תשתית אינטרנט בבזק - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשתית אינטרנט בבזק


ross

Recommended Posts

בינואר השנה התחייבתי לספק לשנה במהירות של 10 מגה היום החלטתי לברר מחירים וגיליתי משהו די מדהים!!! אם אני מתנתק יש קנס יציאה אבל אם משדרג את המהירות זה נקרא חבילה חדשה ואז על פי חוק אין התחייבות, אני יכול להתנתק מהספק להתחבר מחדש ולקבל מחיר של לקוח חדש. אמרתי את זה לנציגה והיא דיברה עם המנהל שלה וקיבלתי מחיר של לקוח חדש והתחברתי ל-20 מגה בלי לבצע את כל התהליך ובלי קנס. (תנסו את זה עם הספק שלכם אולי זה יעבוד ומחירים ללקוחות חדשים הם יותר טובים)

כידוע עם ההצלחה בא התיאבון לכן החלטתי לעבור לבזק. גם שם בינואר השנה התחייבתי לשנה לתשתית במהירות 10 מגה במחיר של 90 שקל לחודש וקיבלתי ראוטר בחיוב זיכוי של 24 חודשים. חשבתי לעשות אותו דבר ולעבור למהירות 20 מגה (ללקוחות חדשים המחיר הוא 70 שקל). הנציג הראשון שדיברתי אמר לי שיש לי התחייבות אבל אם אני מצטרף לחבילה חדשה של-20 מגה (המחיר נשאר 90 בשלושה חודשים הראשונים ואח"כ עולה 120) ההתחיבות נגמרת. אמרתי לו שאני אחשוב על זה ואז נזכרתי בראוטר. התקשרתי ודיברתי עם נציגה (שניה) ושאלתי אותה מה קורה עם אני מתנתק, היא אמרה שאני משלם קנס יציאה, אמרתי לה שלפני שעתיים דיברתי עם מישהו שאמר לי שאם אני משדרג אין לי קנס יציאה, היא טוענת שזה לא נכון ויש קנס יציאה עד ינואר גם אם אני משדרג וחוץ מזה אני משלם על הראוטר (משהו כמו 600 שקל סה"כ).

אני חושב שהיא טועה (או משקרת) בקשר לקנס אם אני משדרג ומתנתק, אבל זה יחסית סכום קטן הסכום הגדול הוא הראוטר. אם אני מתנתק מבזק אני לא יכול להחזיר להם את הראוטר ולהזדכות עליו?

בנוסף היא אמרה לי שיש תקופת צינון של 3 חודשים במקרה שאני מתנתק ורוצה להתחבר מחדש. האם זה נכון? (לא כל כך מפריע לי אני אעבור ל-HOT)

נ.ב. אני יודע שזה נראה קצת חזירי אבל בחייאת זה לא האגודה למלחמה בסרטן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...