי שכבר קרה לי ב-DUES EX כשיריתי באקדח המגנום עם כדור מתפוצץ שכמעט הרג אותי כשהכדור פגע ברצפה לידי :facepalm:

תוכנת ההגדרה (Logitech software):

התוכנה לתכנות הכפתורים וההתנהגות של העכבר קצת מצועצעת מדי ומשחקית ממבט ראשון אבל קל להתרגל אליה לאחר שימוש ראשוני. יש כמה דרגות רגישות הניתנות לבחירה בכפתורים ליד הגלגל וכל דרגה ניתנת לתכנות באמצעות סרגל DPI מאוד פשוט לשימוש.

סיכום:

העכבר מומלץ לבעלי כף יד בינונית ומעלה ומותאם לשימוש מהיר. לא ראיתי בקופסה מדבקות החלקה להחלפה כך שרצוי להשתמש בפד רך כדי שהעכבר יחזיק מעמד. הציון שלי 92.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את המידע שכתבת אפשר להשיג בכל אתר ביקורת, חנות וגם באתר החברה. כשאני רציתי לקנות עכבר, המידע שחיפשתי היה יותר פרטני לגבי התחושה והשימוש מאשר פרטים טכניים שלא באמת אומרים לי עד כמה זה יהיה נוח לי. מצטער אם התאכזבת אבל לי הפריע לראות את אותו מידע משוכפל ולדעתי זה מיותר כאן כך שכתבתי את מה שרציתי לקרוא כמי שחושב לקנות עכבר, בערך כמו ב- או .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי את ה G500 ומכרתי אותו. לא סבלתי את הגלגלת שלו ומשום מה גם Left/Right-Click לא תמיד הגיבו כצפוי. הם והגלגלת פשוט הרגישו "חופשיים" מדי (כשהגלגלת במצב "Clicky" ולא סיבוב חופשי, כמובן) וזה מאוד לא נוח עבורי.

מה שכן, אילו הקצוות ב G400 היו מחוספסים כמו ב 500, הוא פשוט היה מושלם(!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מרגיש ב-G500 שלי שהכפתורים "חופשיים" מדי, אפילו להפך. ובעניין הגלגלת, אתה תמיד יכול לבחור להשאר על המצב שהיא לא זזה בחופשיות. חבל לזרוק עכבר כזה טוב בגלל זה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • 9 חודשים מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר...

היה לי MX518 שנהרס, רכשתי sidewinder x3, אחרי חודשיים בערך העפתי אותו וקניתי לי G400,

היה לי קצת מוזר בהתחלה, הוא לא בדיוק כמו הMX518 אבל התרגלתי אליו ואני ממש מבסוט!

עריכה: חייב לציין שהוא פחות מרשים ויזואלית מהMX518, כל מי שהיה רואה את הMX היה מתלהב וחייב לגעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...