מקלדות מכניות -- ריכוז מידע - עמוד 5 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקלדות מכניות -- ריכוז מידע


About:blank

Recommended Posts

  • תגובות 886
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אוקי אז יש רביעיה סגורה...?

BDB, KroyedKrenson, אני וה-mystery boy שמדבר בפרטי ולא נחשף פה עדיין?

אני הוא הmystery boy ואני מתכנן לקנות את ה BW. גר בתל אביב.

אבל הדבר הבאמת חשוב הוא שת'רד הזה מאוד, מאוד עזר לי (במידה מטורפת) ואני בטוח שהוא עזר גם לאחרים. בחים שלי לא חשבתי שקיימים כאלו דברים בשמדובר במקלדות, אבל הכל מאוד התבהר לי. תודה רבה לAbout:Blank על כל העזרה והפירוט, עזר מאוד.

דרך אגב, הG6V2 מאוד שנויה במחלוקת (לפי מה שאני מבין, ישנן שטוענים שהמקלדת "זולה" או לא איכותית, ויש הטוענים שהיא מדהימה מעל ומעבר). הlay out של ה G6V2 טיפה משונה אז הBW לדעתי הבחירה הטובה ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את כל הביקורות באתר על ה 6GV2 וכולן היו חיוביות. גם באמזון, למקלדת יש ציון גבוה מאוד. אם יש לך קישור לאיזשהי ביקורת שלילית, אני אשמח לקרוא. החסרונות שאני ראיתי הם חוסר בכל מיני גימיקים (כפתורי מקרו, אורות, כניסות USB) והעובדה שהמקלדת משתמשת BLACK SWITCHES. שני הדברים האלו לא מפריעים לי אישית. בתור אחד שהשתמש קצת ב BW אני מסכים שהיא מקלדת מצויינת גם כן.

אני מזמין היום את המקלדות, אוכל לכתוב חוות דעת אישית בקרוב אני מקווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר בירורים לא מעטים גליתי דברים מחרידים לגבי הblack widow http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=23-114-011&SortField=5&SummaryType=0&Pagesize=100&PurchaseMark=&SelectedRating=-1&VideoOnlyMark=False&VendorMark=&IsFeedbackTab=true&Keywords=%28keywords%29&Page=1#scrollFullInfo

ממה שאני מבין המקלדת מלאה בפונקציות אשר 99% מהאנשים לא זקוקים להן, כגון כפתורי המאקרו, הקירבה בין הcaps lock לכפתור הA ובעיות עם רישום מקשים (מקשים נוטים לא "לענות" כאילו לא לחצת עליו כלל).

גם לגבי ה 6GV2 יש בעיות - המקשים נוטים למות אחרי כחצי שנה. אנשים טוענים (מאמזון) שהכפתורים פשוט קופצים ממקומם ולפעמים להפך, נתקעים למספר שניות במקום.

אני מציע לשקול מחדש קניה של מקלדת יקרה ואיכותית ברמה של מקלדות אלו (כביכול)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההודעה אחרונה שלך לא ממש ברורה לי.

1. למה אם יש תכונות שחלק מהאנשים לא צריכים זה חסרון? כך מגיעה המקלדת, המפרט שלה שקוף וברור לכל מי שרק מחפש. הביקורות הקטנוניות האלה של אנשים שקונים משהו ואז מתלוננים שאין במוצר שקנו את X ו-Y למרות שמראש היה כתוב בפירוש שאין, או במקרה הזה שיש אותו, הן פשוט מגוכחות בעיני. ובניגוד לדברים שאין, אז מה מפריע שיש עוד כמה תכונות גם אם משתמש כזה או אחר לא בדיוק זקוק להן? את המקלדת רוב האנשים אמורים לקנות כי הם מחפשים את המנגנון המכני, לאו דווקא בגלל תכונה כזאת או אחרת.

2. המרחק בין ה-A ל-Caps Lock זה עניין של העדפה אישית. בהרבה מקלדות זה ככה. בעיקר במקלדות שבנויות לפי תקן ANSI - זאת פשוט פריסת המקשים התקנית. האם זה חסרון חד-משמעי? לא. אני די בטוח שמי שמתלונן אינו מקליד מיומן או כזה עם "אצבעות שמנות". לדעתי אין לראות בזה חסרון אלא אם כן אתה יודע בוודאות שזה משהו שיפריע לך.

3. אין בעיות של רישום מקשים. ייתכן שהמתלוננים קיבלו גרסה עם Firmware בעייתי, או מאצוות ייצור בעייתי (קורה). באופן כללי זאת לא בעיה גורפת. ייתכן גם שהמתלוננים הם שמיפו את מקשי השליטה לאזורים במקלדת שלא עבור אופטימיזציה לגיימינג (כלומר לאפשר לחיצה על 3 מקשים במקביל כשכולם ייקלטו). זאת חלק מהבעיה של מקלדת Mainstream, צריך להוזיל איפה שהוא, ולרוב זה בא על חשבון מערכת החשמל. אך שוב, זאת אולי הייתה בעיה נקודתית, אני לא שמעתי על תלונות גורפות כאלה. לדוגמה, DAS Keyboard שנחשבת "איכותית" מבחינת איכות בניה מהן, ושגם מתומחרת גבוה הרבה יותר מהן, עבר לפני מספר חודשים Recall (איסוף בחזרה מהשוק) כולל עקב בעיות ב-Firmware באצוות ייצור מסוימות שגרמו לשלל בעיות טכניות וחשמליות. כך שכמו בכל רכיב, ייתכנו תמיד בעיות מסוימות ונקודתיות.

למיטב ידיעתי ה-BW זוכה למשוב הרבה יותר חיובי משלילי, ואין בה שום בעיה גורפת שניתן להכליל ולהגיד שכל מי שיקנה מקלדת ייתקל בה. ולגבי העדפות לגבי מקשי מקרו, פריסת מקשים וכו', זה מסתכם בהעדפה של המשתמש. מה שמתאים לאחד לא מתאים לאחר.

לגבי ה-6Gv2 היו תלונות על איכות הבנייה שלה. על מקשים "קופצים" לא שמעתי. אבל ב-Steelseris פנו כנראה לנתיב קצת אחר. מערכת החשמל במקלדת היא איכותית יחסית (מספקת NKRO בחיבור PS/2, כך לפחות לטענת היצרן), אבל איכות הבנייה היא טובה אך לא מעולה. היו תלונות על חריקות של הפלסטיק לאחר תקופה, על מקשים שנמחקים מהר יחסית (מקשים זה החלק שהכי קל להוזיל בו עלויות, מקשים איכותיים עולים די הרבה) ועוד.

בסך הכל מהתרשמות כללית, גם המבנה שלה טוב ומספק.

חוץ מזה שיש תמיד לקחת את הביקורות של משתמשים (שחלקים קטנונים ואפילו, סליחה על הבוטות, טיפשים) בערבון מוגבל. גם על המקלדות שנחשבות להכי איכותיות בשוק יש לא מעט תלונות. אנשים מצפים לדברים לא הגיוניים מתוך חוסר הבנה, מתלוננים על דברים שמש מפגר להתלונן עליהן (אנשים שקונים מקלדת מכנית עם סוויצ'ים כחולים ואז מתלוננים שהיא מרעישה והחבר לחלל העבודה, בן/בת הזוג או הם עצמם סובלים מזה) או סתם קטנוניים. כשיש בעיה אמיתית היא מהר מאוד צפה לפני השטח.

לדעתי, מי שמחפש מקלדת מכנית כי הוא יודע להעריך מה המנגנון המכני ייתן לו על כל יתרונותיו, ובמחיר סביר ובארץ, לא צריך להימנע מקניית המקלדות הללו שבסך הכל איכות הבנייה שלהן טובה מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Filco FKBN104M/EB :xyxthumbs:

עריכה:

מה שכן, מתוך רפרוף בדיון נחמד מאוד לראות את המודעות ההולכת וגדלה בקרב המשתמשים לחשיבותה של איכות מוצרי הקלט המחוברים למחשבים שלהם. עד כמה שאני ממש לא מתלהב מכך שחברות הGaming למיניהן משווקות מחדש מקלדות קיימות במחירים מופקעים, לכל הפחות זה מקדם את המכירות הכלליות של המקלדות המכניות ומבטיח את המשך קיומן. מי יודע, אולי עוד כמה שנים כשארצה לקנות מקלדת מכנית חדשה אוכל לעשות זאת בחנות המחשבים הקרובה לביתי ולא בהזמנה מיבשת אחרת דרך האינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם About:Blank. קח את המוצר שאתה הכי מרוצה ממנו אי פעם, תחפש באינטרנט ותראה שיש אנשים שמתלוננים.

אני מאמין שחייבים להסתכל על מדגם גדול מספיק ולחפש קונצנזוס. ב ל-6GV2 יש ציון של 5 מ 5. באמזון ציון של 4.5 מ 5. כל הביקורות של כל האתרים שאני ראיתי היו חיוביות מאוד והמליצו על קניה. המקלדת עצמה מגיעה עם שנה אחריות וכמו כל מוצר אחר אפשר להחזיר אותה. דיברתי גם עם מישהו שקנה אותה והוא יותר ממרוצה.

לצערי, גם Kaywolfson וגם NJMAN החליטו לוותר, אז אני קונה את המקלדת המכנית שלי לבד.

ושוב תודה לכל מי שכתב בתרד. =)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי ביחד עם חבר את הBW, מיד הרגשתי בשינוי..

בואו נעזוב לרגע שהרעש מגניב, המקלדת מעוצבת ללא דופי, וכמובן - יש לה אור קטן של שמהבהב(בדיוק כמו בDA שלי)

ההקלדה, זה מדהים שאני יכול להגיד שאני רק מחכה כדי להגיע הביתה ולהקליד על המקלדת...

אין ספק שחווית ההקלדה פשוט טובה יותר מאשר מה שהיינו רגילים אליו עד כה והיה כלכך ברור מאליו.

לסיכום, כל מי שמקליד מהר, ויוצא לו להקליד מספר רב של פעמים ביום, יהנה מאוד מהמקלדת הזאת, ללא ספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי לכולם,

רק רציתי להוסיף דעה אישית אחרי שבוע של עבודה מרובה עם המקלדת..

אני ממש מרוצה מBW..

ההקלדה שלי השתפרה פלאים, אני ממש נהנה מכל הקשה על המקש. הרעש שהמקלדת עושה הוא סביר ביותר, מה שכן הרעש המתכתי שיש אם לוחצים עד הסוף קצת מעצבן לעיתים רחוקות (אני משתדל ללחוץ רגוע כדי לא ללחוץ עד הסוף אבל זה יקח קצת זמן אני מניח אחרי שנים עם מקלדת רגילה).

התאורה של המקשים ממש יפה ואני משתמש בה גם ביום, ממש מדליק, הציפוי המבריק יפה אבל כן צריך לנקות את זה כל הזמן כדי שלא יראה מלוכלך.

מבחינתי היא נתנה את התמורה שציפיתי ממנה.

אם היא מבחר בארץ אולי הייתי לוקח את הDAS אבל זה יכול להיות מקדלת העתידית שלי :)

תודה רבה על הת'רד הזה שלימד אותי כמה דברים על המקלדות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי עניין הקליק המתכתי. האמת, זה חלק מרכזי שאותו אוהבים אלו המחבבים סוויצ'ים כחולים. מלבד לעשות רעש אין למבנה הזה שום תרומה אחרת למנגנון ההקלדה.

לגבי עניין הלחיצה על המקש עד אמצע הדרך, זה בהחלט דורש תקופת הסתגלות (חלק מפתחים מיומנות מהר יותר, לאחרים דרוש קצת יותר זמן, אחרים ממשיכים ללחוץ על המקש עד הסוף ולא עוזר כלום :)). מבחינת המנגנון כל הסוויצ'ים הם בעלי מהלך מלא באורך של 4 מ"מ ונקודת ההפעלה של כולם היא לאחר 2 מ"מ. ההבדלים הם רק בתחושה עד שמגיעים לנקודה הזאת. במקרה של הסוויצ'ים הכחולים (וגם החומים) ההתנגדות של המנגנון מגיעה לשיאה בנקודה הזאת וגם מלווה במשוב הפיזי המובחן ביותר (לסוויצ'ים החומים משוב פיזי פחות מורגש, ולסוויצ'ים הלינארים כגון השחורים אין בכלל משוב למרות שגם איתם ניתן לפתח מיומנות דומה בעקרון). מכיוון שבנקודה הזאת הלחיצה למעשה נקלטה, המיומנות הזאת יכול להאיץ את מהירות ההקלדה (באופן תיאורטי) וכך לכאורה גם מופעל פחות לחץ על האצבעות ובעיקר מפרקי האצבע וכף היד.

הנקודה השנייה שיש לקחת בחשבון היא נקודת האיפוס (Reset Point) כלומר הנקודה שבה המנגנון מתאפס ומוכן לקלוט את הלחיצה הבאה. בסוויצ'ים הכחולים נקודת האיפוס גבוהה מנקודת ההפעלה (ובחומים ובשחורים היא נמצאת בגובה זהה, פחות או יותר, לנקודת ההפעלה מה שהופך לכאורה את הסוויצ'ים הללו ליותר מתאימים למשחקים מכיוון שניתן באופן תיאורטי "לרחף" עם המקש באזור הנקודה הזאת וכך להשיג לחיצות כפולות יעילות ומהירות. בפועל במשחקים רוב האנשים לוחצים על המקש ומשחררים אותו עד הסוף גם ככה, ההבדלים במיקום נקודת האיפוס הם כל כך קטנים -- כל מהלך המקש הוא 4 מ"מ - ולכן כל זה הוא יותר בגדר תיאוריה, אם ניתן לממש אותו גם בפועל). זה מה שהופך אותם לכאורה לפחות מתאימים למשחקים (למרות שיש אנשים שמעדיפים דווקא את התחושה הזאת) ובשילוב עם תכונותיהם האחרות, לכאורה גם יותר מתאימים להקלדה.

לגבי ה-DAS. לדעתי אין לך טעם לקנות אותה אלא אם כן תקנה את דגם ה-Silent המבוסס על הסוויצ'ים החומים, כי מקלדת עם סוויצ'ים כחולים כבר יש לך. אבל כל דבר בעיתו. קודם תתרגל ותלמד להפיק מהמקלדת שלך את המרב. אחר כך ועם הזמן והניסיון כנראה שגם תדע להגדיר לעצמך טוב יותר אם אתה מעוניין להתנסות בתחושת וחוויית הקלדה שונה, אולי כזאת שלפחות באופן תיאורטי יותר מתאימה להעדפות שלך. כלומר, האם ייתכן שהסוויצ'ים הכחולים הם הטובים ביותר עבורך, או שאולי דווקא החומים או השחורים עשויים להיות יותר מתאימים לך. במקרה שתחליט שאתה רוצה להתנסות בסוג סוויץ' אחר, אז יהיה אפשר לגשת לנושא בצורה יותר ממוקדת. אולי יש מקלדת עדיפה על ה-DAS שתתאים לצרכים ולתקציב שלך באותה נקודת, ואולי לא.

אני מקווה, ואפילו די בטוח לאור התרשמותך הראשונית, שתהנה מה-BW. המנגנון המכני, ולא משנהבאיזה סוויץ' מדובר נותן תחושה מאוד מהנה של הקלדה (ובכן, לפחות למי שיודע להעריך את זה), אבל הכחולים הם ממש כיפיים להקלדה למי שאוהב את הדקויות של המיומנות הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

שתי מקלדות מכאניות (חדשות?) של ThermalTake עם סוויטצ'ים שחורים:

1. MEKA (צרה):

http://usa.ttesports.com/products/product.aspx?s=19

(נמכרת ב-KSP עם אנגלית/עברית -או- אנגלית/עברית/רוסית)

2. MEKA_G1 (רחבה):

http://usa.ttesports.com/products/product.aspx?s=18

מעניין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...