מקלדות מכניות -- ריכוז מידע - עמוד 36 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקלדות מכניות -- ריכוז מידע


About:blank

Recommended Posts

שלום ותודה על הקריאה..

בזמן האחרון אני מתעניין במקלדות מכאניות, בכל ביקורת שאני קורא אני רואה שאנשים שעוברים למקלדת מכאנית לא מסתכלים אחורה.

אני משתמש כל החיים במקלדת ממברנת גומי וכרגע יש לי את הסט האלחוטי של לוג'יטק MK250 (משתמש רק במקלדת) עם עכבר MX518.

זה לא שהמקלדת לא עושה את שלה, ההפך אני דווקא מאוד מרוצה ממנה אבל אני משקיע לא מעט זמן במשחקים ואני חושב שהחוויה עשויה להשתפר עקב מעבר למקלדת מכאנית.

בדקתי הרבה מקלדות וקראתי הרבה סיקורים ומקלדת אחת שממש שמתי עליה את העין היא ה CM quickfire rapid red switch, התלבטתי בין הסוויצ'ים החומים לאדומים (חפרתי וקראתי הרבה על סוגי סוויצ'ים באינטרנט לפני שגיבשתי דעה) הבעיה היא שחומים כמעט ואין בארץ ואני לא מעוניין להוציא המון כסף על מקלדת בכל זאת. חשבתי לקנות את המקלדת פה בארץ (באייבורי) גם בגלל שיש חריטה בעברית וזה די נוח (לא שזה כזה חובה אבל תמיד עדיף) וגם בגלל שההבדל במחירים לא כזה גדול עם משלוח והכל אז עדיף כבר כאן..

בגדול רציתי לדעת האם מישהו כאן קנה אותה והתנסה ויכול להגיד לי מה דעתו עליה, או לחילופין איך ההרגשה עם סוויצ'ים אדומים, אני משחק את רוב סוגי המשחקים (FPS, RTS, MMO) וחשוב לי הנוחות והביצועים ובכללי איך החוויה עם המקלדת הזאת.

כל סוג של דעה כזה או אחר יתקבל בברכה.

תודה רבה מראש !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 886
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם אתה כל כך רוצה חומים לך על הLogitech G710 + אתה לא תתחרט , אני אישית התנסתי בסוויצ'ים אדומים (Corsair K60) והתאהבתי בהם , אז הזמנתי SS 6gv2 red edition שאמורה להגיע בקרוב , אבל מבחינת גיימינג סוויצ'ים אדומים וחומים בדרך כלל הכי מומלצים ע"י קהילת הגיימינג , אני אישית אם הייתי טיפה יותר חכם הייתי מחכה לCorsair k70 שאמורות להגיע בקרוב , אבל כבר מאוחר מידי =\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו שאני לא כל כך סגור בין החומים לאדומים אבל מכיוון שאין חומים במחיר סביר בארץ אז אני מניח שאני פשוט אלך על האדומים וזהו (פחות התלבטות).

מה שמושך אותי יותר במקלדת הזאת זה שהיא tenkyless, אני מעולם לא השתמשתי במספרים ובחיצים שבצד ימין וזה נראה לי מיותר, מאוד אהבתי את הסגנון של מקלדת קטנה ואיכותית.

על השחורים קראתי שמרגישים את ההבדל בלחיצה ואני ממש לא רוצה להפעיל הרבה כוח כשאני משחק.. כנ"ל לגבי הכחולים, אני לא יכול לסבול את הרעש שהם מפיקים.

אני משחק בעיקר סטארקראפט 2, באטלפילד ועוד משחקי FPS דרך סטים ומעט וורלד אוף וורקראפט כשמתחשק לי לחזור..

אני מניח שמה שמושך אותי במקלדת הזאת זה העיצוב שלה והמחיר היחסית נמוך.

יש למישהו נסיון איתה ? או מכיר מישהו שיש לו אותה ויכול לתת פידבק ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על השחורים קראתי שמרגישים את ההבדל בלחיצה ואני ממש לא רוצה להפעיל הרבה כוח כשאני משחק..

אתה טועה פה...השחורים ממש מתאימים למשחקים, אפילו מתאימים ביותר..תוך כדי משחק אין לך רגש על הלחיצה ואתה לוחץ על הכפתור

באגרסיביות, הם אולי לא מתאימים להקלדה ממושכת אך למשחקים הם ממש מתאימים.

תראה פה בתחתית הדף איך פועל כל סוויץ' ותקרא למה הוא מתאים:

http://www.ebay.com/itm/CHERRY-MX-Series-Keyswitches-Black-Keyboards-Switches-ORIGINAL-/120951918447?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c294bcf6f

עבודה שעשיתי על המקלדת שלי:

http://hwzone.co.il/community/threads/517828-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A6-%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%9C%D7%93%D7%AA-Blackwidow-Ultimate

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל ביניהם הוא נקודת ההפעלה (שאצל השחורים נקודת ההפעלה היא אחרי 1.5 מילימטר) וכובד הלחיצה (שאצל השחורים צריך להפעיל מעט יותר כוח).

קראתי וראיתי שחלק מהאנשים אמרו שהשחורים מרגיש להם טיפה מוצק מדי ואני בכל מקרה לא רוצה נקודת הפעלה מהירה מדי..

הם מתאימים למשחקים אבל לפי התכונות שלהם החלטתי לוותר עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר להמליץ ב 100% למישהו, יש אנשים שאחרי חצי שעה עם MX BLACK הם צריכים הפסקה ולא יכולים לשחק יותר. יש כאלה שיכולים להשתמש במקלדת כזו שעות גם לכתיבה ולא ירגישו בכלל שקשה ללחוץ. אני נגיד בחיים לא הרגשתי בעיה עם ה BLACK גם אחרי שימוש רצוף, מצד שני הרג לי את האמצע כי חצי מהמשחק צריך ללחוץ מהר על E או F אבל זה מקרה מאוד קיצוני.

אני אישית אוהב שיש התנגדות מהמקדלת וצריך להפעיל כוח בשביל ללחוץ, פחות פספוסים בהקלדה ואני גם לוחץ יחסית חזק בדרך כלל.

חוץ מהכחולים נראה לי שכולם טובים לגיימינג, הכחולים רועשים יותר וזה יחרפן הרבה אנשים. משם זה בחירה של כל אחד בהתאם למה שהוא רגיל ומה שמרגיש לו נוח ואת זה לצערנו קשה לבדוק לפני שקונים. לאור המחירים המוגזמים של החומים בארץ נראה לי שעדיף לקנות אדומים/שחורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו.. אם עוד היה מבחר בארץ במחירים שפויים אז עוד הייתה לי התלבטות..

אבל לאור האפשרויות כאן אני כבר יודע מה אני רוצה פחות או יותר, פשוט קיוויתי שלמישהו יש את המקלדת הזאת והתנסה איתה ויכול להגיד לי מה הוא חושב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...