שירות מפתיע לטובה ב-KSP רעננה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות מפתיע לטובה ב-KSP רעננה


Animor

Recommended Posts

אהלן,

היום הופתעתי לטובה מהשירות שקיבלתי ב-KSP רעננה, וחשבתי שכמו שתמיד מתלוננים על בתי עסק, כך ראוי לעתים גם לתת מלה טובה.

הסיפור הוא כזה: לפני חצי שנה קניתי חלקים למחשב מ-KSP רעננה (חוץ מאשר ספק ומארז שכבר היו לי) והרכבתי לבד. אני לא יודע מה בדיוק הבעיה, אבל לעתים נדירות המחשב היה מאתחל את עצמו כמה פעמים לאחר restart שהייתי עושה לו.

אתמול המחשב הפסיק לעבוד - אני מדליק, הוא פועל לשנייה ואז נכבה. לאחר כמה שניות, נדלק שוב לשנייה ואז נכבה, וכך באופן מחזורי. אני יודע שהוא פועל לשנייה משום שאני רואה לדים ומאווררים עובדים לשנייה אחת, אפילו מסך POST לא היה. ניסיתי לבדוק מכל מיני כיוונים, לפרק, לחבר, להביא ספק אחר, והגעתי למסקנה שמשהו דפוק בלוח האם.

הגעתי עם לוח האם ל-KSP, שם קניתי אותו. הם ביקשו שאגיע איתו מפורק, משום שלא קניתי אצלם מחשב שלם אלא בחלקים. הטכנאי שם חיבר את הלוח עם רכיבים משלו והוא עבד. כשהוא ראה שאני מתבאס ולא ממש יודע מה לעשות, הוא הציע לי להביא את כל המחשב כדי שהוא יעזור לי לאתר את התקלה, למרות שהם לא מכרו לי מחשב שלם.

הבאתי את המחשב, וחיברנו יחד חלק-חלק במשך כשעה. תוך כדי, הוא תיקן לי טעות שעשיתי כששמתי את הסטיק של הזיכרון במקום הלא נכון. בסופו של דבר, הכנסנו את הכול למארז שלי, והמחשב עלה כמו שצריך.

אני לא בטוח מה התקלה ואני גם לא בטוח שהיא לא תחזור (אני רק מקווה שלא...). אבל בכל זאת רציתי לציין לטובה את הטכנאי של KSP שהשקיע בי זמן רב, למרות שהוא לא היה צריך. אני מודה שהגעתי מלא חששות, משום ששמעתי רק תלונות על השירות והאחריות של KSP. במקרה הספציפי הזה, נפלתי על טכנאי שהגדיל ראש, היה אדיב ונחמד, ועזר עם מחשב שאפילו לא קניתי אצלם.

בהחלט הופתעתי לטובה מהשירות הטוב שקיבלתי שם, רציתי לשתף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש נסיון טוב עם הסניף הזה...

אמנם אצלי מדובר סה"כ באוזניות עם מיקרופון של מייקרוסופט (LX3000), אבל כשהגעתי לסניף אחרי חצי שנה כשהמיקרופון הפסיק לעבוד קיבלתי במקום סט חדש מהקופסא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...