בזק בינלאומי - זוחל ביום, בסדר בלילה - נמאס כבר! - עמוד 8 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בזק בינלאומי - זוחל ביום, בסדר בלילה - נמאס כבר!


biodome

Recommended Posts

מה המקורות שלך ?

עיתונאי לא חושף מקורות! ;) אני מכיר אנשים "בתעשיה".

הם פורסים את הכבל כבר 50 ימים בערך. המרחק - 2300 ק"מ. לפי זה, מדובר בפריסה של 46 ק"מ ליום. לא יודע, זה הגיוני?

אם זה נכון (חדשות מצוינות) והכבל כבר חובר לציוד על מנת לבודקו, אין שום סיבה שזה לא יחל לעבוד אפילו לפני 2012, אם הפריסה עברה תקין.

אתה צוחק, נכון? 46 ק"מ ליום זה כלום. זה לא שצריך לחפור באדמה, להניח ולכסות, רוב הדרך הסיב פשוט יושב על הקרקעית. אם הספינה עושה רק 5 קשר (קצב זחילה) ושטה רק בשעות היום (אין שום סיבה לא לעבוד גם בלילה), בחודש עושים יות מ- 3,000 ק"מ.

אלא מה, אין לי מושג כמה זמן צריך לבדוק את הכבל לפני שהוא הופך לפעיל מסחרית. אני כן יודע שהתשתית של בזב"ל לא מוכנה עדיין להתמודד עם רוחב הפס הזה. סיב זה לא כל מה שצריך... וכאמור טמרס עוד לא סיימו את הפריסה (וכבר התחילו לחתום על חוזים עם חברות בארץ). אז סביר להניח שזה יהיה בתחילת 2012. זה בסה"כ עוד חודש!

אלה חדשות מצויינות, אבל כאשר התחילו לפרוש את הכבל הם אמרו שהפריסה תיקח יותר משנה, אז קשה לי להאמין שהם סיימו כל כך הרבה לפני התכנון.

בקיצור, מי מאמין לחדשות טובות...

אבל זה באמת לקח בערך שנה. לא הפריסה, כל הפרוייקט. צריך להוציא מכרזים, לבחון חלופות, להקים נקודות נחיתה בארץ ובחו"ל, להזמין את הסיב (זה לא לא מוצר מדף - אתה לא ניגש לטמבורצ'יק המקומי והוא חותך לך במקום סיב, הסיב מיוצר במייוחד לפרוייקט) ולפרוס אותו. צריך גם לחתום על חוזים עם ספק התשתית המקומי (כי צריך לחבר את הסיב לתשתית שלך) והמרוחק (כי צריך לחבר בצד השני לספק כלשהו) וכמובן להזמין ציוד מתאים לשתי תחנות הנחיתה, אותו צריך להגדיר, להתקין ולבדוק.

האמת היא ששנה זה דווקא די מהר, בהתחשב במורכבות של פרויקט כזה. לו היתה אפשרות לפרוס סיב קרקעי זה היה לוקח פחות,, אבל זה "קצת" בעייתי בהתחשב בנסיבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שיהיה ברור, אני מאוד שמח לשמוע חדשות כאלה. אבל כמו שאמרתם, קשה לי להאמין שהכל נעשה כ"כ מהר.

אבל נראה שאנשים כאן דווקא יודעים כמה פרטים, אז אולי יש תקווה לעם. אתם מוזמנים לעדכן אותנו בהתקדמות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...